Tak už je konečně doma, najeto dle budíků 2,2km :D, krásné sezení a jak pohodlné... zvykat si na sebe budeme v nové sezóně 2018.
Motorka koupena od FIRMA:Indian Praha (Praha 4-Modřany) - Super jednání, super cena ...
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Indian Chief Vintage: Vyšší cena pořízení
První dojmy - Strašná radost a taky splnění snu. Moto je úžasné, ale zatím pouze jen zaparkovaná v obýváku a natěšená na sezonu jako majitel :D
Motorku bych doporučil pro - Tak to je jasné, pro ty co mají rádi klidnou jízdu tzv. "kochačku" a mají rádi super zrychlení v křesílku, prostě pohodáře...
Doplňky na motorce - Padáky(přední a zadní), sedlo spolujezdce a brašny a samozřejmě ladáčky,...
... dále v plánu je jistě plexi, rampa s přídavnými světly y... vše má svůj čas :)
Tak další úpravy, sedlo se vyměnilo za vyhřívané z Roadmastera, padáky jsou vyměněné za padáky na zakázku místo origo, doplnění opěrky s kufrem. Doplnění plexi, přídavných světel... no a je to paráda. Cestování jedna radost.
Recenze
Tento stroj jsem si vybral jako kompromis mezi Scoutem a Chief Vintage. Byl jsem si jistý, že chci nový motocykl a jít zase o kousek dále (současný Honda VTX 1800c) s tím, že nový motocykl bude "Indian". Když jsem se projel na Scoutovi, tak jsem byl spíše zklamaný, protože jsem si připadal jako bych si "zařízl tanga". Věděl jsem, že bude potřeba něco většího a hlavně s větším obsahem. Po projetí se na Chiefu jsem cítil, že je to paráda a má to tak být... pro mě opět velký mastodont plný síly, který sedí na silnici a při otočení plynu umí zarazit do sedadla. Při porovnání cen a svých možností jsem se rozhodl, že pořídím Indian Chief Dark Horse, kterého si postupně vybavím dle svých potřeb a tak jak se mi líbí...
V současné době mám motocykl objednaný a těším se na další sezonu...
... tak už je doma a společně se těšíme na společnou sezónu 2018 a spoustu tech dalších...
Prvních 100km a je to úžasné, motorka krásně drží, jde za plynem, je pohodlná..., bohužel se mi stala nemilá věc a to kousnutý plovák v nádrži a já vsázel na elektroniku :D stále dojezd 280km a nádrž na suchu :D , ale vzhledem k tomu, že je motorka v záruce, tak oprava nic stát nebude a už je dotankovaná a pokračujeme v dobývání dalších km. V sedle Indiána je to prostě boží zážitek a doporučuji každému, kdo si bude moci udělat stejnou radost a zakoupit tuhle jedinečnou mašinu. Já už se těším na další km v sedle tohodle mazlíka...
Dne 3.8.2018: od zaregistrování motocyklu dne 4.1.2018 mám do současné doby najeto cca 6500km. S moto jsem si udělal výlet přes Alpy (Grossglockner) do Italského města Bibione. Motocykl je pohodlný a jízda na něm je radostí. Indian jde krásně do zatáček a to i přesto, že se jedná o stroj daleko za hranicí 300kg. Po celou dobu jsem něměl jediný problém a ani pocit zaváhání, že jsem motocykl pořídil. Po najetí cca 1880km za 5 dní nepřišla bolest zad ani ničeho jiného - prostě pohodlná mašina :) Spotřeba dle PC se točí okolo 5,3km/100km což je na obsah 1811ccm příjemná věc.
Další sezóna 2019 je za námi. Letos jsem dal slabých 7000km. Moto bez chybičky. Doplnil jsem další doplňky pro kvalitnější cestování. Projel jsem polské pobřeží od Svinouše až po Hel a okolo Gdaňsku zase dóm. Motorka jela sama (jen tankovat, o servis se stará Indian Praha - Modřany a jen pravidelný servis) Po namontování plexi člověk není člověk tolika unavený po 400 a více km.
Diky Marge01
Ta se ti povedla Perfektní volba! Gratuluji
hned jak bude doma...
Nahraj vlastni fotky.
V jednoduchosti je krása, ta motorka úžasným způsobem ztělesňuje to, co se nám "křižníkářům" na mašinách líbí!