Uzavřeno 20.02.2011 v 16:10 uživatelem tucet
Otevřeno 20.02.2011 v 16:11 uživatelem tucet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Bludevil>verybusy> Tyy počkej, zastav se v části, že sv atd. jsou ve středním pásmu zabijáci oproti ss šestkám. Ty věci spíš nejedou nikde, monster 750 mi svým "drtivým projevem dvouválce" silně připomněl jawku 350, sv 650 byla schopná ujíždět i moje stará "babička" gsxf, která měla rozjebanou výfukovou soustavu tak, že to zařízlo tak 15 koní... Ta "hodná" ss šestka do 9000 otáček předvádí to samé co sv a podobné, ale nad 9000 předvede takový peklo. Stejně tak hodná ss šestková ninja z roku 06, co máma doma na jedničku hladce na záda za plynem, a to hodně razantně. K tomu má geometrii řízení takovou, že trošku větší plyn na hrbolaté silnici znamená okamžitý tankslapper. To už pak není o žádné hlavě, ale o zkušenostech za řidítky...
Tak z druhý strany-takovej Monster 695 i SV ti v nižších a středních otáčkách nadělají,speciálně při horší adhezi,daleko víc starostí,než sametově hladký chod čtyřválce v nízkých otáčkách.V kolika otáčkách ti jde šestková SS Kawa hladce na záda za plynem???? Nejel jsem na ní,ale tohle nedokáže můj 150-ti koníkovej motor ani omylem v žádným otáčkovým spektru.Moderní motorky navíc mají elektronickou regulaci přísunu paliva,tudíž ti ani nedovolí čerpat 100% výkonu,o kontrole trakce ani nemluvě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
verybusy>Tak z druhý strany-takovej Monster 695 i SV ti v nižších a středních otáčkách nadělají,speciálně při horší adhezi,daleko víc starostí,než sametově hladký chod čtyřválce v nízkých otáčkách.V kolika otáčkách ti jde šestková SS Kawa hladce na záda za plynem???? Nejel jsem na ní,ale tohle nedokáže můj 150-ti koníkovej motor ani omylem v žádným otáčkovým spektru.Moderní motorky navíc mají elektronickou regulaci přísunu paliva,tudíž ti ani nedovolí čerpat 100% výkonu,o kontrole trakce ani nemluvě.
Budeš se divit, ale v 9000 otáčkách, má sériový převod. Nevím čím to, ale ten motor je vztekloun. A hodně dělá geometrie, můj SRAD se chová podobně až po zkrácení převodu, přitom je jen o pár kilo těžší, výkon má maličko větší a krouťák taky.
Uznávám že s tou adhezí i u malých dvouválců je problém, zvlášť při podřazování. To si moderní antihop krásně pobere a není problém. Ale v akceleraci, to se nedá ani porovnat...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
raceczech Most 5-6června2024 - nevr... Yamaha YZF-R6 | Animals21 | 7 | 20.9.2024 v 08:59 Petrus01 |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 14 | 19.8.2024 v 18:46 dva_hrnce |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
R6 okruhovka Yamaha YZF-R6 | polotovar | 2 | 19.7.2024 v 07:33 polotovar |