Téma: Spojka jako neutrál? je to možný?
 
28.10.2009 v 22:59
Zdravím, možná dost blbý dotaz, ale je u nás o kolí hodně dlouhý kopec dolů a jezdim tudy zkoro každý den...moje motorka má 6kvaltů a neutrál klasika jen mezi 1-2 a tak když jedu z kopce a mám tam vytočenou 6 tak bych rád tam měl neutrál (brzdí mě motor bez plynu) ale je blbost tam kopat neutrál, to by převodovka brečela, tak se chci zeptat zda by nák neškodilo držet celej kopec dolů spojku. asi blbý dotoz, ale zkusím se zeptat:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

29.10.2009 v 07:25 | Nahoru | #1
dva_hrnce> stejně tak se dá říct, že z pohledu spotřeby je lepší ne vyřadit, ne pustit plyn, ale naopak se z kopce rozjet, by auto získalo dobrou rychlost buď do následnýho stoupání, nebo se rychlost držela na mnohem míň plynu, než kdyby se dojelo dolů s neutrálem a pak zařazovalo a jelo..

(reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

29.10.2009 v 07:28 | Nahoru | #2

Němec>dva_hrnce> stejně tak se dá říct, že z pohledu spotřeby je lepší ne vyřadit, ne pustit plyn, ale naopak se z kopce rozjet, by auto získalo dobrou rychlost buď do následnýho stoupání, nebo se rychlost držela na mnohem míň plynu, než kdyby se dojelo dolů s neutrálem a pak zařazovalo a jelo..



jo, i tak se to dá říct.. Já jen vycházím z toho testu (byl to svět motorů nebo podobnej plátek) a také mě to samotného překvapilo, že byla spotřeba s vyřazováním menší..
jasný že nemá smysl vyřazovat z kopce když vím že pak pojedu do kopce a nebo budu chtít jinak akcelerovat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist