paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Firma Buell to zabalila
Firma Buell končí s výrobou motocyklů, závazky, co se týká např. náhradních dílů, přebírá Harley Davidson.

Více viz oficiální stránky www.buell.com, kde je video s vyjádřením majitele firmy Erica Buella.

Kompletní článek včetně videa naleznete ZDE!

Naposledy editováno 15.10.2009 20:08:39

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 12:59 | Nahoru | #1

Forty>mít extrémně krátkej rozvor a tolik krouťáku na zadním kole podle mě není moc pro starý lidi na kochačku...



Aha tak teď vidím ten mýtus, Buell toho krouťáku fakticky moc nemá, svez se na něm pak přesedni na třeba na ZRX 1200 nebo XJR 1200 (také dvanácky postarší konstrukce) tak zjistíš jak vypadá krouťak...

Naprosto respektuji že Buell,je pro tebe srcovka což je samozřejmě OK.
Někteří srdcaři však bohužel ztrácejí rozum.

(reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 13:33 | Nahoru | #2
Váňa> nepsal sem, že ho má nejvíc ze všech motek. psal sem ve spojení s rozvorem... a teď mě napadá ještě dost nízká hmotnost. jinak řada XB trpí nejvíc právě tím motorem, kterej si neudělali sami ale převzali od HD, má dost malej výkon kvůli zastaralý koncepci - OHV... njn HD... každopádně zastávám názor, že do takový motorky tenhle motor stačí, XB není o výkonu

njn a neseděl sem ani na jedný z týhle trojice :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 20:05 | Nahoru | #3

Váňa>Aha tak teď vidím ten mýtus, Buell toho krouťáku fakticky moc nemá, svez se na něm pak přesedni na třeba na ZRX 1200 nebo XJR 1200 (také dvanácky postarší konstrukce) tak zjistíš jak vypadá krouťak...


No tak v podstatě je to pravda, ale pro mě bude vždycky veliký rozdíl v pěkné vlnité čáře na papíře, kterou sis naskenoval z časopisu , a v tom když před zatáčkou podřadím a začně mi pískat kolo , na ZRX ani XJR jsem nejel, ale např. R1 a moje 916 se v krouťáku opravdu nedají srovnávat , možná tak když jedu na R1 na 2ku 150 Km/h a podřadím na 1! I když i ta R1 má o 10 Nm větší krouťák než ten můj veterán! A co je nejhorší tak 916 má max. krouťák v 7mi a R1 myslím v 9ti tisících, což není tak veliký rozdíl jako třeba u Buella, kde je pokud se nepletu někde ve 3500 RpM , takže když si pak člověk jako ty vezme do ruky časopis s grafy průběhu výkonu a krouťáku u 916 vs. R1, tak bude jasný že veliký krouťák u V2 je jen mýtus , protože R1 má větší nástup všeho a hladší průběh že? No možná by neuškodilo se občas na něčem svézt , takhle to působí jako teoretizování... Ale pravda, docela rád bych si teď to XJR ozkoušel, abych poznal co že je to ten krouťák...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Super-anti-contra-multi-extra-uniká... [1, 2, 3, 4] Honda CB 1100/EX, Buell 1125CR, Norton Commando, Duc... TomasRA 110 17.10.2024 v 13:26 AveKT
Buell - řemen [1, 2] Buell XB9SX Werny_xb9sx 51 12.7.2023 v 23:32 fischpis
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 10 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider
Buell- Modely s karburátory i vstři... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 13:50 Apo-Rider
Buell- brát starší modely s karbcem... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 09:50 Apo-Rider


TOPlist