[IMG] po letech, tentokrát k silnější...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
[IMG] povídání z historie...[/url]
motomuzeumchlumcany.cz/
Naposledy editováno 12.02.2012 19:36:06
2 reakcí na tento příspěvek Kdo na ní začínal? Pokec o ČZ 175/477, ČZ 250/471
díly - to poznávám, vloni jsem na 477 dělal převodovku,nešla 4ka , díly cca za 2000, vidličky nějaký toé ložisko, kolečko, pár drobností... ale zase bude pokoj možná dlouhý léta...
mno abych viděl, tak vape a jsme v tom zase za bůra..., slušný gumy stojej na všechno stejně, oleje taky tak
takže když se pespektivní číza sežene tak za 10-15000, s vapem a novým obutím jsme překonali 20ku, pár opraviček (vidle co trochu tečou, zadní tlumiče á-1000) a máme tu čízu v dobrém stavu někde na cca 20000 - u nějakého naprosto tuctového typu 487.... mno a pak si vzpomenete kotouč (1500kot. 1000 pumpa, 1000 brzdič,náboj kola 1000, přeplést ráfek, nové dráty 500, opět jiné vidle á-1500 - 2ks, související montážní díly, brejle, uchycení, víčka, těsněníčka ložiska osky, píčoviny... je tu číza přes 30 jen to mrdne, při vykonání veškeré práce vlastními rukami - jednu takovou 477 vlastním....
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
takže provozně nejlevnější není, ani spotřebou, ani údržbou.. ale mám ji prostě rád...
jednu sezonu mne smolíček 250 potrápil tak, že náklady na ujetý kilometr byly cca 50kč
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 24.02.2011 23:21:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo na ní začínal? Pokec o ČZ 175/477, ČZ 250/471
pech. píše: deadman: jj, stejně jako jawa a Čz nejsou zdaleka provozně nejlevnější (když tio vezmeme do důsledku, 175/477 jede i za 4 ale svižně za 5, smolík 250 5-7, jawa 350 asi taky tak 5-8), když šikmooká dvěpade pojede nejhůř za tu 4ku normálním stylem, půllitr o málo víc..
Tak ty spotřeby se mi taky nezdají, dle mě jsou hooodně přestřelené. Za sebe můžu říct, že když se se Smolíkem toulám v zahraničí, tak jezdí do 3,5 l / 100 km (do 4 l / 100 km jsem se vlezl vždy) a to se zrovna neloudám – průměrná rychlost 65–70 km/hod.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
čz 175/477 nestartuje ČZ 175/477 | Da-Davor | 30 | 21.6.2024 v 17:20 Diljit |
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 23 | 20.6.2024 v 23:15 Dolin |
Dá se vjet motorkou do Vatikánu ČZ 175/477 | DavyŠtoky | 10 | 9.5.2024 v 07:57 DavyŠtoky |
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 | kpant | 2 | 10.3.2024 v 19:20 kokoška. |
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 | Dejvid55 | 3 | 2.2.2024 v 12:53 Kubeja |