Téma: Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku
 
26.7.2010 v 22:49
Dnes jsem se prohrabával starými časáky a našel jsem dobrý test laďáků.
Moto Honda CBR 600F r.v.2000.
Stejné moto, různé výfuky, vše v jeden den. Největší výkon kupodivu skoro u všech ve stejných otáčkách cca 13200- 13260 1/min a N/m cca 11100 - 11130 1/min. V otáčkách 8000-11000 nárust výkonu od 0-1 kW. V některých případech i pokles Laser, Bos.

Výfuk------výkon kW--krotící moment N/m------hmotnost
originál----70,75----------56,12-------------------5,15
Arrow-------73,87----------57,29-------------------2,45
Leo Vinci--73,43----------56,92-------------------2,48
Scorpion--73,40----------57,50-------------------3,25
Ixil-----------73,29----------56,89-------------------4,18
PMM--------72,57----------56,82-------------------3,22
Viper-------72,26----------56,51--------------------2,36
Bos---------72,36----------56,40--------------------2,79
Laser-------71,58----------56,38-------------------4,16

Naposledy editováno 26.07.2010 22:58:34

1 reakcí na tento příspěvek Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

27.7.2010 v 12:05 | Nahoru | #1
Hummer> Díky chlape

(reakce na) Vliv "laďáku na výkon" otevřené koncovky výfuku

27.7.2010 v 14:19 | Nahoru | #2
Harry_RnK> Není zač.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist