globalmoto_kveten





Téma: Okruhovka v 1000ccm do 80000
 
11.7.2010 v 19:38
Ahoj, nedávno jsem si tu zakládal sám téma, že koupím okruhovku, spousta z Vás mi tu nabízela motorky. Kamarád teď shání okruhovku, chce litra, neprodáváte teď někdo? Díky za nabídky

Uzavřeno 26.08.2010 v 14:01 uživatelem Zikkin

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhovka v 1000ccm do 80000

22.7.2010 v 20:55 | Nahoru | #1
PavelR1> diky za info

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhovka v 1000ccm do 80000

22.7.2010 v 21:24 | Nahoru | #2

Kabik>PavelR1> diky za info


Sorry, nějak jsem se nechal unést
Jestli začínáš tak okruhovku s nejakou historií. Motorka která najede 10 tis na dráze a nebyla repasovaná je černý petr. Na motorech se po sezoně zabrušují ventily, kontrolují převodovky mení šály atd. Když tu motorku znaš, není cořešit... Ale i standart by měl mít v pořádku pérování, ložiska v krku, kolech a kyvce.
já bych dneska na začátek koupil zachovalou motorku ze silnice, přestrojil kapoty akoupil řidítka a stupačky. Vyměnit olej ve vidlích, prohlídnout zadek a hurá na dráhu. Až na takové motorce najedeš 3tis km na dráze, (myslím šestku tak od r. 05, R6 i starší) a pojedeš v brně 2,20 tak začni řešit pérování. Základ do začátku je fungující standart, peníze na gumy a jezdit. Hromada borců všechno svádí na motorku, ale věř, že to není cesta. Motorka na dráze dostává jiný zatížení než na silnici, mžná bych řekl že čtyřnásobný, takže se starší okruhovkou opatrně.... A to ježdění stojí tolik peněz, že borec co končí kvůli penězům, začal nejdřív šetřit na motorce. Těžko ti to prodá po repasi. Tak sory za černé myšlenky....
Téma je zamknuto


TOPlist