PROFIL MOTORKY

Cagiva Prima 50 (1994)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Lofasandr
Vloženo 20.9.2009
Aktualizováno 24.10.2009
Zobrazeno 4 238x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 5

Popis motorky


Perfektní motorka pro náctileté začátečníky, ti zkušení ocení hlavně nízkou spotřebu a poměrně nízkou hmotnost(130) . Obě skupiny pak techniku, perfektní ovladatelnost, dostatek úložného prostoru apod. A já? Já jsem rád že na této motorce začínám...

Více fotografii

Recenze



Motorku jsem měl rozebranou snad do šroubku postavil jsem ji ze dvou. Jednu jsem koupil bez papiru a druhou s TP a rámem .Víc v rubrice "moje úpravy".



Život byl vdechnut a motor mi dává najevo svou radost vysokými tóny dvoutaktu. Ten, kdo má zkušenost s maloobjemovými vysokootáčkovými stroji mi dá jistě za pravdu, že zvuk se podobá vysavači či mixéru na nejvyšší stupeň. Nic moc mému uchu lahodící, ale co „nikdo nejsme dokonalej“. (lazený výfuk arrow)



Spotřeba: Primuška je malinká (50ccm), tak toho moc nespapá. Průměrně mi bere 3.2l na 100km. Při "sportovní" jízdě kolem 4l. Z hlavního chodu toho moc nesní, ale přílohy si dá habaděj, nemám změřeno kolik přesně, ale syntetického oleje si vezme dost (liji nejkvalitnější olej repsol při zahrati vůbec nečoudí. ) .



Jízdní vlastnosti: Kvůli objemu spadajícímu do třídy „malorážek“ si na ní perfektně procvičíte levou nohu která si nedá pokoj a furt tam kope jinej kvalt, jinak by to snad ani nešlo, protože krouťák je minimální. Motorka si libuje ve vysokých otáčkách, spodek a střední pásmo nejsou nic moc, a tak, když chcete ukázat plechovkám, kdo že je na silnici pánem, musíte točit 7000 ot. a výše.



Motorka má opravdu skvělou závodní techniku: upsidedowny, vyvažovací hřídel, 6 rychlostních stupňů, dobře zabírající kotoučové brzdy, banánovou kývačku, vodní chlazení. Je velmi lehká a perfektně ovladatelná (to se hodí hlavně v zatáčkách). V zatáčkách jsme to spolu nandali daleko silnějším motorkám.



Ostatní: Velmi praktická je „falešná nádrž“. Je to vlastně odkládací prostor, kam se vejde spousta věcí – řetěz, zámek na kotouč, ledvinka s doklady a penězi, hadr, lékárnička, bunda a dokonce i některé přílby.



Sedlo spolujezdce připomíná již od pohledu nepohodlné prkno, skutečnost není jiná a na sedle se opravdu moc dobře nesedí. Je to spíš takové provizorní řešení pro kratší svezení, ale na delší cestu to není. ( od 6000 strašné vibrace pro spolujezdce ) Spolujezdec je dost vysoko nad řidičem a to má za následek horší ovladatelnost. Řidič vnímá každý pohyb za svými zády dost markantně. To, že na jízdu ve dvou není tento stroj stavěný dokazuje i motor, kterému se pelášit s takovým nákladem moc nechce a slábnou i brzdy (Se spolujezdcem po rovině jsem jel něco málo přes 100km/h.)





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lofasandr
Lofasandr napsal 14.10.09 v 20:29

Napišu ti soukromou správu tady se mi to psát nechce

cveky
cveky napsal 14.10.09 v 20:28

ja mam jenom kolem 10,to bych si musel pucit,tak kolik?

Lofasandr
Lofasandr napsal 14.10.09 v 20:23

Kolik dáš ?

cveky
cveky napsal 14.10.09 v 19:45

pekna, pekna, kolik bys za ni chtěl?

Hagrid
Hagrid napsal 20.09.09 v 13:48

Pěkný, pěkný, brácho

Více komentářů



TOPlist