Téma: meziplyn při podřazování
Zdravím všechny,
mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.
Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.
Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?
Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů
mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.
Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.
Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?
Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů

1 reakcí na tento příspěvek meziplyn při podřazování
podle mě je to píčovina už jen z principu protože to postrádá smysl
stejně to že přidám nijak převodovce nepomůže a spojce taky ne, jedině že se neblokne kolo s čímž nemám problém pokud neřadím z velký rychlosti na 1
stejně to že přidám nijak převodovce nepomůže a spojce taky ne, jedině že se neblokne kolo s čímž nemám problém pokud neřadím z velký rychlosti na 1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
posmiros> spojce to pomuze v tom smyslu, ze nemusi zbytecne prenest cast rotacni energie kol na rotacni energii motoru (v dobe spojovani s ruznymi otackami)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.