krásná, obrovská, temná, moje...
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - První dojmy.. při přechodu z vn 2000, obratnější, lepší reakce na plyn, větší zátah od spodu, větší limity náklonu do zatáček, ale slabší ve vyšších otáčkách.
Doplňky na motorce - Instaloval jsem navíc, řazení patou, padáky, přídavné světla, malou brašnu na levou stranu a kožený kryt na zadní blatník, jako ochranu před poškozením od batohu, který jako jediný beru sebou na delší cesty.
Recenze
Důvod výběru je značka a hluboké blatníky, po čemž jsem toužil už dlouho.
Mám na ní najeto necelých 30tis a jezdí se na ní skvěle, podvozek je výborně odpružen, sedlo pohodlné i posez. Stupačky jsou trochu výš, takže lze jet i sportovněji, aniž bych nimi ve větším náklonu brousil. Během sportovnější jízdy je třeba brát v potaz hmotnost stroje, od které se samozřejmě odvíjí i reakce na brzdy. Které reagují obdobně jak u konkurenčních značek této třídy. Přesto navzdory váhou stanovených limitů se výborně ovládá.
Motor tahá pěkně od spodu, reakce na plyn je okamžitá, pěkně nakopne, ale nad 3000tis/ot ho nemá smysl vytáčet, kroutící moment opadá a je lepší přeřadit.
To vše platí při jízdě do 110km/h, při vyšších rychlostech jízda přestává být příjemná, nemám žádný větrný štít, takže přesun po dálnici v rychlosti 130km/h a výš je pro motocykl i jezdce trápením.
Co se týče cestování, jezdím nejraději výlety po Evropě, kde volím trasy přes okrsky a klikaté trasy, ale také nás nemine nějaký krátký přesun po dálnici.
A na to bych řekl je temný hřebec ideální..
Indian je hold Indian .
Přeji jen POHODU a úsměv na rtu .
Uzi Indiana - jemnou upravou sania a palivove mapy ozivne a aj nad 3000 je to radost. A ja mam vyssie rajdy a potom aj na dialnici je to vpohode do tyzh 150 :) a so stitom az do obmedzovaca :)
Luxusní
Pěkný americký čopr, správný objem, temný vzhled mu sluší. Přeji jen super km.
Mazlík.