Naposledy editováno 20.08.2010 20:26:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.
GRASSEL>dr.speeder> právě R1, R6 brzdila ještě líp v dalších letech Hondy od 929 taky GSXR a kawa byly vždycky slabší na brzdy protože jsou špatný pumpy, já tam budu dávat teď radialku brembo a s tou to brzdí nechutně dobrý brzdy má teď K9, K8 mě moc nebere a nemyslím si že by to byl krutej stroj chováním jsou krutější K1 a K5
Nemám osobní zkušenost. Jen citát z testu GSX-R K10 motorkáři, ale myslím, že na tom něco bude.
To co se jim u Suzuki nedaří jsou opět brzdy. Nejsou vysloveně hrozně špatný, ale chválu si myslím nezaslouží. Brzda při intenzivním brzdění měkne, je málo účinná a pocit z brzdové páčky je při ostré jízdě nepříjemný. Už na modelu K5,6 jsem se s tímto problémem zaobíral po celou dobu mého závodění. Dnes, o pět let později se mi zdá problém přetrvává. Zde bych naopak chválil Yamahu a popřípadě Hondu (ovšem tedy tu Hondu, která nemá ABS – podrobněji předpokládám rozvede tester Tommy).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6276 | 29.8.2024 v 16:32 Mileek |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |