1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu
lubos69>Neboj na výjezdech to určitě nepředjedeš a při nájezdech tam nechávám dostatek místa ...
Bez obav, ja vim co je to zac, jezdil jsem na americke verzi (zx-14) pripadala mi mnohem obratnejsi nez nova Hayabusa, ale ani na tom vyjezdu to nemuze novemu litru ujet, kdyz jsou piloti srovnateni...je to tezke a akcelerovat musis malinko pozdeji jinak jedes ven
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu
Dawe02>Bez obav, ja vim co je to zac, jezdil jsem na americke verzi (zx-14) pripadala mi mnohem obratnejsi nez nova Hayabusa, ale ani na tom vyjezdu to nemuze novemu litru ujet, kdyz jsou piloti srovnateni...je to tezke a akcelerovat musis malinko pozdeji jinak jedes ven
No myslím, že na tom výjezdu je to trochu matematiky. Jakej má ten litr krouťák a výkon v té chvíly?? Já mám po nějakých úpravách cca 145 Nm (7200ot) a 188PS (8450ot)- hodnoty měřené na zadním kole a to si myslím, že ten litr prostě k dispozici nemá. Mluvím o naměřených hodnotách ne ty tovární žvásty. Myslím že jde hlavně o průběh krouťáku, ten je u mojí ZZR od 4000 ot nad 100Nm.Pokud se jedná o nás normální lidi ( nemluvím o chlapech co jsou na okruhu víc jak doma) je ten krouťák značnej a ve výjezdech neskutečnej. Jak jsem psal, kluci na litrech co jeli chvilku za mnou říkali, že to zrychlení bylo takový, myslel, že prořadil Když se na tom svezl na okruhu kamarád co má ZX 10R, byl překvapenej z toho co to pod ním dělalo. Je to těžší než litry ale ty výkony jsou hrozný. Porovnávej to prosím s litrama na silnici, pokud je to okruhovka je to zase jinde.
No pravda je, že na tom výjezdu na rovinku (Most) driftuje zadek cca 20m a jsem rád že se vejdu na levé straně před čáru (mám co dělat). Taky je pravda, že kluci si lítaj na okruhu dál a já jedu po jedný jízdě (cca 10 kol) domu....modlím se aby mi guma vydržela tu cestu
To je daň za váhu a výkon ZZR ( hm, dobrá hlavně mojí váhu)