paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawa 350 - zapalování
16.4.2010 v 14:02
Čau. Rozhodl jsem se pro elektrický odlehčení kontaktů přerušovače u Jawy 350/640 protože prodlouží životnost kladívek a hlavně při elektronickým spínaní je díky větší změně proudu za menší čas sytější jiskra. Kladívka chci zachovat kvůli možnosti nastavení předstihu podle potřeby. Jako výkonnovej prvek bych chtěl použít polovodič. Klasický tyristorový zapalování nechci použít kvůli nutnosti použití měniče. Jako nejlepší možnost se jeví použití tranzistorů v darlingtonově zapojení. Máte někdo zkušenosti s konstrukcí něčeho podobnýho?

Anketa: Co je nejlepší?
Zachovat původní zapalovací soustavu
26%
6
Použít tyristorový zapalovaní
22%
5
Použít tranzistory
9%
2
Úplně něco jinýho
43%
10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 - zapalování

22.5.2011 v 13:40 | Nahoru | #1
laďa prášil> koš sem kupoval nevej, vnější a tedka nevim jestli i ten vnitřní, myslim že spojku moc nemačkám, je tam ten poloautomat a je to seřízený na něj, spojka vypíná v pravej čas a oproti tomu starýmu je to samet, ale ještě tam sou náký mušky. Takže tvá rada pomohla velice. Jinak se zapalováním mě se kladívka sraly, ale proto, že tam byla vačka z fechtla a myslim že ta destička taky z něčeho jinýho, asi z kejvačky. Jiný zapalovaní na výkonu přidá přesně to co jsi psal a to nic, ale má to svoje výhody.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 - zapalování

22.5.2011 v 22:07 | Nahoru | #2

Ároš píše: laďa prášil> koš sem kupoval nevej, vnější a tedka nevim jestli i ten vnitřní, myslim že spojku moc nemačkám, je tam ten poloautomat a je to seřízený na něj, spojka vypíná v pravej čas a oproti tomu starýmu je to samet, ale ještě tam sou náký mušky. Takže tvá rada pomohla velice. Jinak se zapalováním mě se kladívka sraly, ale proto, že tam byla vačka z fechtla a myslim že ta destička taky z něčeho jinýho, asi z kejvačky. Jiný zapalovaní na výkonu přidá přesně to co jsi psal a to nic, ale má to svoje výhody.



Já mám vačku přebrušovanou v ruce na brusce na obou jawách co máme byl problém to s původním tvarem seřídit, moje jawa moc dobře nestartuje, protože už jsem na ni pěkných pár let nechytl, klukova chytá studená 2x prošlápneš, klíček, na třetí jede.. S původním tvarem to prskalo na volnoběh. Vape jsem někdy zkoušel, už jsem psal, neosvědčilo se mi, tak jsem ho vrátil. Možná mi ho na krámě dali schválně.. třeba špatný bylo. Motor nešel vytočit, asi to zapalovalo i v opačné úvrati, nevím... Já sice jsem elektríkář, ale ne elektronik, kladívko cívka si dokážu najít, co je špatně, vyhovuje mi to asi tak.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zapojení přerušovače blinkrů [1, 2] Jawa 350/639 HaaS 33 23.9.2024 v 11:55 Nukin
Dvoukomorové výfuky Jawa 350/640 [1, 2] Jawa 350/640 Marec222 39 8.8.2024 v 09:29 Krautkopf
Jawa 350/640 - nefunkční blinkry Jawa 350/640 Pitr73 1 4.8.2024 v 14:53 Frantas
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 7 22.6.2024 v 11:00 Deyva
Jawa 350/638 VAPE zapojení Jawa 350/638 pagi 16 6.6.2024 v 18:02 Jirka_Kirchner


TOPlist