Téma: Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP
27.8.2010 v 01:20
čau nikde jsem nenašel nic o pravidlech o úpravách chci vědět co se může upravit a co ne, chtěl bych začít jezdit tak chci bejt v obraze ...
předem dík ...
Předchozí
1 2
Následující

Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

27.8.2010 v 10:09 | Nahoru | #1
Podívej se na tohle : www.autoklub.cz/acr/fmsacr/fmsacr/2010/rady/technicke/pdf/2010_alpe_adria_cz.pdf
Jinak, kdyby se ti nechtělo provádět úpravy sám, máme na prodej už hotovou závodní Aprilku

[img]

Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

27.8.2010 v 14:42 | Nahoru | #2
moc dík, na to abych si koupil už hotovou aprilku nemám :)

1 reakcí na tento příspěvek Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

27.8.2010 v 19:13 | Nahoru | #3
upravovat mužeš do aleluja, ale nesmi to bejt poznat na voko. jinak abys stihal bednu tak tam nasypej tak za 100 000Kč

Edit: možna i víc

Naposledy editováno 27.08.2010 19:14:07

Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

27.8.2010 v 21:02 | Nahoru | #4
a kolik mas penez? taky premyslim jako ty,ale vyjde to uplne nastejno,kdyz udelas SP z normalni,nebo koupis od aprilia-mana hotovku aješte ke vsemu tak krasnou od ladiče

(reakce na) Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

27.8.2010 v 23:41 | Nahoru | #5
DiegoGSX-R> kecka, "taky jedna na prodej"

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

28.8.2010 v 01:32 | Nahoru | #6
ale problém je v tom že když si to uděláš doma tak víš co kde a jak navíc získáš spoustu zkušeností než když si vemeš hotovou věc, navíc když si ji budeš dělat sám tak zjistíš kde jsou ještě nějaký rezervy třeba ladák od arrow né že bych byl expert ale ve vnitř je o 8mm větší trubka než je svod v ní jsou 6mm díry a je obalená něco jako skelnou vatou a okolo nacpali karbon aby to vypadalo a tedka mě řekněte kolik stojí 5k ???

edit: jinak moc pěkný stroje ;)
edit2: tak jsem se skoro trefil není to 5000 ale 3 938 KČ :) našel jsem tu samou na aprilku

Naposledy editováno 28.08.2010 01:40:10

(reakce na) Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

28.8.2010 v 01:59 | Nahoru | #7
Dave3991> Dave, u výfuku není problém na průměru trubky, ale co jde do motoru, to musí jít úměrně ven. A to je založeno "na" dvou kuželech výfuku, tzn. co je Arrow, ještě není to správné ořechové, ale je to na prodej můžeme licitovat a nebo diskutovat. dalším dílem je taky karburace ..... atd. no je toho hodně. Zweitakt motor je duchařina a 444SP ti o tom může vyprávět.A, až o tom napíše knihu tak si to všichni, co nás to baví a zajímá rádi přečteme.

Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

28.8.2010 v 06:50 | Nahoru | #8
Ahoj,

já začal letos jezdit na SP a musím říct, že je to šílená alchymie .Nicméně je to radost a kluci v této třídě jsou fakt super banda a když máš problém, tak ti rádi pomůžou a poradí. Vždycky po závodech mám týden hlavu jak balón z nových informací Kluci co se kolem toho pohybují 10,20,30 let, mají tu techniku a různé vychytávky tak zmáknuté, že nestíhám pobírat informace.

Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

28.8.2010 v 09:31 | Nahoru | #9
kublajchan> já nemluvil o svodech ale o koncovce svody doma asi jen tak neuděláš ty rezonanční vlny a kde si co si je toho hodně karburace to je druhá věc podle mě je výfuk mnohem větší záhada :)...

edit: když už se o tom tady tak bavíme honda rs 125 může mít náporový sání ale když karburátor funguje na podtlaku jak se to sladí aby nebyla moc chudá nebo moc bohátá směs ?

Naposledy editováno 28.08.2010 09:56:54

Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

28.8.2010 v 14:43 | Nahoru | #10
no ja bych řek že co se vyrovnanosti techniky týče tak volna do 600/1000ccm je rozhodně víc production než 125SP, a jsou tam větší šance zajet lepší umístění se seriovou motorkou než se seriovou motorkou v 125SP. druha podstatna věc je umění rukou

1 reakcí na tento příspěvek Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

28.8.2010 v 18:49 | Nahoru | #11
to je jasný protože jen blázen by šel do úpravy 6ti kule když už z továrny je dost nakoňovaná a další uprava by stála hromadu peněz, prostě 125tka jeden válec jeden píst relativně levná oprava proto jsou tak oblíbený na úpravy ...

(reakce na) Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

28.8.2010 v 19:31 | Nahoru | #12

Dave3991>to je jasný protože jen blázen by šel do úpravy 6ti kule když už z továrny je dost nakoňovaná a další uprava by stála hromadu peněz, prostě 125tka jeden válec jeden píst relativně levná oprava proto jsou tak oblíbený na úpravy ...



možna to vypada levně, ale ve finale zjistiš že jsi na tej samej ceně jako se šestkou kterou "jenom flakneš na laminaty". a nepočitam toho času stravenym skoušenim, laděnim.

Edit: vono to muže bejt levný ale nepočitej s lepšim mistem než kolem 10.

Naposledy editováno 28.08.2010 19:32:48

1 reakcí na tento příspěvek Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

28.8.2010 v 19:40 | Nahoru | #13
no dobře ale pořádná udělaná 6tka se rozsype po 3 sezonách protože není stavěná na to aby ji furt někdo honil 10 000 + ot/min pak taky ty náklady 4válce pořádný gumy atd možná na začátek je 6tka levnější ale pak to leze určitě do peněz víc ...

(reakce na) Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

28.8.2010 v 20:16 | Nahoru | #14

Dave3991>no dobře ale pořádná udělaná 6tka se rozsype po 3 sezonách protože není stavěná na to aby ji furt někdo honil 10 000 + ot/min pak taky ty náklady 4válce pořádný gumy atd možná na začátek je 6tka levnější ale pak to leze určitě do peněz víc ...



promiň, ja zapoměl že vyladěnej 2T motor vydrží na jeden píst a kliku 10 sezon v zavodnim tempu . každej jsme jinej a každymu vyhovuje něco jineho, dle meho takhle vyhrava s prominutim nejlepší ladič a ne nejlepší jezdec jako na dragstrech

P.S. tim nechci nikoho urazit, jasně ze ten co to jezdi 5,10,20 let něco umět musi, ale jak je potom možný že někdo jezdí jeden rok kolem 15.-20. mista a další rok do 5. mista?

1 reakcí na tento příspěvek Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

28.8.2010 v 20:23 | Nahoru | #15
ne jde o to že na 2T nejsou takový náklady prostě jeden píst atd samozřejmě že ho po každym závodě musíš měnit k tomu i pístí kroužky a neustále půlit motor kvůli klice ... 6ti stovka je uplně něco jiného a udržba je uplně jiná nemá smysl se o tom bavit každý má svý pro a proti, rozhodně bych se chtěl svíst na závodní 6tce abych viděl ten rozdíl a pak bych ji chtěl vidět rozkuchanou asi netrpí tolik na zadření jako 2takt ale zas mužou bejt problémy jinde o tomhle všem bych chtěl vědět 2takty dcla znám ale pořádnou 6tku rozebranou jsem ještě neviděl

1 reakcí na tento příspěvek Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

15.9.2010 v 16:10 | Nahoru | #16
dave tak si mimo ! myslis ze po kazdym zavode se meni pist? ze po kazdem zavode pulim motor? kdeze! klika vydrzi cca 2.sezony pist vymenis po sezone ,nekteri jezdi pist jeste dyl!myslim ze daleko levnejsi zavodeni je teda na daksne nez na sestce!! gumy na sestce musis menit za vikend na daksne je uz jedu 2sezony!
a vyhrava nejlepsi ladic? to bych taky nerekl samo ze treba v terlicku je to na motor tam my tezsi nemame sanci, ale radvanice kyjov tam se da zajet i se serii velmi slusne! a pokud to je pan jezdec tak bedna neni nerealna!!viz treba indy ,kdy sedl v kopcanech na mitovku co se poskladala doma v garazi z dilu co nikdo nechtel a jel casy jak uplna spicka jo a jel je na mokrych gumach a pritom bylo krasne slunecno a sucho!!takze je to jako vsude o rukach

(reakce na) Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

15.9.2010 v 20:20 | Nahoru | #17
Dave3991> už máš moto?

1 reakcí na tento příspěvek Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

15.9.2010 v 21:04 | Nahoru | #18
nemám moto nejsou peníze a ani nebudou to mě tak jebe :/ ...petridas sorry tak dobře to neznám jen se všude píše jak se to sere atd tak jsem myslel že to po každym závodu odejde :/

(reakce na) Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

15.9.2010 v 21:15 | Nahoru | #19
Dave3991> to snad prijde

Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

15.9.2010 v 21:19 | Nahoru | #20
to teda nepřijde :/ prostě budu si jezdit na NSRu po okruhu(otevřenym,v hořicích) těch svejch 150 budu vystříkanej z toho jak mě ve 120 v zatáčce ujiždí zadní kolo a na netu se budu kochat ostatníma SPčkama :/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

26.9.2010 v 09:25 | Nahoru | #21

petridas>dave tak si mimo ! myslis ze po kazdym zavode se meni pist? ze po kazdem zavode pulim motor? kdeze! klika vydrzi cca 2.sezony pist vymenis po sezone ,nekteri jezdi pist jeste dyl!myslim ze daleko levnejsi zavodeni je teda na daksne nez na sestce!! gumy na sestce musis menit za vikend na daksne je uz jedu 2sezony!
a vyhrava nejlepsi ladic? to bych taky nerekl samo ze treba v terlicku je to na motor tam my tezsi nemame sanci, ale radvanice kyjov tam se da zajet i se serii velmi slusne! a pokud to je pan jezdec tak bedna neni nerealna!!viz treba indy ,kdy sedl v kopcanech na mitovku co se poskladala doma v garazi z dilu co nikdo nechtel a jel casy jak uplna spicka jo a jel je na mokrych gumach a pritom bylo krasne slunecno a sucho!!takze je to jako vsude o rukach



zaleži teda co jedeš za motor,pokud ho maš hodně na špici tak pist každej zavod, se serií jet už dneska nemá cenu ani na přirodaku

(reakce na) Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

26.9.2010 v 15:14 | Nahoru | #22
aprilialibor> to neni pravda

Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

26.9.2010 v 18:55 | Nahoru | #23
taky si myslim ze to neni pravda!!

1 reakcí na tento příspěvek Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

26.9.2010 v 21:08 | Nahoru | #24
Ja jedu taky serii, a docela to funguje! Pist mi vydrzel 4 sezony, a letos este jezdil v papouchovi! Nikasil tam byl 6 sezon, a kliku kazde 2 roky!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

26.9.2010 v 23:42 | Nahoru | #25
Mates-9> chceš mi řict že jedeš seriovej valec bez uprav

Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

26.9.2010 v 23:43 | Nahoru | #26
ja v tom mam taky docela uprav, a že by to jelo oproti nekterjm zavodnikum se nedá řict ,ale snad přišti sezonu to bude lepší

Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

27.9.2010 v 07:56 | Nahoru | #27
tak libore ty az se naucis poradne jezdit tak budes jezdit do desitky urcite ,pac uz ted to stebou leti ,jenze ti chybi vice treninku a skusenosti!

(reakce na) Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

27.9.2010 v 09:41 | Nahoru | #28

aprilialibor>Mates-9> chceš mi řict že jedeš seriovej valec bez uprav

Jo dalo by se to tak rict! Drobne upravy tam jsou, ale nic zasadniho!

Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

27.9.2010 v 11:55 | Nahoru | #29
mi kazdopadne neprijde ze by se do motoru lezlo - udela se to pred sezonou a pokud nejsi kutil a nehrajes si s nastavenim tak to tu sezonu vydrzi a zadny pohadky o tom ze 2T je porad rozdelany.o sestku se staras uplne stejne dle meho nazoru

1 reakcí na tento příspěvek Povolené úpravy pro třídu MEZ a SP

27.9.2010 v 13:56 | Nahoru | #30
Já taky neměl žádnej spešl závodní válec a na motorku nemůžu říct ani slovo;) jen v tom těrlicku jsem to měl moc bohatý tak mi to v osudnou chvíli vynechalo:) ale lepší takhle než zadřít těsně před prodejem
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2894 2.6.2024 v 15:34 Beranidlo
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA


TOPlist