po dlouhém zkoušení různých bikeů, jsem se rozhodl pro Aprilku RST Futuru. Pro mě si myslím ideál, jak motorově tak i konstrukčně ...
Narazil jsem na tenhle inzerát,
Futura , je tam celkem zajímavá cena oproti ostatním, např. stejným ročníkům, zítra si pro ni asi pojedu, ale tak nějak pořád váhám ...
Je to těžký odhadovat stav jen tak podle fotek, ale co na ni říkáte ???
Díky všem za příspěvky ...
1 reakcí na tento příspěvek Majité Aprilie Futury, co říkáte na tuhle ?
Neboj se. Já jsem teda takovej, že se ve všech motorkách, co jsem kdy měl, seru. Prostě se do nich "vrtam". Mam dílnu, pořád mi něco neni dost dobrý, pořád všechny dovybavuju, upravuju ... a v mým prvním italovi - Caponordu, neshledávám nic nestandardního. Ba naopak - motor rakous, elektrika je němec/francouz/japonec. Pokus do tohohle mýho příspěvku bude někdo hodně rejpat, pak ať rozebere svou suzu, hondu, yamu nebo cokoliv jinýho. Divil bych se, kdyby nenašel třeba přerušovač blinkrů Nippodenso ... měl jsem ho na SuperTénéře z roku 1992, stejně tak na Caponordu. Dokonce naprosto shodnej typ. Jinak palivovej systém Sagem, leccos od Bosche ... Ze skušeností podotknu, že hromada věcí je v mnohem lepší kvalitě, než na těch japoncích. Především podotknu dráty. Ty jsou prostě evropsky dimenzovaný. Cokkoliv přidám, pořád je tam rezerva. Žádnej japonec, kterej má např. na stejně výkonnej alternátor dráty s polovičnim průřezem. Pak se na něm pečou konektory, motorka se může snadněji vznítit (teoreticky - a stane se), nemluvim o jištění ... To je u japonců taky hala-bala.
Nehanim japonský motorky, nehanim žádný. Každá má něco do sebe. Každá má svoje typický neduhy. A skoro každá má něco do sebe. Jde o poměr rozum/výkon/cena/nadšení - co tě veme za srdce. A zdaleka v neposlední řadě - o kus, na kterej narazíš při koupi ojetiny. To je de facto ale věc, kterou si "můžeš" vyzkoušet ...
Piwell>Já se sem s tim Caponordem taky nechci pořád srát (2. příspěvek), je to téma o Futuře, resp. mělo by bejt ... Ale počti o tom něco ...
Neboj se. Já jsem teda takovej, že se ve všech motorkách, co jsem kdy měl, seru. Prostě se do nich "vrtam". Mam dílnu, pořád mi něco neni dost dobrý, pořád všechny dovybavuju, upravuju ... a v mým prvním italovi - Caponordu, neshledávám nic nestandardního. Ba naopak - motor rakous, elektrika je němec/francouz/japonec. Pokus do tohohle mýho příspěvku bude někdo hodně rejpat, pak ať rozebere svou suzu, hondu, yamu nebo cokoliv jinýho. Divil bych se, kdyby nenašel třeba přerušovač blinkrů Nippodenso ... měl jsem ho na SuperTénéře z roku 1992, stejně tak na Caponordu. Dokonce naprosto shodnej typ. Jinak palivovej systém Sagem, leccos od Bosche ... Ze skušeností podotknu, že hromada věcí je v mnohem lepší kvalitě, než na těch japoncích. Především podotknu dráty. Ty jsou prostě evropsky dimenzovaný. Cokkoliv přidám, pořád je tam rezerva. Žádnej japonec, kterej má např. na stejně výkonnej alternátor dráty s polovičnim průřezem. Pak se na něm pečou konektory, motorka se může snadněji vznítit (teoreticky - a stane se), nemluvim o jištění ... To je u japonců taky hala-bala.
Nehanim japonský motorky, nehanim žádný. Každá má něco do sebe. Každá má svoje typický neduhy. A skoro každá má něco do sebe. Jde o poměr rozum/výkon/cena/nadšení - co tě veme za srdce. A zdaleka v neposlední řadě - o kus, na kterej narazíš při koupi ojetiny. To je de facto ale věc, kterou si "můžeš" vyzkoušet ...
Jak řikáš
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motodíly Aprilia RST 1000 Futura | Jarek100 | 5 | 24.8.2023 v 19:32 Jarek100 |
Ložisko zadního kola Aprilia RST 1000 Futura | Kubánec85 | 5 | 3.6.2023 v 17:36 taxisprint |
motor točí ale nenastartuje Aprilia RST 1000 Futura | cxmtd | 12 | 25.5.2023 v 23:59 Julip2 |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Barva Aprilia RST 1000 futura Aprilia RST 1000 Futura | divocaci. | 2 | 23.4.2022 v 22:46 divocaci. |