V hrubých rysech výfukový systém s naladěním,upravit-nastavit podvozek a možná přepáčko.Nejsem rozhodnut ještě pro žádný konkrétní výrobek.Primárně mi nejde o výkon,ale o snížení hmotnosti.
Cílem je zlepšení o 4 vteřiny,tedy pod vysněnou hranici 2:20 v Brně.
Co by zde místní závodníci doporučovali?-tipy a triky,díky.
Naposledy editováno 07.09.2010 19:30:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/yikes.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
Šlo o způsob, jakým to tady servíruješ, že jsi vlastně Valentino, když nemáš nic najeto a k tomu horší motorku, než je sériová a jedeš takovou pilu na ní. Tak jsem tě chtěl jen varovat před přehnaným sebevědomím, nic víc
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
Neber to jako narážky, jen ti chci dobře poradit. Raději víc jezdi, přemýšlej nad tím, věnuj se motorce a míň kolem sebe kopej a nerozdávej tak sebevědomí prohlášení. Prospěješ tím sobě i okolí. Víc ti na to říkat nebudu..
A to že se rok od roku zrychluje, je logický! A co byl kdysi na úrovni MČR bájnej čas (kolem 2:11 - borci na ZXR 750, na který bysme my nejeli ani 2:25 s těma pneu co tam měli), tak je dnes šedej průměr. Ale neznamená, že to nebyli skvělí jezdci. Jen prostě jeli v jiné době za jiných podmínek a ty, ikdyž zajedeš těch svých 2:10 nebudeš stejně nic lepšího, než oni.. To tím chci říct..je rozdíl jet 2:12 v roce 1996 a 2:10 v roce 2011. Motorky a pneu jsou úplně jinde..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)