globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Virágo - seřizení karburátorů
24.2.2010 v 21:43
Najde se nějaký šikula,který umí demontovat plovákovou komoru bez vymontování celého karburátoru ? Seřízení hladiny se nemusí podařit napoprvé a opakovaná demontáž karburátoru je pěkná pakárna a snadno se poničí gumové příruby. miko

2 reakcí na tento příspěvek Virágo - seřizení karburátorů

30.6.2019 v 20:02 | Nahoru | #1
Zdravím je to sice staré vlákno ale třeba někdo odpoví.Mám Virago 1000 US verze 1985 koupil jsem ho nedávno a jel na něm zatím 4x.Mám to moc bohaté i podle čuchu a svíčka je černá.Takže jsem si dneska řekl že skusím směs seřídit .Bohužel sem asi debil nepodařilo se mi ty šroubky najít .Je to karbec Hitachi .Mohl by mi někdo říct kde jsou?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virágo - seřizení karburátorů

1.7.2019 v 09:44 | Nahoru | #2
Yz-250> nejsi debil. Srouby tam nejsou . Ty karbce jsou dobry akorat tak do srotu. Bohaty to muzes mit i diky vetsim hladinam. Ty plovaky jsou katastrofa. Neni to plast ale cosi (pena?) Casem nasavaj a jsou zavazi a ne plovak . Ja je chvili nahradil jinejma, mel jsem myslim doma karbce z FJ1100 a tak jsem tam ty plastovy upravil. A nakonec jsem koupil od Hejdy karbce z dragsrara ale musis i s gumama na hlavy a nasral je tam. To jsou normalni karbce. Nevim uz zda mikuhi ci keihin. Moto uz nemam tak nepovim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virágo - seřizení karburátorů

1.7.2019 v 21:56 | Nahoru | #3

Yz-250 píše: Zdravím je to sice staré vlákno ale třeba někdo odpoví.Mám Virago 1000 US verze 1985 koupil jsem ho nedávno a jel na něm zatím 4x.Mám to moc bohaté i podle čuchu a svíčka je černá.Takže jsem si dneska řekl že skusím směs seřídit .Bohužel sem asi debil nepodařilo se mi ty šroubky najít .Je to karbec Hitachi .Mohl by mi někdo říct kde jsou?


Jsou zespodu na straně k válcům. Schematický rozkres - je to "pilot screw":



Šipkou je označený kanál, ve kterém se má šroub bohatosti nacházet:



A tady je vidět, jak se to seřizuje:



Ale seřizuje se tím jen směs volnoběhu, která ovlivňuje i přechodovou oblast při částečném otevření plynu. A tohle se samo od sebe nerozhodí, většinou je chyba jinde - ucpou se různé vzduchové kanálky, přestanou těsnit membrány a nezvedají se šoupátka jak by měla, nebo se vadou plováků nebo uzavíracích ventilů zvýší hladina v plovákovkách. Takže by to chtělo asi vzít ty kraburátory zgruntu - vymontovat, vyčistit a všechno zkontrolovat a nastavit. Nebo je vyměnit za spolehlivější Mikuni
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Seřizování ventilů u dvouválcem do ... [1, 2] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 1000 Virago badyXV 34 16.6.2023 v 23:49 Julip2
Problém řazení Yamaha XV 1000 Virago badyXV 15 3.3.2023 v 23:50 Julip2
Nesvítí přední světlo, Yamaha XV 1000 Virago curinkoSejinka 6 13.10.2021 v 20:31 curinkoSejinka


TOPlist