raceczech_listopad




paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé
20.4.2010 v 20:38
Zdravím všechny,po prvním jarním startu jsem zjistil že dva svody ze čtyř jsou méně teplé než zbylé dva.Zkusil jsem vyměnit svíčky-stejné,vyměnit vn kabely mezi sebou-stejné,vymontoval jsem indučky a očistil kontakty-stené...Ještě musím doplnit že každý z těch ,,chladnějších,, válců zapaluje jiná indučka.Jinak chod motoru celkem normál a do otáček jde taky normálně..Může být problém v karburátorech že třeba dávají méně paliva?Třeba že jsou zanesené?

1 reakcí na tento příspěvek dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé

20.4.2010 v 20:48 | Nahoru | #1
nehc si seřídit bohatost směsi

1 reakcí na tento příspěvek dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé

20.4.2010 v 20:55 | Nahoru | #2
už je to trochu déle, co jsem jsem tohle četl, ale pokud si dobře pamatuju, tak by to mělo být řízením odvodu splodin. Při malých otáčkách jsou uzavřené klapky, které se zase otevírají při vyšších otáčkách. Prostě při nízkých otáčkách odchází splodiny dvěma svody a při vysokých jsou otevřené všechny čtyři. Bývá to poměrově 2:1 nebo 4:2 - prý je to lepší pro výkon motoru.

Snad jsem to napsal alespoň trochu srozumitelně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé

20.4.2010 v 20:56 | Nahoru | #3
BEGY> taky možnost.

dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé

20.4.2010 v 20:57 | Nahoru | #4
Vyměň svíčky.

1 reakcí na tento příspěvek dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé

20.4.2010 v 21:01 | Nahoru | #5
Podle čeho tak usuzuješ? Si to nahodil, hned chcípnul a pak na to šahal?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé

20.4.2010 v 21:05 | Nahoru | #6
Diamonds_T.> Dík za odpovědi,s tou bohatostí směsi mě to nenapadlo...Jsem začátečník ale že by u řadového 25 let starého čtyřvalu byly v hlavě motoru nějaké klapky tak to newim newim...(motor je koncepčně i vzhledově stejný jako v sevenfifty)Stejně mi to nedá a zítra dám karbce dolů a pročistím je a pak se bude asi teprve seřizovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé

20.4.2010 v 21:11 | Nahoru | #7
Hofner> ne,nastartoval a nechal dost dlouho běžet střídavě na volnoběh a ve zvýšených otáčkách,ale pořád svody zleva druhý a čtvrtý válec méně teplé než zbylé.Zkoušel jsem to asi tak že o svod prvního a třetího válce jsem se spálil a na těch zbylých se dala krátce udržet ruka...

1 reakcí na tento příspěvek dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé

20.4.2010 v 21:13 | Nahoru | #8
no to si děláš prdel co je to za otázku?to myslíš vážně??

(reakce na) dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé

20.4.2010 v 21:32 | Nahoru | #9
Ďuričko> hele jestli se ti můj dotaz zdá být debilní nebo tak... sorry.Snažím se oživit jednu zatím polomrtvou motorku dovezenou z venku která asi nějakou dobu stála.Je to moje první japonská věc (mám pár motoveteránů).Jestli můj ..problém .. je třeba běžný jev tak mi to můžeš třeba slušně napsat,nebo odstranění závady je pro tebe jednoduchá věc tak taktéž.Prdel si z nikoho nedělám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé

20.4.2010 v 21:36 | Nahoru | #10

roman1>Hofner> ne,nastartoval a nechal dost dlouho běžet střídavě na volnoběh a ve zvýšených otáčkách,ale pořád svody zleva druhý a čtvrtý válec méně teplé než zbylé.Zkoušel jsem to asi tak že o svod prvního a třetího válce jsem se spálil a na těch zbylých se dala krátce udržet ruka...



OMG. kdyby si to projel pořádně, spálíš se o všechny :_D Ne, teď vážně. nevím, kolik to má karbů, ale hádám, že dva. Jeden živý válec jedna a dva, druhej tři a čtyři. TAkže pokud by byla v prdeli směs, budou asi jinak teplný svody vzhledem k válcům, který živý danej karbec. Pokud to jezdí normálně a i to má normální spotřebu, tak tohle vůbec neřeš. V životě mě nenapadlo posuzovat stav motoru podle teploty svodů. Posuzuj max. dle barvy svíček a pak podle spotřeby a podle toho, jakse motor chová- zda plynule táhne, necuká a jiný věci. Když mašinu pořádně projedeš, garantuju ti, že ruku neudržíš na žádným svodu.

dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé

20.4.2010 v 22:47 | Nahoru | #11
sem byl letos párkrát na vyjížďce - pokaždé s jiným spolujezdcem - a teď si uvědomuju, že jednou byl ten spolujezdec taky teplejší než obvykle.

dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé

20.4.2010 v 22:52 | Nahoru | #12
Normalne se zeptal, tak se mu snazte normalne odpovedet. Ne jako Duricko, kterej je na plech a vedle o tom pise ve vlakne.

(reakce na) dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé

21.4.2010 v 07:33 | Nahoru | #13

Hofner>OMG. kdyby si to projel pořádně, spálíš se o všechny :_D Ne, teď vážně. nevím, kolik to má karbů, ale hádám, že dva. Jeden živý válec jedna a dva, druhej tři a čtyři. TAkže pokud by byla v prdeli směs, budou asi jinak teplný svody vzhledem k válcům, který živý danej karbec. Pokud to jezdí normálně a i to má normální spotřebu, tak tohle vůbec neřeš. V životě mě nenapadlo posuzovat stav motoru podle teploty svodů. Posuzuj max. dle barvy svíček a pak podle spotřeby a podle toho, jakse motor chová- zda plynule táhne, necuká a jiný věci. Když mašinu pořádně projedeš, garantuju ti, že ruku neudržíš na žádným svodu.


Podle teploty svodů nejrychleji zjistíš který válec ti vynechává. Zjištuje se to nejlépe laserovím teploměrem. Takže když nevíš tak z něho nedělej v.o.l.a. Jinak si seřid podtlaky karburátorů a hlavně ho vyčisti. Poté řeš dál.

dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé

21.4.2010 v 09:33 | Nahoru | #14
jestli to jede na 4valce tak po minute neudrzis ruku ani na jednom. jestli po delsi chvili udrzis ruku na svodu tak je to minimalne divny.

kazdopadne kdyz pominu ze tvuj pripad je podezrelej tak rozdilnou teplotu vyfukovejch plynu/kolen ma na svedomi rozdilna bohatost smesi...

BTW karbce tam budou spis ctyri nez dva.

Naposledy editováno 21.04.2010 09:36:26

dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé

21.4.2010 v 09:46 | Nahoru | #15
..taky jeden ze způsobů hledání závady. Několikrát jsem ho vyzkoušel taky, takže držím palce.

dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé

21.4.2010 v 11:03 | Nahoru | #16
můj jeden svod je taky nějak moc málo teplej...už je z něj skoro heterák...

1 reakcí na tento příspěvek dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé

21.4.2010 v 11:42 | Nahoru | #17
Hlavně by to chtělo napsat jak se motor chová, jestli je stabilní volnoběh, zvuk je rovnoměrnej ne tr tr tr tr jak kdyby jela na 3, a tátah motoru je taky dobrej taky bych to asi neřešil

(reakce na) dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé

21.4.2010 v 11:52 | Nahoru | #18

Jurawood>Hlavně by to chtělo napsat jak se motor chová, jestli je stabilní volnoběh, zvuk je rovnoměrnej ne tr tr tr tr jak kdyby jela na 3, a tátah motoru je taky dobrej taky bych to asi neřešil



tky je otazka cemu kdo rika svod:) pokud to bere jako trubku pred koncovkou tak to mam diky propojeni taky jednu studenejsi, koncovka to same. svod beru ten kus od vyfukoveho kanalu po propojku, tam by mely byt zhruba stejne teple. samo pri jizde se to muze lisit, dva krajni muzou byt vzduchem vic chlazene apod...

(reakce na) dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé

21.4.2010 v 15:03 | Nahoru | #19

Diamonds_T.>už je to trochu déle, co jsem jsem tohle četl, ale pokud si dobře pamatuju, tak by to mělo být řízením odvodu splodin. Při malých otáčkách jsou uzavřené klapky, které se zase otevírají při vyšších otáčkách. Prostě při nízkých otáčkách odchází splodiny dvěma svody a při vysokých jsou otevřené všechny čtyři. Bývá to poměrově 2:1 nebo 4:2 - prý je to lepší pro výkon motoru.

Snad jsem to napsal alespoň trochu srozumitelně.



Pravděpodobně máš na mysli air induction system, ale ten funguje úplně jinak.......

(reakce na) dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé

5.4.2014 v 19:25 | Nahoru | #20

roman1 píše: Diamonds_T.> Dík za odpovědi,s tou bohatostí směsi mě to nenapadlo...Jsem začátečník ale že by u řadového 25 let starého čtyřvalu byly v hlavě motoru nějaké klapky tak to newim newim...(motor je koncepčně i vzhledově stejný jako v sevenfifty)Stejně mi to nedá a zítra dám karbce dolů a pročistím je a pak se bude asi teprve seřizovat.


Zajímá mě jak to dopadlo, co to bylo za motor, z těch rad co jsi dostal se nedá nic vyčíst,

dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé

20.9.2017 v 19:05 | Nahoru | #21
ahoj lidi shanim nosic kufru nacbx 650 E z 86 nevite nekdo kde by se dal koupit oryginal z tohoto roku

dva ze čtyř svodů jsou méně teplé než zbylé

20.9.2017 v 22:46 | Nahoru | #22
Měl jsem to samé na xj900s,jeden svod chladnější přesně jako ty.závěr,přicpaná tryska dotyčného karburátoru,takže první vyčistit a synchro a pak se uvidí jestli nedej bože tlaky ve valcích ale asi to bude jen přisranej karbec.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výfuky na CBX 650 E Honda CBX 650 dyngos 2 19.8.2024 v 17:10 Fueltank
Honda cbx650e Honda CBX 650 Zdenek-350ohc 4 6.8.2022 v 07:26 Zdenek-350ohc
Vzduchový filtr Honda CBX 650 lapip 4 21.4.2022 v 20:28 lapip
pěna do sedla Honda CBX 650 xkoutnt1 8 4.11.2014 v 14:43 chose78
jaký olej do 25 let staré hondy cbx... Honda CBX 650 roman1 17 5.4.2014 v 19:16 aronek

TOPlist