PROFIL MOTORKY

Cagiva Prima 50 (1995)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník grovestreet
Vloženo 9.4.2009
Aktualizováno 27.2.2010
Zobrazeno 7 942x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Motorka se skvělím zpracováním, když jí udržujete vrací vám to skvělím výkonem a spolehlivostí, v 50cc to nejlepší co si můžete přát

Více fotografii

Recenze

Nedjřív jsem chtěl nějakou 125 4T ale vzhledem k pěnězům jsem spadal do skupiny "jetých číňanů" , po svezení na jedné mě chuť dost přešla tak jsem našel tuhle motorku... Cagivu už začínám poznávat, celkem rychle jsme se seznámili. Nyní má najeto přes 18 tisíc a motor je v perfektní kondici (GO v 15000tis), chytá na drc a po ohřátí jede parádně, podle mě mnohem lepší prožitek než na 4T číně kde se všechno klepe. Motorka je mnohem větší a robustnější než např. CBR 125 takže se dá perfektně zalehnout pod plexi (měřim přes 183) a jízda ve dvou je taky slušná. Motorka vyžaduje především kvalitní olej a dobře ohřátý motor.

Podvozek je na 50ku dost vyspělí, přední obrácená vidlice a pevný rám dělá radost z jízdy a o rychlou brzdnou reakci se starají kotoučové brzdy na předním i zadním kole.

Musim ale říct že stejně jako každá sportovnější motorka si moc nerozumí se zdejšími silnicemi, jestli se tomu tak dá vůbec řikat.

Řadit je potěšením, převodovka je přesná, spojka taky perfektní.

Zvuk
2T se mi líbí, ale protože se musela držet v otáčkách ve městě se každej koukal co to jede za sekačku :)

Motor se musí udržovat v otáčkách, pod cca 6 - 7 000 ot. ztrácí tah (záleží na kvaltu).

Doporučuju především mírně pokročilím, úplní začátečníci mohou mít problemy se stabilitou a váhou motorky, i když je podle mě lépe ovladatelná než čínské "sportovní"

Opravdu na ní nemůžu říct jediný křivý slovo, bohužel pěkných kousků je málo, a jak není údržba, nemůžete čekat dlouhou životnost.. Tohle byla moje leštěnka a mazlík, kterej naučil všechny základy na silnicích, byla krásná každej se na ní musel kouknout.


Rychlost a motor - Akcelerace je skvělá, na 80ce je hned, potom už se to táhne.

Tachometr je kupodivu přesnej, podle radaru jedu vždycky přesně jak ukazuje tacháč.

Max je 110, v týhle rychlosti přesně na 11 tis. ot. šla by dál ale proč jí trápit, na tenhle obsah je to až až.



25.6.09 Prodána - Vzpomínám jen v dobrým :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
grovestreet
grovestreet napsal 05.04.10 v 12:03

Tak tak, ten prostě jede

Hagrid
Hagrid napsal 01.04.10 v 00:04

2Stroke powa

grovestreet
grovestreet napsal 27.02.10 v 12:27

Děkuju

V.i.l.d.a.
V.i.l.d.a. napsal 27.02.10 v 11:19

hezký fotky..hlavně ta poslední

grovestreet
grovestreet napsal 12.02.10 v 14:35

Díky, jaká škodná "okousala" tu podložku ale netuším

Více komentářů



TOPlist