Téma: Motory od 500ccm po 610ccm vhodné na závody sem!!!
 
10.2.2010 v 19:21
Zdravím,
poraďte jaký motor v této kubatuře na stavbu formule SAE (pohár mezi technickými školami). Nejedná se o klasickou formuli,která by lítala 250..ale řekněme o přerostlou motokáru, u který je kladen důraz na akceleraci a hbitost. Můj favorit je řadový dvouvál,ale třeba se tady vyskytne něco zajímavějšího;)Tak jen do toho..všechny návrhy beru:)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory od 500ccm po 610ccm vhodné na závody sem!!!

11.2.2010 v 20:03 | Nahoru | #1

mates86>hoši hoši..každý ví,že ČVUT je dávno v p.....byl dokonce dělaný průzkum TOP 200 univerzit světa a z ČR se tam dostala jen Karlovka (samozřejmost) a FSI VUT;)

apropo..kdo říkal že tam bude karburátor?? Osadit tam vstřiky snad není nic složitýho;)



Prosím Tě, vidím, že se v oboru vyznáš, já mám myšlenku právě osadit motor 4T gilera 558 ccc vstřikováním, je to vodník, dvouvačka řemen podobná jak ducati, je to montovaný třeba v nordwestu nebo enduru RC 600.Co bys mi doporučil na to?

(reakce na) Motory od 500ccm po 610ccm vhodné na závody sem!!!

13.2.2010 v 20:00 | Nahoru | #2
laďa prášil> zásadní problém bych v tom neviděl.. sežeň vstřikovače,který budou mít podobný úhel jako máš mezi kanály před ventily a k tomu libovolnou programovatelnou jednotku..vstřikovače skloň pod co možná největším úhlem a pak jen mít jen pevný nervy na brzdě;)

nejdřív bych si,ale spočítal jestli se ti to vyplatí..on dobře seštelovaný karburátor je se stříkačkou srovnatelný(kdyby chtěl někdo rýpat;) :samozřejmě,že je horší,ale nevím jestli se ta investice vyplatí)..

(reakce na) Motory od 500ccm po 610ccm vhodné na závody sem!!!

14.2.2010 v 14:03 | Nahoru | #3

laďa prášil>Prosím Tě, vidím, že se v oboru vyznáš, já mám myšlenku právě osadit motor 4T gilera 558 ccc vstřikováním, je to vodník, dvouvačka řemen podobná jak ducati, je to montovaný třeba v nordwestu nebo enduru RC 600.Co bys mi doporučil na to?



Vlastni hardware na vstrikovani je lehky, hlavni je pak lazeni na brzde, kde by bylo nejlepsi mit motor vyhozeny ven a nedelat to na valcich ....vyhody nevim, ohledne vykonu se ta prace pokud to neni na aspon MČR nevyplati ....pak zlatej karbec ...staci par trysek a funguje to, vstrikovani to je potreba namapovat vsechny rezimy, pak prechodovy a je to ranec hodin na brzde. vim jak to bylo u nas, motor kvuli pravidlum musi mit restriktor, jedinou klapku pred nim a je potreba udelat komplet jiny mapy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist