Naposledy editováno 31.05.2010 20:20:28
1 reakcí na tento příspěvek Jak zakonzervovat motor?
Používá se k tomu konzervační olej s přísadou vosku. Naleješ místo normálního oleje a necháš ohřát motor na provozní teplotu.
Když je vodní chlazení samozřejmě nevypouštět. Jen zkontrolovat a doplnit nemrzku, raději na vyšší mínus hodnotu.
Svíčky po vypnutí motoru vyjmout a nahradit šroubem s krátkým závitem. Před zašroubováním vstříknout do prostoru spalování tentýž motorový olej a párkrát protočit.
Optimální je, když zůstanou ventily v zavřené poloze.
Celá rekapitulace tohoto postupu se dělá jednou ročně. Pokud není zbytí a motor je loen v regálu, alespoň protočit.
Uvedení do provozu.
na sucho párkrát protočit. Do prostoru spalování vstříknout vymývycí olej a do prostoru pro motorový olej nalít vymývací olej.Předtím samozřejmě původní vypustit.
na prázdno protočit.
Nasadit svíčky a nastartovat. Uvést na provozní teplotu, ale jen na volnoběh.
Vypustit vymývací olej a celou proceduru opakovat.
Nasadit nový olejový filtr, nový olej , svíčky a hurá do terénu.
Takto nakonzervovaný motor vydrží i 10 let.
Karburátor vs vstřikování - nic nového, jako zacházení s nádrží na zimu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zakonzervovat motor?
pijanst>konzervace motoru.
Používá se k tomu konzervační olej s přísadou vosku. Naleješ místo normálního oleje a necháš ohřát motor na provozní teplotu.
Když je vodní chlazení samozřejmě nevypouštět. Jen zkontrolovat a doplnit nemrzku, raději na vyšší mínus hodnotu.
Svíčky po vypnutí motoru vyjmout a nahradit šroubem s krátkým závitem. Před zašroubováním vstříknout do prostoru spalování tentýž motorový olej a párkrát protočit.
Optimální je, když zůstanou ventily v zavřené poloze.
Celá rekapitulace tohoto postupu se dělá jednou ročně. Pokud není zbytí a motor je loen v regálu, alespoň protočit.
Uvedení do provozu.
na sucho párkrát protočit. Do prostoru spalování vstříknout vymývycí olej a do prostoru pro motorový olej nalít vymývací olej.Předtím samozřejmě původní vypustit.
na prázdno protočit.
Nasadit svíčky a nastartovat. Uvést na provozní teplotu, ale jen na volnoběh.
Vypustit vymývací olej a celou proceduru opakovat.
Nasadit nový olejový filtr, nový olej , svíčky a hurá do terénu.
Takto nakonzervovaný motor vydrží i 10 let.
Karburátor vs vstřikování - nic nového, jako zacházení s nádrží na zimu.
...no díky za postup, ale já mám ten motor samotnej-vyndanej z motorky, páč jsem ho koupil.Tak to ho nezahřeju na provozní teplotu. ...ale jasně, chápu-toto je psané asi pro uložení spíše celé motorky.
Naposledy editováno 31.05.2010 14:44:11
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
cestovani Kawasaki KLX 650 | Janlai | 5 | 9.8.2024 v 14:06 docent |
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 | Husa123 | 24 | 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein |
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 | LegitPasha | 4 | 3.12.2023 v 19:58 slabak2 |
KLX 650 verze C výměna zadního kola... Kawasaki KLX 650 | Dacann | 9 | 25.8.2021 v 12:00 Dacann |
Kawa KLX 650 a všechny ostatní jedn... [1 ... 320, 321] Kawasaki KLX 650, BMW R 80 GS, Triumph Tiger 955i, B... | Pegos | 9616 | 25.8.2021 v 11:56 Dacann |