Téma: Drift vs. Powerslide
Ahoj.
Ve vedlejším vlákně se docela rozebíralo, co je vlastně Powerslide a co Drift. Co si o tom myslíte?
Můj názor:
Powerslide a drift je víceméně to samý....výraz Powerslide vzniknul pro techniku brždění na inline bruslých... adekvátní u aut pro powerslide je "hand-turn" či "u-turn" a jde o otočení auta o 180° přez ruční brzdu...
Powerslide:
Drift je řízenej smyk vyvolaný jakýmkoli spůsobem (přetáčivost, ruční brzda) a zadní kola se při něm točí rychleji (protáčí se) než přední... U koretního moderního driftu jde taky o úhel zadních kol vůdči předním (natočeným do zatáčky) v apexu a dálka čumáku v apexu zatáčky (další faktory jsou třeba kouř atd.). Apex většinou vyznačují Clipping Pointy. Že dřív se drift používal při závodech pro znemožnění předjetí soupřemi tu rozebírat nebudu....
výraz Powerslide u aut se prostě podle mě jen nějak tak zažil v evropě a nikde jinde ho snad neuslyšíte...
Drift:
Moto Drift:
Naposledy editováno 27.07.2010 22:00:20
Ve vedlejším vlákně se docela rozebíralo, co je vlastně Powerslide a co Drift. Co si o tom myslíte?
Můj názor:
Powerslide a drift je víceméně to samý....výraz Powerslide vzniknul pro techniku brždění na inline bruslých... adekvátní u aut pro powerslide je "hand-turn" či "u-turn" a jde o otočení auta o 180° přez ruční brzdu...
Powerslide:
Drift je řízenej smyk vyvolaný jakýmkoli spůsobem (přetáčivost, ruční brzda) a zadní kola se při něm točí rychleji (protáčí se) než přední... U koretního moderního driftu jde taky o úhel zadních kol vůdči předním (natočeným do zatáčky) v apexu a dálka čumáku v apexu zatáčky (další faktory jsou třeba kouř atd.). Apex většinou vyznačují Clipping Pointy. Že dřív se drift používal při závodech pro znemožnění předjetí soupřemi tu rozebírat nebudu....
výraz Powerslide u aut se prostě podle mě jen nějak tak zažil v evropě a nikde jinde ho snad neuslyšíte...
Drift:
Moto Drift:
Naposledy editováno 27.07.2010 22:00:20
1 reakcí na tento příspěvek Drift vs. Powerslide
podle me by to mohlo byt tak,ze powerslide je drift pod plynem a drift samotny jen pomoci brzdy,pokud to vubec jde
???

Tohle jsem zkopiroval z nejakeho americkeho auto fora,prvni vec co vyskovi v googlu kdyz napises
drift vs powerslide.
I read something quite interesting the other day, something I never knew. I always thought that drifting and power-sliding was the same thing, turns out it's not.
vcera jsem si precetl neco zajimaveho co jsem nikdy nevedel.vzdycky jsem myslel ze drift a powerslide je to stejne,ale neni.
Let me explain as best I can:
vysvetleni je nasledujici
Sliding: A state where the tyres lose grip and slide. Power-sliding is considered a controlled slide, is usually done with a RWD car and the direction the vehicle is traveling in can be controlled by throttle input and steering. Has little use in racing as the vehicle generally loses momentum. Mostly seen as entertainment, both to watch and to do.
Slide: stav pri kterem pneumatiky ztrati prilnavost a zacnou klouzat.powersliding je povazovano jako rizeny smyk,obvykle provozovano s auty se zadnim nahonem a smer kterym auto pojede se da kontrolovat plynem a rizenim.ma male pouziti v zavodech,auto ztrati kroutak s malou prilnavosti.vetsinou to muzeme videt jako zabavny prvek,at uz pro divaka nebo ridice.
Drifting: All four wheels have grip, but the angle of the vehicle as a whole is slightly different than the direction the vehicle is traveling in (resembles oversteer but with all four wheels having grip). Typically, a drift is characterized by the front and rear-wheels being at approximately the same angle, usually with the front-wheels turned in slightly more (front wheels turned into the direction of travel as opposed to opposite-lock in power-sliding). Direction of travel mostly controlled by throttle input alone, accompanied by minimal steering adjustment.This is considered as the fastest way around a corner and employed by many race-drivers in numerous disciplines of racing.
Vsechny 4 kola vpodstate driftujou,ale uhel vozu se lehce lisi od uhlu kterym vuz jede (podobne pretaceni vozu,ale vsechny kola maji stale dobrou prilnavost).typicky drift je charakterizovan tak,ze predni i zadni kola maji stejny uhel,predni kola jen trosku vice vytocene do smeru zatacky. smer,kterym vuz pojede, je z vetsiny kontrolovany plynem,bez vetsiho zasahu do rizeni volantem. Drift je povazovan za nejrychlejsi zpusob projeti zatacky pouzivany mnoha zavodniky ve vsech moznych zavodnich disciplinach.
strucne a jasne powerslide je kdejaky smyk co udela mlady blbecek s baworakem od tatinka na krizovatce a da se ovlivnovat rizenim-volantem. Drift je rizeny takrka jen plynem a ne volantem....
nebo lepe receno powerslide je,ze ti ujede jenom zadek auta,u driftu vlastn driftujou vsechny 4 kola, takze potrebujes auto s pohonem na vsechny 4 kola....
dalsi dodatek: powerslide: do smyku ti jde jen zadek az za zatackou
drift: do smyku jdou vsechny 4 kola uz pred zatackou,cehoz dociliz ruznymi technikami,napr. najetim do opacneho smeru a nahle strhnuti zpatky atd....
Naposledy editováno 27.07.2010 22:55:29
drift vs powerslide.
I read something quite interesting the other day, something I never knew. I always thought that drifting and power-sliding was the same thing, turns out it's not.
vcera jsem si precetl neco zajimaveho co jsem nikdy nevedel.vzdycky jsem myslel ze drift a powerslide je to stejne,ale neni.
Let me explain as best I can:
vysvetleni je nasledujici
Sliding: A state where the tyres lose grip and slide. Power-sliding is considered a controlled slide, is usually done with a RWD car and the direction the vehicle is traveling in can be controlled by throttle input and steering. Has little use in racing as the vehicle generally loses momentum. Mostly seen as entertainment, both to watch and to do.
Slide: stav pri kterem pneumatiky ztrati prilnavost a zacnou klouzat.powersliding je povazovano jako rizeny smyk,obvykle provozovano s auty se zadnim nahonem a smer kterym auto pojede se da kontrolovat plynem a rizenim.ma male pouziti v zavodech,auto ztrati kroutak s malou prilnavosti.vetsinou to muzeme videt jako zabavny prvek,at uz pro divaka nebo ridice.
Drifting: All four wheels have grip, but the angle of the vehicle as a whole is slightly different than the direction the vehicle is traveling in (resembles oversteer but with all four wheels having grip). Typically, a drift is characterized by the front and rear-wheels being at approximately the same angle, usually with the front-wheels turned in slightly more (front wheels turned into the direction of travel as opposed to opposite-lock in power-sliding). Direction of travel mostly controlled by throttle input alone, accompanied by minimal steering adjustment.This is considered as the fastest way around a corner and employed by many race-drivers in numerous disciplines of racing.
Vsechny 4 kola vpodstate driftujou,ale uhel vozu se lehce lisi od uhlu kterym vuz jede (podobne pretaceni vozu,ale vsechny kola maji stale dobrou prilnavost).typicky drift je charakterizovan tak,ze predni i zadni kola maji stejny uhel,predni kola jen trosku vice vytocene do smeru zatacky. smer,kterym vuz pojede, je z vetsiny kontrolovany plynem,bez vetsiho zasahu do rizeni volantem. Drift je povazovan za nejrychlejsi zpusob projeti zatacky pouzivany mnoha zavodniky ve vsech moznych zavodnich disciplinach.
strucne a jasne powerslide je kdejaky smyk co udela mlady blbecek s baworakem od tatinka na krizovatce a da se ovlivnovat rizenim-volantem. Drift je rizeny takrka jen plynem a ne volantem....
nebo lepe receno powerslide je,ze ti ujede jenom zadek auta,u driftu vlastn driftujou vsechny 4 kola, takze potrebujes auto s pohonem na vsechny 4 kola....
dalsi dodatek: powerslide: do smyku ti jde jen zadek az za zatackou
drift: do smyku jdou vsechny 4 kola uz pred zatackou,cehoz dociliz ruznymi technikami,napr. najetim do opacneho smeru a nahle strhnuti zpatky atd....
Naposledy editováno 27.07.2010 22:55:29
1 reakcí na tento příspěvek Drift vs. Powerslide
a co tim chces rict ty chytraku pred americkou vlajkou???
vyreseni teto otazky nastoli svetovy mir a blahobyt


vyreseni teto otazky nastoli svetovy mir a blahobyt
1 reakcí na tento příspěvek Drift vs. Powerslide
Na tý dváce nepoznáš ani jedno tak to neřeš

1 reakcí na tento příspěvek Drift vs. Powerslide
podle me je powerslide smyk, ktery urves plynem, proste tomu v zatacce das kapky a zacne te predbihat prdel .... naopak drift je smyk, ktery urves brzdou a nasledne korigujes plynem
VojtasDR>podle me je powerslide smyk, ktery urves plynem, proste tomu v zatacce das kapky a zacne te predbihat prdel .... naopak drift je smyk, ktery urves brzdou a nasledne korigujes plynem
Když koukám na drift chalenge, CDS, světovej pohár atd, tak jsou zatáčky (hodnocený) který kluci vůbec neutrhnou rukávem ale prostě plynem (vymáškla spojka, plnej kotel, rychle pustena spojka)
EDIT: A jako příklad mě teď napadlo, že když v topgearu testujou aute, tak to muze bejt predokolka, zadokolka nebo čtyřkola a stejně tomu vždycky řeknou powerslide

