Téma: Drift vs. Powerslide
 
27.7.2010 v 21:56
Ahoj.

Ve vedlejším vlákně se docela rozebíralo, co je vlastně Powerslide a co Drift. Co si o tom myslíte?

Můj názor:

Powerslide a drift je víceméně to samý....výraz Powerslide vzniknul pro techniku brždění na inline bruslých... adekvátní u aut pro powerslide je "hand-turn" či "u-turn" a jde o otočení auta o 180° přez ruční brzdu...

Powerslide:



Drift je řízenej smyk vyvolaný jakýmkoli spůsobem (přetáčivost, ruční brzda) a zadní kola se při něm točí rychleji (protáčí se) než přední... U koretního moderního driftu jde taky o úhel zadních kol vůdči předním (natočeným do zatáčky) v apexu a dálka čumáku v apexu zatáčky (další faktory jsou třeba kouř atd.). Apex většinou vyznačují Clipping Pointy. Že dřív se drift používal při závodech pro znemožnění předjetí soupřemi tu rozebírat nebudu....

výraz Powerslide u aut se prostě podle mě jen nějak tak zažil v evropě a nikde jinde ho snad neuslyšíte...

Drift:



Moto Drift:



Naposledy editováno 27.07.2010 22:00:20

1 reakcí na tento příspěvek Drift vs. Powerslide

27.7.2010 v 22:55 | Nahoru | #1
Na tý dváce nepoznáš ani jedno tak to neřeš

(reakce na) Drift vs. Powerslide

27.7.2010 v 22:57 | Nahoru | #2

TOLI.>Na tý dváce nepoznáš ani jedno tak to neřeš



Tady jde o vysvětlení pojmů... mě ta mrdka japonská, stejně teďka nejezdí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist