Téma: Přerušovač koso - zapojení.
31.12.2009 v 12:01
Zdarec všem!koupil jsem si k mýmu VTRku led blinkry. Po pročítání všech témat ohledně led blinkrů/odporů/přerušovačů jsem s rohodl že raději koupím el.přerušovač.
Koupil jsem tento:Přerušovač blinkrů
a podle návodu jednoho borce jsem to zkusil zapojit: LED schema
Ale chyba lávky, shořela mi akorát pojistka a nevím kde jsem udělal chybu.Zapojení bylo následující:
Bílo/zelený - L(přerušovač)
Šedý - G(přerušovač)
Zelený - X(u toho mojeho je to označeno jako P).
Díky všem za seriozní rady
Uzavřeno 06.03.2011 v 21:00 uživatelem honzaVTR
Koupil jsem tento:Přerušovač blinkrů
a podle návodu jednoho borce jsem to zkusil zapojit: LED schema
Ale chyba lávky, shořela mi akorát pojistka a nevím kde jsem udělal chybu.Zapojení bylo následující:
Bílo/zelený - L(přerušovač)
Šedý - G(přerušovač)
Zelený - X(u toho mojeho je to označeno jako P).
Díky všem za seriozní rady

Uzavřeno 06.03.2011 v 21:00 uživatelem honzaVTR
bohužel anglicky neumím ale pokud jsou to jen led musí být elektronický přerušovač nikdy jsem s nim nepracoval ale bylo by potřeba najít nějaké schéma pak by to už neměl být problém ještě se podívám, jsem elektrikář a pokud bych osobně volil tuto variantu vyrobil bych si ho sám podívám se....

to P by měl být jako přívod stálé napětí a jeden je na přepínač blinkrů a jeden na kontrolku, najdi si zkoušečkou na kterym máš proud, a ten dej na P a druhej na g a uvidíš...ten 3. zatim nemusíš... až ti pudou blinkry jinak zničit ho snad ani nemůžeš... když to nepude tak to otoč tohle můžeš zkoušet je to jen přerušenej + pól nemůžeš tomu ublížit pokud nemáš nikde na blinkru zkrat... jeden z nich pude na kontrolku....
No, jde hlavne o zapojeni vyvodu toho prerusovace. Sam jsem prerusovac menil, daval jsem z fabie, abych mohl zapojit varovne blinkry. Problem je ze vyrobci aut a motocyklu v podstate neuznavaji zadne standardy. Obcas je na nejakem vyvodu ciselne oznaceni a na to je tabulka dle ktere to dohledas, ale pismena...........Ani netusis v jakem jsou jazyce, vetsinou to vyrabi cinan a ............skoda mluvit.
Ale zpet k veci, dle linku ktery jsi daval je puvodni oznaceni G (ground) nahrazeno oznacenim X. Jestli jsem to spravne pochnopil, ty jsi tam privedl +12 a vyhodilo ti to pojistku(jinak ani nemohlo). Ale to je jen obecna uvaha.
Nemas-li tedy schema toho prerusovace, rozebrat jej koukam nelze aby jsi se ujistil kde je alespon - pol, tak ti stejne nezbyva jina metoda nez pokus/omyl.
O tom, ze ten prerusovac nelze znicit, tedy presvedcen nejsem, ale kdyz stejne nemas jinou moznost.......,
Proste to zkousej, mas myslim jen 12 moznosti. Pro jistotu bych po dobu zkouseni dal slabsi pojistku. Tak drzim palce.
Ale zpet k veci, dle linku ktery jsi daval je puvodni oznaceni G (ground) nahrazeno oznacenim X. Jestli jsem to spravne pochnopil, ty jsi tam privedl +12 a vyhodilo ti to pojistku(jinak ani nemohlo). Ale to je jen obecna uvaha.
Nemas-li tedy schema toho prerusovace, rozebrat jej koukam nelze aby jsi se ujistil kde je alespon - pol, tak ti stejne nezbyva jina metoda nez pokus/omyl.
O tom, ze ten prerusovac nelze znicit, tedy presvedcen nejsem, ale kdyz stejne nemas jinou moznost.......,

Proste to zkousej, mas myslim jen 12 moznosti. Pro jistotu bych po dobu zkouseni dal slabsi pojistku. Tak drzim palce.
Takže naskenoval jsem zadní přebal k přerušovači. Jinak co se týká instalace, tak používám ten 3PIN konektor(vrchní zapojení). Jinak multimetr mám takže vyzkouším,proměřím a pak zapojím. Anglicky jakžtakž umím, ale z tohohle zapojení jsem vcelku jelen 
[img]

[img]
g bude určitě - pol (na kostru) jelikož je to elektronickej přerušovač, musí mít mínus, to mě vlastně nenapadlo, klasický mechanický pčwrušovače vlastně mají taky 3 vývody ale jeden vede na kontrolku a na jeden jde + a jeden je výstup.... kdežto tady to řídí elektronika a ta musí být ukostřena někde....
určitě to tak bude.... bylo by vhodný tam dát ale co nejslabší pojistku, a na výstup toho přerušovače zapojit vůči zemi slabou žárovku, pokud to dář rovnou na blinkry tak ti shoří.... pokud už máš namontované ty led musí to vydržet... G - gate - zem, mínus atd, na P dej + a L blinkry a podle mě by to mělo chodit.... kontrolku taky na L

Dneska jsem si to zapojení znova procházel podle manuálu co k VTRu mám, a nechápu jak jsem to mohl udělat tak blbě:-\...Je to tak, jak říkáš ty - i podle manuálu by to sedělo takže musí fungovat, a pokud ne, tak jsem vyhodil 400kč za přerušovač
...Jinak díky za radu!


tak hodně zdaru je to včechno čínský kdo v tom opravdu nedělá těžko se vtom vyzná přemejšlel sem nad tim horem dolem abych neřek nenapsal ňákou hovadinu dalo mi docela makačku zapojit přerušovač mechanickej na Jawě kdy při vypnutí plinkrů mi svítila kontrolka pořád a jinej přerušovač to nedělal.... když jsem tam dával z trabanta 6V Tak hodně štěstí....

Třeba ja tento přerušovač na svojí R6 nemohu použít. originál přerušovač má jen jeden vstup a jeden výstup a je zapojený mezi zdrojem a přepínačem blinkrů - takže do přepínače už jde přerušovaný proud...kdežto koso přerušovač se nejspíš zapojuje až za přepínačem blinkrů...nevíte někdo jak tento problém vyřešit??
Co třeba se podívat sem: http://yamaha535.wbs.cz/LED-svetla-a-blinkry.html
A tady se dá taky najít kresba ode mě: http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=82798&fid=26
A přitom stačí hledat! válí se tady toho kupa!
A tady se dá taky najít kresba ode mě: http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=82798&fid=26
A přitom stačí hledat! válí se tady toho kupa!
Téma je zamknuto
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tlak dusíku/vzduchu v tlumiči řízen... Honda VTR 1000F Firestorm | petrvtr_new | 7 | 6.11.2024 v 11:26 petrvtr_new |
Výběr první motorky [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm | mprofa | 43 | 1.10.2024 v 19:29 Animals21 |
Výkon 72 vz 78 Honda VTR 1000F Firestorm | Nakamito | 13 | 17.7.2024 v 21:00 Nakamito |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 86 | 28.6.2024 v 22:13 ..Roko.. |
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm | Forgys69 | 23 | 19.6.2024 v 11:49 Stev |