1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virágo - seřizení karburátorů
A jak píše rancher, tohle dokážou dělat netěsnící nebo potrhané membrány. Podtlakem se pak nezvedají jak by měly a čím víc jsou otevřené klapky, tím bohatší je směs, protože vzduchový kanál je nedostatečně otevřený.
Pokud to ujede do rezervy jen 160 mil, tak to žere opravdu hodně - něco mezi sedmi a osmi litry na sto km. A tím pádem to měl rozhašené už předchozí majitel. Fakt bych doporučil ty karburátory vymontovat, rozebrat a kompletně zrepasovat a seřídit, nebo sehnat jiné. Hrábnutí do volnoběžné směsi to nevyřeší.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10417 | 13.10.2024 v 19:34 badyXV |
Vyběhaná vačka prvního válce Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 1000 Virago | Frantomas | 3 | 23.8.2024 v 17:02 Krautkopf |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Seřizování ventilů u dvouválcem do ... [1, 2] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 1000 Virago | badyXV | 34 | 16.6.2023 v 23:49 Julip2 |
Problém řazení Yamaha XV 1000 Virago | badyXV | 15 | 3.3.2023 v 23:50 Julip2 |