Uzavřeno 26.08.2010 v 14:01 uživatelem Zikkin
3 reakcí na tento příspěvek Okruhovka v 1000ccm do 80000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhovka v 1000ccm do 80000
PATYN>dyt jích všude je jak nasráto...
Jasně, hromady okruhovek po repasi je všude... všichni to postaví, narvou do toho peníze a pak to dají do inzerátu . Mrdek je dost, ale najdi motorku co je na okruhu jetá max 2SEZONY, nežere olej, jede rovně, netečou vidle atd. atd. Moc jich není, vetšina potřebuje kupu peněz, jinak je to hromada náhradních dílů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhovka v 1000ccm do 80000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhovka v 1000ccm do 80000
Kabik>PavelR1> diky za info
Sorry, nějak jsem se nechal unést
Jestli začínáš tak okruhovku s nejakou historií. Motorka která najede 10 tis na dráze a nebyla repasovaná je černý petr. Na motorech se po sezoně zabrušují ventily, kontrolují převodovky mení šály atd. Když tu motorku znaš, není cořešit... Ale i standart by měl mít v pořádku pérování, ložiska v krku, kolech a kyvce.
já bych dneska na začátek koupil zachovalou motorku ze silnice, přestrojil kapoty akoupil řidítka a stupačky. Vyměnit olej ve vidlích, prohlídnout zadek a hurá na dráhu. Až na takové motorce najedeš 3tis km na dráze, (myslím šestku tak od r. 05, R6 i starší) a pojedeš v brně 2,20 tak začni řešit pérování. Základ do začátku je fungující standart, peníze na gumy a jezdit. Hromada borců všechno svádí na motorku, ale věř, že to není cesta. Motorka na dráze dostává jiný zatížení než na silnici, mžná bych řekl že čtyřnásobný, takže se starší okruhovkou opatrně.... A to ježdění stojí tolik peněz, že borec co končí kvůli penězům, začal nejdřív šetřit na motorce. Těžko ti to prodá po repasi. Tak sory za černé myšlenky....