Moto Guzzi V85 TT Travel: Hlavně na pohodu

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.
| Hvězdiček: 4.54 | Hodnoceno: 13x | Nahlásit
Odkaz:

Přesně tohle je motorka, která si člověka dokáže omotat kolem prstu. Je totiž jiná a ctí tradici značky, čímž útočí zejména na fanoušky napříč uložených véčkových dvouválců. Jak už název napovídá, V85 TT Travel je cestovně střiženou Guzzinou, která se nebojí dálek a která se ráda oddá klidným výletům po asfaltu i šotolině. Konec konců, zkratka TT je italsky Tutto Terreno a to v překladu neznamená nic jiného, než všechen terén. Pojďme se přesvědčit, jak na tom pětaosmdesátka je a jak moc je oproti standardní verzi jiná.

Článek: Moto Guzzi V85 TT Travel: Hlavně na pohodu autor: Honza Zajíček (Odebírat články autora)

MartinGuzzi (0) napsal 14.08.2020 v 16:20

Ahoj všem,
asi je to dost pozdní komentář, ale až nyní jsem si založil zde účet, abych mohl též přiložit svůj komentář. a účet jsem si založil právě kvůli tomuto videu. Též jsem jeden z těch co se do motorky zamilovat na první pohled v loni na motosalonu i když jsem už po ní pokukoval na internetu. Přemýšlel jsem mezi tímto, bmw f 850 gs adventure, nové africe a triumph tiger 800. Dokonce jsem jí ani nevyzkoušel a koupil jsem jí se všemi doplňky mimo výfuku. Je fakt, že když jsem s tím dojel domů, tak jsem to chtěl vrátit, bohužel jsem před tím jezdil na Hornetu a to se nedá srovnávat. Nyní mám na tom najeto přes 20tis. km, projel jsem na tom Bosenské a Albánské šotoliny neměl jsem s tím žádný problém. naopak jenom samé pozitiva, například jak to svítí či jak to brzdí, to je pecka! vyzkoušeli to i kamarádi co jezdí na BMW a jiných motorkách a i oni uznali, že ty jejich opravdu nebrzdí. Pohodlnost sedla je taková, že i když jsem ujel 880 km za 10 hodin, tak jsem doma z toho slezl a řekl si, že bych ještě tak 200-300 km klidně dal. Co se týče rychlosti, tak s tím běžně jedním rychlostí 120-150 km/h v maximech 180 km/h a nemám s tím sebemenší problém, ta motorka to krásně dává. To že nemá potom zrychlení, tak je přirozené, není to sportovní motorka, ale i když jedu s kamarádek, který jede na BMW GS 1200, tak mu vždy poodjedu, ten má potom lepší maxima.
Tak to jsou moje postřehy.

satanokky (26) napsal 29.07.2020 v 19:01

Toto mi došlo na majl z adresy automat@motorkari.cz

Ak by mi to niekto vedel vysvetliť o čo išlo bol by som vďačný:

Zpráva byla poslaná od uživatele: Jarda
Odesláno: 30.04.2020 000 19:11:36

Váš komentář pro typ Video - Moto Guzzi V85 TT Travel: Hlavně na pohodu byl smazán z důvodu Nelibi se ti to video satane? Tak se na nej nedivej a divej se radeji z okna a muzes hodnotit ten vyhled na 0 hvezd.

-------původní příspěvek-------

Prečo sa nedá v hodnotení udeliť 0 hviezd? Minimom je jedna...

PEŠI (5) napsal 01.05.2020 v 22:51+3

V 85TT nejede?? , pravda je není to motorka na závodění. TTéčko zaujalo na první pohled, jedna z mála nových motorek která se mi zalíbila natolik, že je od minulého roku u mě doma. Je to moje první nová motorka po několika letech ježdění a vyzkoušených značkách.- pravda dnes už všechno staré stroje-) , které mám rád. V85TT je můj první Ital, musím říct po svezení na půjčeném kousku mě velice zaujala.
Zkusím napsat pár svých krátkých postřehů, každý máme svůj názor-)

Podvozek - je neskutečně dobrý a drží jak přibitý .Základem je si nastavit odpružení dle svého pocitu a krásný přístup boční pružící jednotky je bez problémů, trochu hůře to jde s bočním držákem pro kufr. Přední šavle se musí poštelovat šroubovákem to mi nevadí - je to přece klasika-) Brzdy - hodně dobrý nikdy jsem neměl lepší-) Kardan - paráda není co dodat měnit olej po 10 000km pozor 75w140 a jen 160ml.. Pohodlí- možná zkusím trochu zvýšit řidítka, nepovedený ovladač blikače a přepínač na dálková světla , pohodlné možná trochu tužší sedlo , ale po ujetí 300 km si připadám v pohodě a spolujezdec si nenaříká-) 600 km,v kuse se dá bez velkých potíží,ale je potřeba natankovat takže po těch 400 km stavíme-) spotřeba je boží ve dvou + zadní kufr průměr 4,7l ve dvou 3 x kufr 5,0l-5,3 svižné tempo , sám+kufr sedá za 4,3l Dálnice nesnáším jezdím po prdelích občas hlavní ,který se nevyhneš . Asi když ji budeš drtit 170 tak je jasný, že to bude jinde ,ale to asi každá mašina.

Motor- OHV klasika -)krásný vzhled parádní přístup, je na co koukat-).Když jsem TTéčko zajížděl říkám si - to je líný bez reakce, netáhne tak co s tím rozpačitost...tak s tím počítejte kdo si ji chce pořídit. Můj názor...záleží na zajetí.. nepospíchat ..nevytáčet, dřív řadit, podřazovat, ani nepodtáčet dát si s tím práci. Pozor motor se začne postupně rozjiždět sám 3000 pak cca na 5000 km a stále se to lepší mám jenom 7000 km a motor teď táhne jede podle mích představ a bylo mi řečeno, že tyto motory se zajíždějí dlouho -) .Líbí se mi, že ho nemusím točit jak každej říká , tahá už od 4000 , ale sebere se i pod 3000 .Ano ve dvou +3 kufry se musí podřadit když chci rychle akcelerovat a kdo nepodřazuje?
ANO je jiná paráda-)

Převodovka - za mě dobrá , stejně jak motor je potřeba ji zajet, začátek hrubší občas se mi stalo mezi 5-6 rychlostí nedořazení asi jsem málo zabral, ale po těch 5000 km je vše jinak , že v ní občas cvakne při podřazení to už tak prostě je, olej je ten samý jako v kardanu, ten samý interval, objem 700ml.
Spojka je parádní nebolí tě celá ruka-)

Celkově - je doma v zatáčkách takový ty zapomenutý silničky tam si to spolu uživáme to je ono, překlápíš ji ze strany na stranu krásně se vede, můžeš na lesní cestu v klidu zvládne naše silnice, má krásný rejd, ovladatelnost na místě v pohodě, trochu mi přijde vratký pocit ve dvou , tlačení na místě paráda. Dálnice je nuda. i když umí ve dvou 180..a tempo ať si každý určí sám ,ale tato rychlost Vás nebude bavit... svižná jízda bez problémů, cca kolem těch 130-140 nebudeš brzda za tím si stojím, na pohodu 80-100 proč ne ... jo umí 60 -)i na 6tku,
Za mě... motor je v pohodě jede hodně dobře 80k odpovídá a mě stačí.
Vibrace jsou měkčí a neruší při delších cestách což je fajn o dost méně než na V7 s kterou jsem se svezl, ale tam jsou ty vibrace guttt potřeba -)
Olej motoru měním max do 6000 km těch 10 000 je asi hodně , cca 1,8l náplně,olej 10w60 , může být
i automobilový.

To asi v krátkosti moje postřeh, je možné, jak bylo všude psáno dokoupit dost věcí a vyměnit např. plexi já tam mám origo, to už je na každým co se komu líbí a vyhovuje.
Důvod proč bych se na ni neměl pustit na delší cestu ZATÍM NEMÁM, BA NAOPAK FAKT MĚ TO LÁKÁ.
A kdo chce jezdit 250 tak si asi nebude kupovat cestovní motorku ...to už je každýho věc-)
Guzzi je opravdu specifická , proto jsem si ji koupil věřím, že natočíme spolu spousty km bez problémů a hlavně ji nepotkáš všude ...je to prostě srdcovka-)
Tak ať Vám to všem jezdí..

Dickee (9) napsal 01.05.2020 v 22:11

Tenhle stroj se mi strašně líbí. Jasně, design je věcí naprosto individuální, takže to nemá cenu řešit, ale přesně souhlasím s Yurou a s tím na co já bych ji používal. Příští týden mám domluvenou zkušební jízdu a moc se na ni těším. Doufám, že mi sedne, mám jedinou obavu, abych na ni nebyl malý. Výšku mám 175 cm, tak uvidím. Nejste někdo také takové velikosti a nemáte s tímto strojem zkušenost?
Jinak video pěkné, objektivní. K téhle motorce už mám nakoukané a načtené snad úplně všechno co je v Čj na letu k mání.

Yura (240) napsal 01.05.2020 v 18:17+5

Mě se V85TT velmi líbí a připravuji se na její koupení.Tak mi to nedá, a dovolím si taky okomentovat.
Pomíjím otázky vzhledu. Neexistuje norma. Podle mě je krásná. Jel jsem na ní, je velmi osobitá, ale mě to vyhovovalo. Travel je často chválen za barvu - u mě je naopak barva Travelu asi ta nejslabší, základní modely jsou mnohem hezčí.
Ve všech recenzích opakují, že je to motorka pro defenzivní jezdce, bez ambicí jet po ose na Čukotku, nebo dát Prahu - Brno po D1 za 1:30:00. Tedy přímo pro mě. Ale když potom čtu diskuse k těm recenzím, připadá mi to, že jediné co hraje roli, jsou kilowáty, spíd a krouťák..... Já takové hovadiny nikdy nebudu řešit. To co ta motorka dokáže, nikdy naplno nevyužiju. Jezdím sám, maximum rychlosti je český dálniční limit, maximum terénu je nerozmlácená polní cesta, a to ještě velmi velmi vyjímečně. Ten motůrek tedy mé potřeby pokryje měrou vrchovatou. I takoví jsou mezi námi
Je to motorka přesně pro mojí cílovou skupinu.

Sidonius78 (4) napsal 01.05.2020 v 12:30

Krásná mašina, určitě má charisma prostě Guzzi. Sice není tak silná (sám mám babičku TDM900), ale je to už zase něco jiného

Prasoper (8) napsal 01.05.2020 v 11:37+2

Slabá... (není to 1200!!!) třeba populární strom 650 je o dost slabší a všichni jsou z toho pekáče odvařený. Jel jsem na ní a slabá fakt není, ale kdo potřebuje mít pod zadkem 150hp to málo je...

MartasUS (107) napsal 01.05.2020 v 10:16

Mne se nelíbí. Celkový vzhled a zpracování je prostě divný a jak bylo zmíněno ve videu, je to opravdu pro skalní fanoušky Motto Guzzi.
Mám souseda na ulici a ten má před barákem dva Fiaty MULTIPLA.

PEPEE01 (346) napsal 30.04.2020 v 21:56

Musím říct, že jste mě tímto naprosto pravdivým testem mile překvapili. Když vylezli s touhle motorkou na světlo boží, moc se mi líbila. A líbí se mi dodnes. Tahle hnědo-zlatá ji vážně sluší. Že zvládne polní cestu je dostačují. Stejně všechny ty cestovní SUV drtivá většina nevezme za celou dobu ani na tu polňačku a hoblují asfalt v Alpách. Jenže... Ta motorka je hrozně malá a zdechlá. Se svými 187 cm a 46 hnátou jsem se na ní za boha nevešel. Motor má nezaměnitelný charakter jako každá Koza, ale je slabej jak čaj. Ve dvou úplná katastrofa. A ty plastový kufry s otvíráním do boku jsou taky úplně na hovno. Majitelé Stelvia se rozhodně náhrady nedočkali a budou si ho v garáží hýčkat co to půjde.

Tdicko (32) napsal 30.04.2020 v 20:46+1

Som príjemne prekvapený testom... často som kritický, ale teraz musím uznať VEĽMI OBJEKTÍVNY TEST !!! Inak motorka fakt zvláštna. Mne sa veľmi páči, ale k čomu je!? S dvomi cestovať určite nie, je slabá. Plastové kufre sú tiež mimo. A do terénu je jej škoda. Aká je cena testovaného modelu?

M_o_m_a_n_e_k (35) napsal 30.04.2020 v 20:13+1

Slušný test.
Za mne krasavice a fajn motorka na zábavu i cestování, ale na cestování spíš pro jednoho. V garáži Stelvio ... takže mohu srovnat. Ale je to o odvaze - kámoš jezdí dálky s babou na "zalehávačce" - takže ...
Ohledně hmotnosti a manipulace, tak proti Stelviu je to lehounký kocourek. Myslím, že ji podstatně vylehčili v Aprilce.
Někomu se nemusí líbit, ale vzhledem k tomu, že se má jednat o nástupce V 75, tak pokud by měla být vzhledem blíž k V 75, tak by to muselo být opravdu enduro a fabrika zvolila kompromis tak, jak je dnes zvykem. Proti Stelviu je to lehounká hračka na silnici se snadným ovládáním.
S plexi souhlasím - miluji Guzinu, ale kdo tam vymýšlí plexi - tomu bych nedal korunu. Připadá mi to, jako kdyby někdo dělal plexi tak, aby byla motorka aerodynamická bez jezdce. Bavorák dělá plexi tak, aby když již je to cesťák, šlo na jezdce co nejméně.
To asi to jediné, co mne na Guzzi opravdu vadí - bez deflektoru je originální plexi k ničemu.

Kentucky (11) napsal 30.04.2020 v 20:12-6+2

Mám Italský design a motorky rád (sám jednoho Itala mám), ale když jsem viděl tuto motorku naživo, sorry, ale málem jsem se poblil. Něco tak hnusnýho jsem v poslední době vyrobeno v Evropě opravdu neviděl.
Já vím, že je to jen subjektivní názor, ale já na té motorce nenašel fakt nic hezkýho a ani zajímavýho Brrrr.

Podívej se na další videa