globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co je potřeba k zapsání jiného rozměru pneu do TP?
 
13.10.2010 v 15:46
Potřeboval bych radu zkušenějších:
Co je potřeba k zapsání výjimnky do TP? potřeboval bych zapsat jiný rozměr pneu.
Díky za pomoc

Uzavřeno 18.10.2010 v 18:05 uživatelem pajachovancu
Anketa: který rozměr zadní pneu je uplně nejvíc nahovno?
110
21%
7
120
6%
2
130
0%
0
140
0%
0
150
3%
1
160
6%
2
170
6%
2
180
15%
5
190
3%
1
200
15%
5
more
26%
9

1 reakcí na tento příspěvek Co je potřeba k zapsání jiného rozměru pneu do TP?

14.10.2010 v 15:14 | Nahoru | #1
No jo, tak co sa dá dělat, zitra beru do ruky telefon a zkusím to aspoň obvolat.
Cooker> jo kdysi sme sa chytli kvůli tom žes mňa označil jako piča a to naprosto bezdůvodně a já sem ťa pak poprosil, aby sis takové oslovování odpustil a rozhodně sem si nehrál na zkušeného ba naopak a nikoho sem tam nesetřel jak tu mylně píšeš. Takže to co si o mě myslíš si nech pro sebe, taky tu nerozepisuju co si o tobě myslím já .
180ka sa tam vleze bez problémů (vím od jiného majitele er6, který tuto velikost obůvá), chování v zatáčkách neřeším protože při mojem stylu cestovního jezdění to neni potřeba řešit. Jo a eště sem přemýšlal nad obutím řezaného slicku. Ve předu mám už druhý a nemožu si stěžovat. Zadní slicky 160 sa nedělajů, jedině 165 a aj ty sů velice špatně sehnatelné.

Naposledy editováno 14.10.2010 15:14:42

(reakce na) Co je potřeba k zapsání jiného rozměru pneu do TP?

14.10.2010 v 15:32 | Nahoru | #2

pajachovancu>No jo, tak co sa dá dělat, zitra beru do ruky telefon a zkusím to aspoň obvolat.
Cooker> jo kdysi sme sa chytli kvůli tom žes mňa označil jako piča a to naprosto bezdůvodně a já sem ťa pak poprosil, aby sis takové oslovování odpustil a rozhodně sem si nehrál na zkušeného ba naopak a nikoho sem tam nesetřel jak tu mylně píšeš. Takže to co si o mě myslíš si nech pro sebe, taky tu nerozepisuju co si o tobě myslím já .
180ka sa tam vleze bez problémů (vím od jiného majitele er6, který tuto velikost obůvá), chování v zatáčkách neřeším protože při mojem stylu cestovního jezdění to neni potřeba řešit. Jo a eště sem přemýšlal nad obutím řezaného slicku. Ve předu mám už druhý a nemožu si stěžovat. Zadní slicky 160 sa nedělajů, jedině 165 a aj ty sů velice špatně sehnatelné.



Řezaný slicky nevím, spálený z okruhu, na suchu to držet bude, na vodě je to tak na rozbití huby. Pokud neřešíš chování v zatáčkách a máš motorku na cestování, tak stejně furt nechápu, proč tam dávat 180ku ... jedinný co mě napadá je zvednutí ega, což u tebe nepřichází v úvahu. Jak jsem psal, 180 ka ti nevydrží víc než 160 ka, stejný cestovní gumy jsou ve 160 ce levnější a Japonec není debil a 160 ku tam nenavrhl jen tak.
Za mě osobně tam dej rozměr co tam má být.Pokud by jsi tam dal třeba tu Dunlop Roadsmartu 160/60-17, tak si myslím, že na ní (dle toho jak říkáš že jezdíš) musíš natočit tak 12-15 tis kilometrů...mě tahle směs na ZZR ku vydržela asi 9500 a to rozhodně nejezdím 50/100...dal jsem ji teď i na Busu a po 3000 se z ní sjely akorát špuntíky ...co zvládne na tomhle žroutu gum uvidím až příští sezonu, letos už ji nedojezdím.
Jinak ještě zmíním použivání jetých gum...jezdil jsem jetý první dvě sezony co jsem si pořídil ZZRko a když jsem si to dodatečně spočítal, tak to byla vcelku prodělávka a to jsem ještě jezdil na blbých gumách, u kterých se ani zdaleka nedalo mluvit o jízdních vlastnostech...a to ještě bylo v době, kdy i D207, kterou dnes seženu do 3500 tisíc nebyla sehnatelná za míň než 5 litrů. Dneska seženeš super sportovněcestovní gumy na zadek kolem 4 litrů a na předek kolem 3 s náběhem 10-15 tis kilometrů a s jízdníma vlastnostma, který žádná ohoblovaná mrdka mít nebude. Ale jsou lidi, co se jim to asi oplatí, mně teda ne.
Téma je zamknuto


TOPlist