Téma: Vyklápěčky zevrubně
 
5.8.2010 v 15:46
Ahoj všem,
rád bych si koupil novou přilbu a musí to být zase výklopka Obligátní otázku: "Jakou mi doporučujete" bych rád pojal poněkud šířeji.
Zkuste se o svých Klapphelmách trochu rozepsat, na kolik vyšla, jaký máte pocit z používání, jak je hlučná (a na jaké motorce v ní jezdíte), má-li nějakou přidanou hodnotu.... Prostě by nám z toho mohl vyjít docela zajímavý statistikou podložený test, užitečný nejen pro všechny, ale hlavně já budu mít ulehčenou volbu
Doteď jezdím vyklápěcí Probiker, ale hlavička za ty tři roky už lítá jak hrášek v láhvi od okurek. Stála 99,90€ nemá sluneční plexi, nemá Pinlock, štítek rozhodně není antiscratch. Takže cokoli jiného bude jen krokem kupředu. Někteří mi nabídnete/doporučíte C3 od Schubertů, ne že bych na ni neměl, spíš by mne zajímalo jestli je opravdu o tolik procent lepší než konkurence za polovičku peněz. Nakonec, nebude-li zbytí tak ji teda koupím ale pokud by byla nějaká podobně kvalitní podstatně levnější, tak ty ušetřené koruny/€ura samozřejmě radši projezdím
Podmínkou je prostor pro případnou pozdější doinstalaci Interphonu. Naopak sluneční clona zas tak pro mne důležitá není, nosím samostmívací brýle a jejich efekt je pro mne dostatečný.
Tak, s tipy sem a předem děkuju!
Z.

edit v abecedním pořadí:
Airoh Mathisse 2 / 0 Podrobnosti zde, zde
Airoh Miro sport 1 / 0 zde
COX 0 / 1 zde
Givi X.08 1 / 0 zde
LS2Delta 1 / 0 zde
Nolan N103 2 / 1 zde, zde, zde
Schubert C3 3 / 0 zde
Shark Evoline Series II 1 / 0 zde
System5 1 / 0 zde

Naposledy editováno 06.08.2010 06:51:07

1 reakcí na tento příspěvek Vyklápěčky zevrubně

21.8.2010 v 23:36 | Nahoru | #1
Tak abych to uzavřel:
S C3 mám najeto "už" cca 1700km, z čehož vnímaví správně vydedukovali, že nakonec vyhrála ona

Pozitiva:
Je tichá. Nepředstavujte si ale absolutní ticho štoly kilometr pod zemí poté, co parta haviřů právě vyfárala na povrch a ještě k tomu máte voskem zalité uši C3 (alepoň v mém případě a na mé motorce) filtruje šum a svist větru, hlubší tóny (motor, výfuky) zůstávají. Má to tu nevýhodu, že člověk začne jezdit o dost rychleji, protože neslyší vítr. Má to tu výhodu, že pilot krásně slyší cinknutí každé mince v pokladně ve skladbě Money od PF (pro rýpaly: testováno jednou, v noci na víceméně mrtvé dálnici - opravdu nejezdím trvale s bigbítem v uších.) Pro zvědavé hi-fisty: zdroj signálu HTC Diamond I.generace, bitrate 320, Interphone F4... A nebylo to špatné
Je pohodlná. Zkusil jsem na prodejně C2 a má pro mou palici divnej tvar. C3 sedí líp a je dobře vyvážená - ač má tabulkově gramů téměř tolik co ta má předchozí tak subjektivně váží polovinu... Jenom mi chvilku trvalo zvyknout si na tvar polstrování, zpočátku jsem měl pocit, že dost tlačí vpředu na čele, ale nebylo to nepříjemné, jenom prostě jiné.
Větrá. Větrá hodně, až mi z toho nastydly vlasy (k větrání se ještě dostanu v dalším odstavečku) Řešením bylo zakoupení čepičky od Moiry.

Negativa, která se dají zkousnout či nějak pořešit:
Mám v ní užší zorné pole, ve srovnání s tím low endovým Probikerem mám v Schubertovi problém s periferním viděním - musím se naučit víc otáčet hlavu do stran. Trošku to připisuju "hraně" Pinlocku (který mi prvních 100km vadil ukrutně, pak jsem ho přestal vnímat) a trošku menší ploše plexi a jeho jinému tvaru... Řešením je více kroutit hlavou.
Dále mne přinutila přilba k výměně brýlí - polstrování nad nadočnicovými oblouky mi kontaktovalo s obroučkami brýlí a tyto mi tlačilo směrem dolů na nos, kde to po pár delších km dost bolelo. Věc, kterou si člověk při zkoušení v prodejně neuvědomí. Řešením jsou nové brýle jiného tvaru (když zahrádka tak i plot ) A ušetřil jsem za "samostmívání", protože UV-schutz u šubrtů opravdu funguje, narozdíl od toho Probikeru.
Zapínání. Schubertův bezpečnostní systém zamezující přesmeknutí (?) řemínku při pádu přes bradu způsobuje "navalování" na zvracení. Alespoň u mne, prvních pár desítek km to trvalo. Řešením bylo zapínat řemínek o zoubek dva volněji a pomalu jazylku/ohryzek zvykat na trvalý tlak. A pak se to poddalo a přilbu zapínám pevněji. Nicméně, po přesednutí na kamarádčina microchoppera (Savage bez plexištítku), kde proud vzduchu jde na přilbu jinak, jsem se málem poblinkal - přilba měla tendenci posunovat (pro rýpaly: v řádu milimetrů, ne že mi je přilba o tři čísla větší ) se dozadu a právě na hrtan tlačit větší sílou. Řešením bylo trošku sklonit hlavu a nejezdit tak rychle

Negativa, se kterými bojuju a která mne štvou:
Větrání. Díky divně navrženým zoubkům na plexi je buď zavřeno úplně nebo je tam mezera velikosti menší průrvy a tou fouká. Ale to už tu taky zaznělo...
Barva. Mám ji v matné černé a na tom je každé uťapkání vidět, čekal jsem, že to bude odolnější.

Závěrem asi tolik: jsem rád, že jsem se k ní nechal přemluvit (jak zde, tak i od přátel, co ji už maji, viď Jeníku ), je to sice šok, vyklopit takovou dardu peněz "jenom" za přilbu, ale nemyslím si, že cenová politika je řízena heslem "je to Schubert, tak je to drahý", C3 má cenu, za jakou se dá sehnat v akcích, u plné katalogové ceny (v genezi 13200Kč) bych asi dlooooooooooouze zvažoval.

Děkuji za příspěvky, za tipy a rady a ať vám to jezdí!
Z.

(reakce na) Vyklápěčky zevrubně

22.8.2010 v 00:43 | Nahoru | #2
Nebzyk> Za kolik a kde jsi koupil?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist