1 reakcí na tento příspěvek dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé
1 reakcí na tento příspěvek dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé
Snad jsem to napsal alespoň trochu srozumitelně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé
1 reakcí na tento příspěvek dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé
1 reakcí na tento příspěvek dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé
roman1>Hofner> ne,nastartoval a nechal dost dlouho běžet střídavě na volnoběh a ve zvýšených otáčkách,ale pořád svody zleva druhý a čtvrtý válec méně teplé než zbylé.Zkoušel jsem to asi tak že o svod prvního a třetího válce jsem se spálil a na těch zbylých se dala krátce udržet ruka...
OMG. kdyby si to projel pořádně, spálíš se o všechny :_D Ne, teď vážně. nevím, kolik to má karbů, ale hádám, že dva. Jeden živý válec jedna a dva, druhej tři a čtyři. TAkže pokud by byla v prdeli směs, budou asi jinak teplný svody vzhledem k válcům, který živý danej karbec. Pokud to jezdí normálně a i to má normální spotřebu, tak tohle vůbec neřeš. V životě mě nenapadlo posuzovat stav motoru podle teploty svodů. Posuzuj max. dle barvy svíček a pak podle spotřeby a podle toho, jakse motor chová- zda plynule táhne, necuká a jiný věci. Když mašinu pořádně projedeš, garantuju ti, že ruku neudržíš na žádným svodu.
Hofner>OMG. kdyby si to projel pořádně, spálíš se o všechny :_D Ne, teď vážně. nevím, kolik to má karbů, ale hádám, že dva. Jeden živý válec jedna a dva, druhej tři a čtyři. TAkže pokud by byla v prdeli směs, budou asi jinak teplný svody vzhledem k válcům, který živý danej karbec. Pokud to jezdí normálně a i to má normální spotřebu, tak tohle vůbec neřeš. V životě mě nenapadlo posuzovat stav motoru podle teploty svodů. Posuzuj max. dle barvy svíček a pak podle spotřeby a podle toho, jakse motor chová- zda plynule táhne, necuká a jiný věci. Když mašinu pořádně projedeš, garantuju ti, že ruku neudržíš na žádným svodu.
Podle teploty svodů nejrychleji zjistíš který válec ti vynechává. Zjištuje se to nejlépe laserovím teploměrem. Takže když nevíš tak z něho nedělej v.o.l.a. Jinak si seřid podtlaky karburátorů a hlavně ho vyčisti. Poté řeš dál.
kazdopadne kdyz pominu ze tvuj pripad je podezrelej tak rozdilnou teplotu vyfukovejch plynu/kolen ma na svedomi rozdilna bohatost smesi...
BTW karbce tam budou spis ctyri nez dva.
Naposledy editováno 21.04.2010 09:36:26
1 reakcí na tento příspěvek dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé
Jurawood>Hlavně by to chtělo napsat jak se motor chová, jestli je stabilní volnoběh, zvuk je rovnoměrnej ne tr tr tr tr jak kdyby jela na 3, a tátah motoru je taky dobrej taky bych to asi neřešil
tky je otazka cemu kdo rika svod:) pokud to bere jako trubku pred koncovkou tak to mam diky propojeni taky jednu studenejsi, koncovka to same. svod beru ten kus od vyfukoveho kanalu po propojku, tam by mely byt zhruba stejne teple. samo pri jizde se to muze lisit, dva krajni muzou byt vzduchem vic chlazene apod...
Diamonds_T.>už je to trochu déle, co jsem jsem tohle četl, ale pokud si dobře pamatuju, tak by to mělo být řízením odvodu splodin. Při malých otáčkách jsou uzavřené klapky, které se zase otevírají při vyšších otáčkách. Prostě při nízkých otáčkách odchází splodiny dvěma svody a při vysokých jsou otevřené všechny čtyři. Bývá to poměrově 2:1 nebo 4:2 - prý je to lepší pro výkon motoru.
Snad jsem to napsal alespoň trochu srozumitelně.
Pravděpodobně máš na mysli air induction system, ale ten funguje úplně jinak.......
roman1 píše: Diamonds_T.> Dík za odpovědi,s tou bohatostí směsi mě to nenapadlo...Jsem začátečník ale že by u řadového 25 let starého čtyřvalu byly v hlavě motoru nějaké klapky tak to newim newim...(motor je koncepčně i vzhledově stejný jako v sevenfifty)Stejně mi to nedá a zítra dám karbce dolů a pročistím je a pak se bude asi teprve seřizovat.
Zajímá mě jak to dopadlo, co to bylo za motor, z těch rad co jsi dostal se nedá nic vyčíst,
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výfuky na CBX 650 E Honda CBX 650 | dyngos | 2 | 19.8.2024 v 17:10 Fueltank |
Honda cbx650e Honda CBX 650 | Zdenek-350ohc | 4 | 6.8.2022 v 07:26 Zdenek-350ohc |
Vzduchový filtr Honda CBX 650 | lapip | 4 | 21.4.2022 v 20:28 lapip |
pěna do sedla Honda CBX 650 | xkoutnt1 | 8 | 4.11.2014 v 14:43 chose78 |
jaký olej do 25 let staré hondy cbx... Honda CBX 650 | roman1 | 17 | 5.4.2014 v 19:16 aronek |