Naposledy editováno 27.07.2010 23:02:32
1 reakcí na tento příspěvek Drift vs. Powerslide
uz jsem klidnej


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drift vs. Powerslide
slanecek>uz jsem klidnej
Další virtuální boreček? tak když ti to udělá radost

1 reakcí na tento příspěvek Drift vs. Powerslide
u aut, u motorek u brusli a u kdovi ceho... pokazde je to neco jineho...
u motorek je drift smyk pri najezdu do zatacky, pri brzdeni - kolo co jede smykem se toci pomaleji nez by melo... powerslide je smyk pri akceleraci, kolo co jede smykem se toci rychleji nez by melo..
u driftovani s autem je "drift" kombinace obojiho, kola se utrhnou pri najezdu do zatacky, ruckou, prenesenim vahy-volant, podrazeni... a prechod do protacejicich kol pod plynem....
tam uz je ruznejch zpusobu a i "nazvu" spousta.
powerslide u aut by asi mohl byt smyk pri akceleraci, ale tohle se pri driftu nejezdi, utrzeni kol za apexem vykonem je nestylovy a i se takovej smyk blbe kontroluje, obvykle se tak clovek pretoci do protismeru - pokud ma klasickej diff tak spis jen protaci odlehcene kolo.
u motorek je drift smyk pri najezdu do zatacky, pri brzdeni - kolo co jede smykem se toci pomaleji nez by melo... powerslide je smyk pri akceleraci, kolo co jede smykem se toci rychleji nez by melo..
u driftovani s autem je "drift" kombinace obojiho, kola se utrhnou pri najezdu do zatacky, ruckou, prenesenim vahy-volant, podrazeni... a prechod do protacejicich kol pod plynem....
tam uz je ruznejch zpusobu a i "nazvu" spousta.
powerslide u aut by asi mohl byt smyk pri akceleraci, ale tohle se pri driftu nejezdi, utrzeni kol za apexem vykonem je nestylovy a i se takovej smyk blbe kontroluje, obvykle se tak clovek pretoci do protismeru - pokud ma klasickej diff tak spis jen protaci odlehcene kolo.
2 reakcí na tento příspěvek Drift vs. Powerslide
Není lepší tomu říkat česky? "Dveřma napřed pyčo"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drift vs. Powerslide
Everts72>Není lepší tomu říkat česky? "Dveřma napřed pyčo"
priznej se,ze tys zase bumbal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drift vs. Powerslide
sherm14> No neco málo bylo
Taky že mám dovolenooouuuu
Sakra asi si budu muset namontovat na komp chlastometr aby nešel zapnout když mam v kuli, bo vidim že už tu moje alkoholické vylevy začinaji byt znamé
Mimochodem ted sem vstaval




1 reakcí na tento příspěvek Drift vs. Powerslide
powerslide a drift neni to samy
stema bruslema jsi uplne mimo, stejne jako stou ruckou
powerslide mas uz v nazvu power, zpravidla utrzeni kol pred/v/po zatacce vlivem vykonu..pri spravne provedenym ps je stopa/prujezd zatackou rychlejsi nez pri cisty stope. Nejvic vyuzitelny je to u AWD pohonu.
drift je rizeny smyk, o dost pomalejsi nez prujezd cistou stopou nebo dobrym powerslide.
typy nastupu na drift nesouvisi se zaclenenim a rozlisenim zdali se jedna o ps nebo drift, je to jen technika a styl rizeni.


powerslide mas uz v nazvu power, zpravidla utrzeni kol pred/v/po zatacce vlivem vykonu..pri spravne provedenym ps je stopa/prujezd zatackou rychlejsi nez pri cisty stope. Nejvic vyuzitelny je to u AWD pohonu.
drift je rizeny smyk, o dost pomalejsi nez prujezd cistou stopou nebo dobrym powerslide.
typy nastupu na drift nesouvisi se zaclenenim a rozlisenim zdali se jedna o ps nebo drift, je to jen technika a styl rizeni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drift vs. Powerslide
Lobo> drift je rizeny smyk, o dost pomalejsi nez prujezd cistou stopou
tohle mas nejak podlozene?
1 reakcí na tento příspěvek Drift vs. Powerslide
Drift = autembokemsmikem a umí to i filcka 1,3 mpi na sněhu
powerslide sem nezkoušel, na motorce mam bobky a moje auto na to nemá...
jinak souhlas s assasinem a má pravdu i s tim diferákem.
powerslide sem nezkoušel, na motorce mam bobky a moje auto na to nemá...

jinak souhlas s assasinem a má pravdu i s tim diferákem.
1 reakcí na tento příspěvek Drift vs. Powerslide
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drift vs. Powerslide
Bubrak ZX10R> ja vidim rovinku


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drift vs. Powerslide
sherm14>tohle mas nejak podlozene?
to je asi vtip se na tohle ptat ne?

podlozeny je to vsude v motorsportu


Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.