potřeboval bych radu. Navěsil jsem na zuzku koncovky (KR tuned) a místo katu jsem dal Y svod (lambda zůstala zapojena) a dal BMC filtr-street, ne race. Všechno supr, ale při každým ubráním plynu z plnýho heftu ( od trojky výš) střílí zuza až nepříjemně do výfuků. Takže jádro věci: vyřeší to power commander (PC III) nebo se na něj vykašlat a nechat zuzu naladit na standartní jednotce? Jak už jsem tady někde četl např. u Ešnera.
Díky za náměty a připomínky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 07 úpravy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 07 úpravy
jo, ale ja mam americkou verzi, takze vse sedi cena rapid bike?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1234, 1235] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37021 | Dnes v 19:16 Kubik19 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
přední tlumiče gsx-r k7-k8 na gsx-r... [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | perak89 | 31 | 19.9.2024 v 15:27 assassin |
Rozbitý tachometr - dotaz na servis Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 5 | 12.9.2024 v 13:18 Baca13 |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |