![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Odkaz na mapu: enduro na krosce
![](http://www.chlumak.info/download/ktmsx125-10.jpg)
![](http://www.chlumak.info/download/ktmsx125-11.jpg)
![](http://www.chlumak.info/download/mapa.jpg)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lze jezdit enduro na motokrosu?
Matess727x>... a taky tahat sám 140-ti kilovou Kawu někde z potoka je docela dřina...
Nemáš náhodou KLX 650 se startérem? Dyť to má 153kg suché váhy. Tos odlehčil o rám nebo co že máš 140kg?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lze jezdit enduro na motokrosu?
Navrc.TT-R>Nemáš náhodou KLX 650 se startérem? Dyť to má 153kg suché váhy. Tos odlehčil o rám nebo co že máš 140kg?
Moje KLX 650c bylo stejně těžký jako starý DR 600r (plný 170 Kg?) Těm hodnotám v specifikacích se nedá věřit.
Chce to hodit na váhu (když se to povede)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Navrc.TT-R>Nemáš náhodou KLX 650 se startérem? Dyť to má 153kg suché váhy. Tos odlehčil o rám nebo co že máš 140kg?
...Co jsem všude na netu četl, tak píšou myslím 153.Tam jen origo vejfuk s tou bakulí pod bočním krytem váží snad přes 10 kilo,...ladáček je jak papír proti tomu.Takže to máš hned 10 kilo dole.Vážil jsem jí u kamaráda v práci a jen s tak teřtinou nádrže benzínu měla 142 kg.Pak jsem ještě oddělal nějaký blbiny, jako celou tu patici zadního blatníku a držáky zadních stupaček+stupačky.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)