Téma: Správné podřazování
 
21.8.2010 v 10:40
Situace: Rozjetá motorka z rovinky, blíží se hodně zavřená zatáčka (dle situace) je třeba důrazně brzdit a šoupnout tak o dva kvalty dolů. Když jdu rychle dolů, je nutný meziplyn, který už ovšem nestihnu dát protože musím brzdit. (slyšel jsem, že to někteří dělaj tak, že i během brždění přední jsou schopni otočit plynem, ale to je asi nad mé síly, nebo mám malou ruku, nebo to prostě takhle nedám) Výsledek situace? Zatáčku jsem projel se spojkou, jelikož jsem to vyhodnotil jako to lepší (i když dost špatné) řešení situace.


Zjednodušeně: nejsem schopný zároveň brzdit, a házet kvalty dolů s meziplynem

Řešení?

1 reakcí na tento příspěvek Správné podřazování

23.8.2010 v 16:17 | Nahoru | #1
Nejrozumější způsob jak se to naučit je sednout si za někoho kdo to skutečně perfektně umí a vidět to v praxi. Podotýkám, že to ten dotyčnej skutečně musí umět a ukazat Ti jak se brzdí na hraně adheze s odřazováním "do plynu" aby se zadní kolo nemohlo bloknout !

(reakce na) Správné podřazování

23.8.2010 v 21:20 | Nahoru | #2

babajezi>Nejrozumější způsob jak se to naučit je sednout si za někoho kdo to skutečně perfektně umí a vidět to v praxi. Podotýkám, že to ten dotyčnej skutečně musí umět a ukazat Ti jak se brzdí na hraně adheze s odřazováním "do plynu" aby se zadní kolo nemohlo bloknout !




Jo tohle zní moc dobře , hrana se nejlíp jezdí ve dvou...

Líp to prej padá do zatáček...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist