Naposledy editováno 20.08.2010 20:26:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
DaliboRR>Věřím,že 929RR ne,ale 900RR je i díky 16´přední gumě hodně neklidná.
Právě, že 900RR je klidná jako beránek Nevím proč by to kvůli kola o palec menšího mělo být horší? Právě, že to je úplně naopak, kvůli toho kola se to téměř netřepe Je totiž daleko těžší než u mé 929 a proto je gyroskopický efekt daleko větší, plus velká hmotnost motorky a je z toho úplný kliďas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |