paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Zdechání během jízdy
23.6.2010 v 23:50
Ahoj. Mam problem se svou 748. Stalo se mi cca 500km zpet (asi 2 tydny), ze mi motorka z niceho nic behem jizdy jakoby vypla na cca 2 vteriny a pak zase normalne jela. Nasel jsem jeden lehce obnazeny drat pod nadrzi vedouci k cerpadlu (jsou celkem 4), tak jsem ho zaizoloval a myslel, ze to bylo tim a ze to ted bude ok. Ted po cca 500km mi to udelalo znovu, 2x behem asi 1km. Po konzultaci s kamaradem co se zabyva servisem tohohle bajku, mi bylo naznaceno, ze by to mohla delat elektrika, coz ja doufam, ze dela a neni to nic horsiho. Pruser je, ze elektrika je sirokej pojem a muze to delat x veci. Nebo je problem v danou chvili s privodem paliva, tezko rict. Vypozoroval jsem, to dela jen v urcite rychlosti, cca 50-80kmh a kolem +-5 az 7tis.ot. (odhad). Docela me to zacina trapit, protoze stat se to, kdyz jedu na koleni, tak to je v lepsim pripade krajnice, v horsim prikopa nebo protismer. Nema nekdo zkusenost s necim podobnym?? Mam v planu mozna navstivit nejakeho auto elektrikare, ale tezko rict, jestli tam neco najde..

1 reakcí na tento příspěvek Zdechání během jízdy

24.6.2010 v 22:10 | Nahoru | #1
Jinak za sebe můžu ještě dodat, že já podobnej problém řešil poměrně dlouho - u mě to bylo tak, že mi to jednoho krásnýho dne začalo z ničehož nic vynechávat - to jsem to pak vezl domů na vleku, projevovalo se to tak, že se vypínala celá elekrika spojená s ř. jednotkou, někdy to dělalo pořád, že se nedalo vůbec jet, a někdy třeba jen jednou za 50 - 80 Km, ale nebylo dne, aby to alespoň jednou nevynechalo... Takže jsem nejdřív vyměnil čidla polohy kliky a rozvodový hřídele - známej automechanik říkal, že na autech bejvá při takových problémech často závada v tom, ale nepomohlo to, tak jsem bádal dál, celý jsem to rozhodil a prostříkal všechny kontakty, ale bohužel, celá kabeláž byla v naprosto bezchybném stavu! Takže dál, pojistky, ostatní čidla, relátka, ale z toho nic nepomohlo... Ale většina těch dalších čidel není vůbec důležitá, protože bez nich si jednotka nastaví defaultní hodnoty a moc nic z toho stejně nepoznáš , ta dvě relátka se zase dají otestovat jejich prohozením, sekvence funguje tak, že po zapnutí klíčku se sepne relé vstřikování, poté následuje relé čerpadla, které natlačí palivo a odskočí, ovšem u takové závady se to zjišťuje dost špatně, tohle je to nejhorší, když se ti ta závada stává jen jednou za čas... Nejlepší je když to přestane jet nadobor a fertig, pak opravuješ dokud to zase nejede!

Jo a u mě to nakonec po tom všem byla řídící jednotka, chyba byla někde v ní, ale už se v ní někdo předtím dost hrabal, a nebyla zrovna v úplně top stavu, takže se ani nedivím že se to posralo... Akorát já mám Strádu, a tam byl problém s tím, že ta má ještě Magneti Marelli / Weber IAW P8 - stejnou jako SP a SPSka, a tahle jednotka se nedá moc dobře sehnat, a navíc její běžná cena je 2000 €uro... Ale zachránil mě zlatej starej e-Bay, druhej den byla fungl nová jednotka i s příhodným čipem doma a zatím mi mašina lítá jako za mlada...

Tak ať se ti to podaří vyřešit co nejdřív , snad to bude jen nějaká prkotina!

(reakce na) Zdechání během jízdy

25.6.2010 v 00:22 | Nahoru | #2
DMC.motobiker>
AllgydaCorse>
ahoj, konecne se ozvali i ducataci no, asi takhle.. vcera mi to pri navratu domu z kroseni 2x behem 1km zdechlo asi na 1-2 vteriny. Dnes jsem to vytahl ze jedu jezdit a seru na to, bud to pojede nebo ne. Jel jsem jezdit do zatacek asi 20km od baraku. Po drkotani pres dediny jsem tomu lehce otocil asi na 6-7tis. (do te doby vse ok), projel mirnou zatacku a dal plnej.. No a zjistil jsem, ze uz to ani najednou nechce jit do otacek. Naschval jsem otocil heft na doraz, ale vykon motoru stoupal neumerne pomalu vuci poloze plynove rukojeti, tak jsem nasranej zastavil a vypl to. Po chvili jsem se rozhodl jet dal a srat na to. Zkousel jsem dat 1 plnej, 2 plnej, tam to ve vrchu jakoby mirne vynechalo a zase jelo dal. Protoze mam ale nemoc (ducati) a nemuzu se ji zbavit, sel jsem hned sazet zatacky. Po cca 30ti minutach bezproblemoveho jezdeni mi v mirne leve v cca 120kmh opet motor jakoby chcipl na cca 2s, tak jsem vymacl spojku a vysral se na to. Domu jsem dojel tech cca 20km a vse ok. Poprve mi to udelalo asi 500km zpet, pak nic a ted vcera 2x behem chvile a dnes 1x + docasna ztrata vykonu od 7tis. nahoru.. Moznosti cim to je je nekolik.. tim ze to ted ztratilo na chvili vykon, bych ze seznamu podezrelych vyskrtl elktriku jako takovou, myslim kabelaz a problem hledal bud v zapalovani, privodu paliva nebo nejaka relatka ci snimace, mozna neco se vstrikovanim, vubec nevim. A navic jsem na elektriku uplne vygumovanej. Motorka je cca 1000km po velkem servisu, ale nejaky mechanicky problem bych v tom nehledal. Dokonce po vymene ventil. gufer prestala zrat olej! Mam jeste podezreni na svicky, ale nevim, jestli by zpusobovaly nekolik problemu naraz, at uz totalni ztrata vykonu na ty cca 2 vteriny nebo omezeny vykon po dobu treba tech 10ti vterin. Svice jsou tam Brisk, ale specifikace Duc 748, zadne laborovani to neni. Zajima me ovsem, zdali to jde pichnout na diagnostiku, protoze pokud jo a ja myslim ze to pujde, mohlo by to hned ukazat v cem je sakra problem?!?!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 alien83 5 26.4.2023 v 22:51 -KAR-
Ducati 748 vyplatí se Ducati 748 motokuba 6 29.1.2022 v 11:20 HornisGSX
Je to se servisem Ducati tak vazne? [1, 2] Ducati 748 DN 52 6.11.2020 v 18:38 Figi25
Tečie spojková pumpa počas jazdy, p... Ducati 748 motosnv2 22 26.5.2019 v 23:39 xstep26
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner


TOPlist