1 reakcí na tento příspěvek Zdechání během jízdy
Jo a u mě to nakonec po tom všem byla řídící jednotka, chyba byla někde v ní, ale už se v ní někdo předtím dost hrabal, a nebyla zrovna v úplně top stavu, takže se ani nedivím že se to posralo... Akorát já mám Strádu, a tam byl problém s tím, že ta má ještě Magneti Marelli / Weber IAW P8 - stejnou jako SP a SPSka, a tahle jednotka se nedá moc dobře sehnat, a navíc její běžná cena je 2000 €uro... Ale zachránil mě zlatej starej e-Bay, druhej den byla fungl nová jednotka i s příhodným čipem doma a zatím mi mašina lítá jako za mlada...
Tak ať se ti to podaří vyřešit co nejdřív , snad to bude jen nějaká prkotina!
AllgydaCorse>
ahoj, konecne se ozvali i ducataci no, asi takhle.. vcera mi to pri navratu domu z kroseni 2x behem 1km zdechlo asi na 1-2 vteriny. Dnes jsem to vytahl ze jedu jezdit a seru na to, bud to pojede nebo ne. Jel jsem jezdit do zatacek asi 20km od baraku. Po drkotani pres dediny jsem tomu lehce otocil asi na 6-7tis. (do te doby vse ok), projel mirnou zatacku a dal plnej.. No a zjistil jsem, ze uz to ani najednou nechce jit do otacek. Naschval jsem otocil heft na doraz, ale vykon motoru stoupal neumerne pomalu vuci poloze plynove rukojeti, tak jsem nasranej zastavil a vypl to. Po chvili jsem se rozhodl jet dal a srat na to. Zkousel jsem dat 1 plnej, 2 plnej, tam to ve vrchu jakoby mirne vynechalo a zase jelo dal. Protoze mam ale nemoc (ducati) a nemuzu se ji zbavit, sel jsem hned sazet zatacky. Po cca 30ti minutach bezproblemoveho jezdeni mi v mirne leve v cca 120kmh opet motor jakoby chcipl na cca 2s, tak jsem vymacl spojku a vysral se na to. Domu jsem dojel tech cca 20km a vse ok. Poprve mi to udelalo asi 500km zpet, pak nic a ted vcera 2x behem chvile a dnes 1x + docasna ztrata vykonu od 7tis. nahoru.. Moznosti cim to je je nekolik.. tim ze to ted ztratilo na chvili vykon, bych ze seznamu podezrelych vyskrtl elktriku jako takovou, myslim kabelaz a problem hledal bud v zapalovani, privodu paliva nebo nejaka relatka ci snimace, mozna neco se vstrikovanim, vubec nevim. A navic jsem na elektriku uplne vygumovanej. Motorka je cca 1000km po velkem servisu, ale nejaky mechanicky problem bych v tom nehledal. Dokonce po vymene ventil. gufer prestala zrat olej! Mam jeste podezreni na svicky, ale nevim, jestli by zpusobovaly nekolik problemu naraz, at uz totalni ztrata vykonu na ty cca 2 vteriny nebo omezeny vykon po dobu treba tech 10ti vterin. Svice jsou tam Brisk, ale specifikace Duc 748, zadne laborovani to neni. Zajima me ovsem, zdali to jde pichnout na diagnostiku, protoze pokud jo a ja myslim ze to pujde, mohlo by to hned ukazat v cem je sakra problem?!?!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Ducati 748 vyplatí se Ducati 748 | motokuba | 6 | 29.1.2022 v 11:20 HornisGSX |
Je to se servisem Ducati tak vazne? [1, 2] Ducati 748 | DN | 52 | 6.11.2020 v 18:38 Figi25 |
Tečie spojková pumpa počas jazdy, p... Ducati 748 | motosnv2 | 22 | 26.5.2019 v 23:39 xstep26 |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |