Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Kdyby sem dnes v rámci toho smutného výročí ještě někdo nějakou fotku FŠ přidal, bylo by to hezké připomenutí tohoto vynikajícího závodníka.
Naposledy editováno 08.04.2018 14:51:37
PinkPanther píše: Knizepekel> Díky moc za ty fotky a upřesnění k FŠ, stejně je to z dnešního pohledu těžko pochopitelné aby jako tovární jezdec a zaměstnanec Jawy jel závod MS na konkurenční značce ČZ, myslím že nějaký závod i na MZ ( ale tehdy se to tak v rámci socialistické spolupráce asi tak nebralo jako dnes ), bohužel fotky Jana Kotínského ani Josefa Hejmaly nemám, ale třeba sem někdo z pamětníků něco dá.
Kdyby sem dnes v rámci toho smutného výročí ještě někdo nějakou fotku FŠ přidal, bylo by to hezké připomenutí tohoto vynikajícího závodníka.
Tady máš Frantu na MZ 250.Rok 1961. Kolik startů na této motorce měl přesně nevím, ale moc jich nebylo. S těma startama na Zetce to bylo z důvodu, že po smrti Maliny neměla fabrika ČZ špičkového jezdce do třídy 250tek, a fabrika Jawa měla v té době už jen Juniora 250 což nebyla motorka do MS. Bohouš Staša se teprve učil a rostl v závodníka extratřídy no a Boček jezdil 125tky a 350tky. Nějaké starty měl na Zetce 125 v roce 1965 i Gustav Havel.Ten pak jezdil v roce 1967 Zetku 350. Když přešel ze Strakonic do Prahy Boček, tak i jako zaměstnanec Jawy závodil na Zetkách. Franta tedy nebyl vyjímkou. Několikrát jsem ale slyšel, že ve Strakonicích Franta Šťastný moc oblíbený nebyl a motorku mu moc půjčovat nechtěli. Havel byl opak...
.
Naposledy editováno 08.04.2018 15:16:01