Téma: meziplyn při podřazování
Zdravím všechny,
mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.
Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.
Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?
Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů
mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.
Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.
Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?
Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů

1 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování
Tak děkuji mnohokrát za odpovědi, už v tom mám tak nějak jasno, spíš mě děsilo to, co mi říkal učitel v autoškole, mlel něco o tom, že tim vrknutím plynu se motor ničí, že prý je to proti pohybu pístů nebo co

horcicka.o>Tak děkuji mnohokrát za odpovědi, už v tom mám tak nějak jasno, spíš mě děsilo to, co mi říkal učitel v autoškole, mlel něco o tom, že tim vrknutím plynu se motor ničí, že prý je to proti pohybu pístů nebo co
by me zajimalo jak muze byt neco proti pohybu pistu


Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.