Téma: špatný studený start po seřízení karburátorů
4.6.2010 v 09:26
Ahoj, mám problém.
Nechal sem si seřídit a vyčistit karburátory (viz. www.motorkari.cz/forum-detail/ ) a teď má moto problémy se studeným startem.

Abych to nějak popsal.

PŘED SEŘÍZENÍM: dal sem sytič; nastartoval; moto šlo hned do otáček, tak jsem postupně sytič stahoval (cca. po půl minutě už nebyl potřeba) a moto běželo.

PO SEŘÍZENÍ: dám sytič na plno; nastartuju; moto chytne, ale motor běží nepravidelně tak jako by měl každou chvílí zhasnout (při jen drobném přídání plynu skutečně zhasne); pokud nepřidávám plyn, tak za nějakej čas to jde do otáček; stáhnu trochu sytič a opět to je jak kdyby to mělo chcípnout a nepravidelně; když se takhle protrápim až do stavu, kdy sytič uplně stáhnu, tak už to je vcelku dobrý (moto teply). Pak chytne už v pohodě a bez sytiče.

Když sem si moto vyzvedával po seřízení v moto Kašpar Humpolec, tak jí vyndal, chtěl nastartovat, ale byly s tím ještě větší problémy, něž teď. Sytič byl na plno a vůbec nechtěla chytnout, po tom co chytla, tak za okamžik zhasla, aniž by se hnulo se sytičem. Pak při stahování sytiče se stalo že chcípala, když po cca asi 15 startech a tomhle trápení šel sytič uplne vypnout, tak moto už startovala v pohodě (evidentne uz byla tepla).

Pak sem si řikal, jestli ty karburátory nebyly suchý, protože kohout byl na RES. Ale bylo by mi divný, kdyby to předtím nezkoušel sam startovat a karburatory nazaplavil polohou kohoutu na PRI . Ted uz by nastavení PRI pred studenym startem bylo zbytecny a mohlo by akorat nadelat skodu ne?

Nevíte někdo co s tím je? Takovyhle starty jsou fakt otřesný!





1 reakcí na tento příspěvek špatný studený start po seřízení karburátorů

7.6.2010 v 08:39 | Nahoru | #1
Zkus přidávat sytič postupně na 1/3 a start. Nic, tak 1/2 start... Když poběží pěkně i na poloviční tak bud nedávej plnej nebo ho nechej seřídit. Osobně bych za studena nic neladil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatný studený start po seřízení karburátorů

7.6.2010 v 11:01 | Nahoru | #2
Hiffson> no a kdyby to šlo třeba na ten ploviční v pohode a na ten plnej jak na tom videu tak o čem by to vypovídalo (kdyby to na ten plnej bylo takovy nejisty)?

Nemelo by to na plnej chytat pokazdy a ne se takhle dusit? Nevic jak sem rikal, tak se mi pri jizde zda, ze kdyz to netocim ve vysokejch otackach, tak se to jakoby ubcas dusi a skubne to
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist