Když pominu voděodolost, co je výsadou moto navigací? Výraznější displej?
Zajímá mě jak to vlastně je, když se nějak vypořádám s vodou(do kapsy, nepromok atd) co je podstatné a co mi jiné navigace nedopřejí.
Případně uvítám tip na rozumnou navigaci.
Děkuji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slušná GPS - ne spec. na moto?
Alarm>.Karel.> Tak to souhlasí, když jsem procházel vybavení becker z 100 a garmin zümo tak si nejsem upně jistej jestli se garmin vyplatí , no možná jo, ale ať mi někdo řekne když zumo stojí 15000kč a becker 7000kč - včem je ten obrovskej rozdíl. Kromě toho že garmin byl asi první kdo začal navigace na moto dělat a udává ceny. Říkám to z toho důvodu že moje první navigace byla taky garmin před 3,5 rokem pouze na ČR a získal jsem jí za pouhých 8900kč.
Co se týká dnešních navigací, moc bych se neohlížel po výrobci, protože tu krabičku dnes udělá každej" vocas" důležité je vybavení map a hlavně to co od ní chceš. Pokudˇ někdo tvrdí že navigace do auta není vhodná na moto( kromě voděodolnosti) tak lze. To že se navigace do auta špatně ovládaj v rukavicích není dle mého názoru zas tak důležité, protože za jízdy se máš držet řidítek a né hledat benzínky protože sis myslel že ti to výjde. A když zaslavíš tak sundat jednu rukavici je otázka 10 vteřin.
takže jsem nepotřeboval mačkat kde jsou pumpy a jiny cyparny k rozdilu že je jedna vodotěsna a ta druha ne stači přesto pčehodit mikrotenovy pytlik a udělat uzlik je to dobře viditelně a v silnem lijaku bych řek že pojede malo kdo
a s cenama u gps da se sehnat mio 720 myslim je to označeni za nějakych 1800 bez puvodu