jaké máte zkušenosti u HD karbec & stříkačka ? ?
Děkuji !
3 reakcí na tento příspěvek harley davidson karbec & stříkačka
Naposledy editováno 22.08.2010 15:22:47
2 reakcí na tento příspěvek harley davidson karbec & stříkačka
1 reakcí na tento příspěvek harley davidson karbec & stříkačka
1 reakcí na tento příspěvek harley davidson karbec & stříkačka
neni nad ten pocit když do vysokejch otáček pustíš pořádnou dávku směsi a ten motor zatáhne
stříkačka? ubereš plyn a než to ta piča pochopí tak to plynule sníží. v nízkejch otáčkách dáš plnej a ona začne lenivě zrychlovat.... já vím že je to volovina a nízkejch jí dat že je to na hovno, ale když už tak chcu vědět jak se ten motor snaží a že nemůže víc protože se dusí, ne jakýho támhle jakože zrychlování aby to bylo hospodárný!
chceš podřadit abys tomu mohl šlápnout na hrtan? s karbecem pokud je motor točivější, mrdneš tam nižší kvalt, šlápneš na plyn a motor to bombou směsi vyletí do otáček a ty valíš. pokud je motor línej (jako na třipade ), meziplyn aby se motor roztočil, narveš tam kvalt a valíš.
posraná stříkačka? než ta piča pochopí že opravdu ale opravdu ty vysoký otáčky potřebuješ a než se teda uráčí a rozmotá tak tě ten motor zbrzdí, mezilyn taky nepomůže protože za tak krátkou chvilku se skoro otáčky nestačí zvednout- teda ony spiš ještě padají a okamžitě s puštěním plynu jdou zase vlastní vůlí dolu takže jsou někde v nejlepším případě uprostřed a nelíbí se to ani převodovce protože má pro řazení nepřirozený otáčky ani tobě protože motor tě nízkejma otáčkama zbrzdí....
celý je to jakýsi humový a na člověka to působí asi takovým pocitem jako když se snažíš ovládat přehravač když se ti trhá počítač, sere to podobným způsobem.
navíc v tom nemáš ani cit protože u karbecu víš jak moc vytažený šoupátko tam napevno kolik posílá a co to s tim motorem pak dělá. řídící jednotka když si tam počítá ty svý sračky "podle aktuální situace" tak je to pokaždý jinak a ty m ůžeš maximálně hádat a trefovat se jak na kole štěstí.
nedej bože když neni nastavená sportovně a snaží se ti do toho co děláš s plynem srat jakousi ekonomiku provozu když ju napadne že sice by ti tohle podalo vyšší výkon ale bylo by to nehospodárný....
1 reakcí na tento příspěvek harley davidson karbec & stříkačka
Otáčky na volnobh jsou u stříkačky vyšší , není problém je nastavit přes diagnostiku nebo i jinak na to jsou fígle , za druhé 500 ot/min není pro kliku moc fajnovka , že .
Morfijum .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) harley davidson karbec & stříkačka
MorfijumHD> kámoš má stený motocykl s karbecem a průběh výkonu a kroutáku je kurevsky jiný ve prospěch stříkačky.
Tak to kámoš blbě seřízenej ten karbec (zřejmě sériovej a nechanej kompletně stock). Podstatný je složení směsi a ne to, co jí přiravuje.
Může bejt nějakej malej rozdíl v absolutních (maxim.) hodnotách, ale to nemá praktickej význam. A zátahu (plynulosti) dobře nastavenýho karburátoru se žádná stříkačka nevyrovná.
Mám na HD karb. a na Buellu stříkačku, tam se s ní ještě srovnám, ale na HD bych jí nechtěl.
Lidi si předělávaj (komplikovaně) stříkačky na karb., obráceně možná taky ale nevzpomínám si .. proč by to taky dělali.
Na tyhle motorky zbytečná elektrika IMO nepatří
Průběh "mého" krouťáku na 883R (už neplatí, ale 1200 ještě nemám změřenou):
[img]
ChopTop>Tak to kámoš blbě seřízenej ten karbec (zřejmě sériovej a nechanej kompletně stock). Podstatný je složení směsi a ne to, co jí přiravuje.
Může bejt nějakej malej rozdíl v absolutních (maxim.) hodnotách, ale to nemá praktickej význam. A zátahu (plynulosti) dobře nastavenýho karburátoru se žádná stříkačka nevyrovná.
Mám na HD karb. a na Buellu stříkačku, tam se s ní ještě srovnám, ale na HD bych jí nechtěl.
Lidi si předělávaj (komplikovaně) stříkačky na karb., obráceně možná taky ale nevzpomínám si .. proč by to taky dělali.
Na tyhle motorky zbytečná elektrika IMO nepatří
Jak moc je znát rozdíl, mezi komplet stock karbcem a vytuněným? Uvažuju o kitu Dynojet, výrobce uvádí výkon +5% což mám obavu, že ani nepoznám.
Jinak souhlas že H-D s karbcem je klasika, nevýhodou jsou asi jen ty starty, když pár dní nejezdí. Musí se dýl točit než čapne.
ale hůř startujou, dlouho se ohřívaj a když přidáš nezahřátýmu motoru plyn tak se cuká, takový to škytnutí jako že skoro zdechne, to asi znáš .
Já jsem ten Dynojet kit nikdy neměl, rovnou jsem tam dával Mikuni 42 HSR (na všecky 4 HD co jsme měli "v rodině" - to už bych od nich měl mít nějakou slevu [lol )] a jen se trochu doladilo jejich nastavení a bylo
Ty rovnotlaký (CV) karb. jako je ten stock Keihin jsou takový gumovější, pomalejc reagujou na otočení plynu, ten Dynojet kit sice zlepší (-kromě lepší směsi = přetryskování a jiná jehla) - reakci na plyn (=jiná pružinka,jinej podtlak -díry), ale šoupátkový jako je ten HSR mají i pak rychlejší, bezprostřednější odezvu.
1 reakcí na tento příspěvek harley davidson karbec & stříkačka
to jen tak na okraj , tak se mnu nemluv jak s magorem , bud tak laskav . se sériovým karbecem bych nesrovnával a na obou jezdím dost ...
mimochodem HSR je pěkně na hovno karbec který se značně ulívá jede jak prase je na plný plyn ....
mimochodem HSR je pěkně na hovno karbec který se značně ulívá jede jak prase je na plný plyn ....
Vidím, že mám co dělat se skutečným odborníkem
Hele, to že má někdo "trysku jehlu pružinu" ještě neznamená, že to taky umí nastavit,
nakonec i tvý poznámky o tom HSR potvrzujou, že štelování karburátoru je pro tebe nejspíš
španělská vesnice..
Dobře nastavit zrovna to HSR je daleko lehčí než třeba SSo (TO je karbec na prd) -
a že by se ulívalo jako prase ? Nějak jsem si nevšim..
Ale o nic nejde, užívej si kurevsky lepšího průběhu výkonu a krouťáku stříkačky
Zatím si čti ten manuál, cos tu nedávno sehnal - než budeš zase poučovat
1 reakcí na tento příspěvek harley davidson karbec & stříkačka
karbec jsem neseřizoval já , nic takového jsem tu nepsal , nevím kde jsi k tomu přišel ,
A manuál jsem si tu vyptal jen proto že mám rád věci v pořádku a dokumentaci a cokoliv k motocyklu .
Vlez mi na záda , já jsem napsal svůj názor ty si nakonec piš co chceš pane neomylný a nejchytřejší..
1 reakcí na tento příspěvek harley davidson karbec & stříkačka
Můj dotaz zní: Jde v garážových podmínkách bez diagnostiky volnoběh seřídit? Někdo tady psal, že v jde. Ale jak? Umí to někdo popsat?
Díky
DMC.motobiker píše: Nemám s nima zkušenosti téměř žádné , ale stříkačka má menší spotřebu a lepší průběh výkonu i krouťáku + nemá propojené svody což davá větší prostor úpravám... A taky bude asi líp startovat za studena... Nicméně já osobně bych u HD volil rozhodně raději karbce = klasika...
Mám Heritage softail, karbec a také nemám propojené svody.. A karbec je o mnoho lepší. Za studena startuje parádně, jede super. Dá se poštelovat volnoběh, což u stříkačky moc nejde. Mám otevřené sání a samozřejmě i výfuk a zvuk jedinečnej. Když H-D tak jedině karbec.. Jo a spotřeba, je o 0,7lit. větší, což není moc a hlavně, ta jízda stojí zato...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pres svody do valce Harley Davidson XL 1200R Roadster | paulie_gsxr | 9 | 28.2.2019 v 21:10 Ventil-TP |
Harley Sportster 1200 DOT5/DOT4 Harley Davidson XL 1200R Roadster | homat | 15 | 27.7.2018 v 23:20 homat |
Harley Davidson 883 R / 1200 R Oran... Harley Davidson XL 1200R Roadster | Woodie | 0 | 8.4.2017 v 16:13 Woodie |
Jaké ledky na zadní světlo? Harley Davidson XL 1200R Roadster | Plazivec | 11 | 17.12.2015 v 18:38 Krovak |
Co zkontrolovat po koupi na HD Harley Davidson XL 1200R Roadster | Plazivec | 20 | 3.12.2015 v 22:02 Plazivec |