Tady je s ní video od Kawasaki
1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011
v zatáčkách zase jedou to co dovolí podvozek a gumy.
Grassel: nevím, mě při jízě na plnej připadá jízda na vytočené nižší kvalty jako mžik,speciálně 2,3 - jednička se přeci jen sbírá zespoda, ale je to relativní, tobě to může připadat dlouho. Otáčky jsem tam psal modelové, nemám v hlavě kolik teď supersporty točí, princip ale je stejný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011
Carom>Verybusy: v podstatě píšeme všichni totéž, nicméně ti nejlepší na okruhu dokáží využít veškerý potenciál daného kompletu po celý režim jízdy. Tzn. max. zrychlují, max. brzdí
v zatáčkách zase jedou to co dovolí podvozek a gumy.
Grassel: nevím, mě při jízě na plnej připadá jízda na vytočené nižší kvalty jako mžik,speciálně 2,3 - jednička se přeci jen sbírá zespoda, ale je to relativní, tobě to může připadat dlouho. Otáčky jsem tam psal modelové, nemám v hlavě kolik teď supersporty točí, princip ale je stejný.
Pak je zjevný,že ti nejlepší na okruhu dokážou z motorky vydolovat maximum cca v 90% času,zatímco ti dobří v provozu,třeba z 50%,možná míň.Ale využít to dokážou,to není až takový problém,tudíž ten výkon není až tak nesmyslnej.