Kawasaki ER-6n
07.06.2012
10.04.2015
11.10.2011
02.09.2009
03.08.2009
11.05.2009
16.04.2009
09.10.2008
04.06.2006
20.01.2006
11.08.2005
30.06.2005
2006 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||
Objem | 649 cm3 | |||||||||
Výkon | 53 kW (72.1 koní) | 52.6 kW (71.5 koní) | ||||||||
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | |||||||||
Točivý moment | 66 Nm | 64 Nm | ||||||||
Otáčky při max toč.mom. | 7000 ot/min | 6500 ot/min | ||||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||
Chlazení | Kapalina | |||||||||
Uspořádání válců | Řadový | |||||||||
Počet válců | 2 | |||||||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | |||||||
Ventilů na válec | 4 | |||||||||
Vrtání | - | 83 mm | ||||||||
Zdvih | - | 60 mm | ||||||||
Kompresní poměr | - | 11.3 : 1 | 10.8 : 1 | |||||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | |||||||
Počet rychlostí | 6 | |||||||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||||||
Typ rámu | - | Trubkový | - | |||||||
Materiál rámu | - | ocel | - | |||||||
Zdvih předního odpr. | - | 125 mm | - | |||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 64 mm | 135 mm | 64 mm | - | |||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||||||
Rozměr předního kotouče | 300 mm | - | 300 mm | - | 300 mm | |||||
Přední třmen | dvoupístkový | - | ||||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||||
Přední kolo | 17 " | - | ||||||||
Zadní kolo | 17 " | - | ||||||||
Rozměr přední pneu | 120/70 17 | - | 120/70ZR | - | 120/70-ZR17 | |||||
Rozměr zadní pneu | 160/60 17 | - | 160/60ZR | - | 160/60-ZR17 | |||||
Rozvor | 1405 mm | 1410 mm | ||||||||
Úhel hlavy řízení | - | 24.5 ° | 25 ° | - | 25 ° | |||||
Závlek předního kola | - | 102 mm | - | 110 mm | - | |||||
Výška sedla | 785 mm | 805 mm | ||||||||
Suchá hmotnost | 174 kg | 200 kg | 204 kg | - | ||||||
Pohotovostní hmotnost | - | 196 kg | - | 204 kg | ||||||
Objem nádrže | 15.5 l | 16 l | ||||||||
Maximální rychlost | 200 km/h | - | 200 km/h | - | ||||||
První cena | - | 174000 Kč | - | |||||||
Poznámka | - | Akční cena 158.400 Kč | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Přestavby | Nová osa krku řízení | 26 | 23.10.2024 07:57 | ||
Naked bike | Cnc páčky a řídítka při STK | 31 | 2.10.2024 22:47 | ||
Poradna | Problém s ovládaním motorky v zákrutách | 0 | 7.5.2024 22:49 | ||
Opravy a údržba | Papírové snížení výkonu na 35kw | 22 | 28.12.2023 19:22 | ||
Naked bike | Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí | 13 | 1.8.2023 13:16 | ||
Pokec o motorkách | Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Kterou na A2 | 4 | 31.7.2023 08:57 | ||
Naked bike | Kawasaki ER6N | 6 | 10.7.2023 21:35 | ||
Opravy a údržba | Poškozený řetěz | 101 | 14.6.2023 06:32 | ||
Naked bike | Kawasaki Er-6n | 13 | 30.4.2023 15:53 | ||
Naked bike | Chladicí kapalina | 5 | 18.3.2023 07:59 | ||
Japonské | ER-6n rozšíření řídítek | 7 | 24.9.2022 00:23 | ||
Japonské | ER-6n - pumpa přední brzdy ("push-rod") | 4 | 10.9.2022 00:37 | ||
Japonské | Kawasaki ER-6N náhradní díly | 5 | 5.9.2022 20:02 | ||
Japonské | Výměna řídítek - ER-6n | 7 | 5.9.2022 11:13 | ||
Silniční cestovní | Jaké brzdové destičky ER-6n | 10 | 29.8.2022 23:03 | ||
Japonské | Dotaz ohledně pneumatik | 22 | 15.8.2022 15:00 | ||
Naked bike | Kámoš na ježdění | 2 | 31.7.2022 09:44 | ||
Naked bike | ER - 6N - L 35kW projev motoru | 21 | 16.5.2022 17:16 | ||
Silniční cestovní | Žďár nad Sázavou servis | 9 | 10.5.2022 12:33 | ||
Naked bike | Diagnostický konektor | 2 | 8.5.2022 21:21 |
Mrštná, mála-velká motorka, ideální do městského provozu, víkendové projížďky po horách, občasné dál...
Tak trochu jiná "tuctovka"... Ač je to (stejně jako 99% motorek tady) -sériovka, tak i přes to, se s...
Dva válce, které pro mě představují téměř ideál...Kawa ER 6N!
Krásná, rychlá, zelená... už od 16 let, když jsem začal jezdit na motorce, jsem toužil po zelené Kaw...
Oranžové UFO s neotřelým designem a perfektním motorem.
Krásná oranžová kawa.. Kluci Japonští se na ní pěkně vyřádili!
Jak jsem se časem dozvěděl, tak pro spoustu lidí né úplně vzhledná motorka. Ale na malou 650 s 53 kW...
Kawasaki ER6n. Černá doga připravená vycenit zuby a zakousnout se do asfaltu.
Je to krásný malý lehký stroj který dokáže začínajícímu motorkáři lecos odpustit ale i klepnout obra...
Už dlouhou dobu sním o tom, že si pořídím něco na dvou kolech. Nyní se sen stal skutečností a konečn...
Lehká, nízká, fajn pro začátečníky.
První moto vůbec, Je to miláček. :D ..
Bejvalka dělala papíry a prej nebude cvičit na Monsteru. Takže jsme jeli koupit ER6n na které jezdí ...
Hezký ovladatelný naháč se spolehlivým dvouválcem a příjemným průběhem výkonu.
Pro začínající jezdce velice dobrá volba. Motorka není nějak nebezpečná svým výkonem.
Mám už štvrtý skúter a Chopper od Yamahy,tak som pridal do stajne aj niečo od Kawasaki...
Potřeboval jsem skútr na kličkování městem, tak jsem si ho koupil. Kupována čistě jako užitková mula...
Kawasaki ER-6N 2016, 35 kW, 6219km
Po x letech mimo motosvět návrat na dvě kola
Ta motorka se mě našla. Vůbec jsem o ni neuvažoval ,ale byla ve správný čas na správném místě. Stál...
Je podzim roku 2024 a na tachometru mám 49 tisíc KM. ER6N je úžasná motorka s kterou jsem toho proce...
Pár roků a kilometrů už máme spolu za sebou. Konkrétně cca. 3 roky a 9tis. kilometrů. No, není to...
Nastal čas kontroly ventilových vůlí. Po pokusech najít někoho, kdo by mi s kontrolou ventilových v...
[img]https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2023/01/623141_3f3be4b16e8baef14ed8d712de663f76.jp...
Počásko super, akce a parta taktéž. Super sobotní den.
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.5/10 |
Spojka | 8.2/10 |
Vibrace | 7.0/10 |
Převodovka | 8.1/10 |
Mechanická hlučnost | 7.6/10 |
Zvuk | 8.6/10 |
Spolehlivost | 9.2/10 |
Brzdy | 7.6/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.1/10 |
Těsnost tlumičů | 8.9/10 |
Tuhost rámu | 8.1/10 |
Jízda | |
Sport | 7.7/10 |
Město | 8.9/10 |
Cestování | 7.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.7/10 |
Ceny servisu | 6.8/10 |
Servisní síť | 7.7/10 |
Dostupnost dílů | 7.9/10 |
Nabídka doplňků | 7.2/10 |
Servisní intervaly | 8.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.9/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.3/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.6/10 |
Světla | 8.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Suzuki GSF 650 Bandit | Přiliž silné na začátek |
Honda CB 600F Hornet | Přiliž silné na začátek |
Suzuki SV 650 | Žádná dobrá nabídka v době kdy jsem sháněl |
Ducati Monster 620 | Na mě moc malá |
Honda CB 600F Hornet | 4 válec |
Honda CB 600F Hornet | Po svezení jak na Hornetu tak na Kawasaki jsem uznal že menší výkon bude na začátek na větší motorce rozumnější a zvolil jsem Er6tku. |
Yamaha MT-07 | Bylo by mi líto nechat ji parkovat na ulici. |
Suzuki SV 650 | Žádná dostatečně mladá nebyla v nabídce. |
Suzuki SFV 650 Gladius | Nutný update vzhledu. |
Honda NC 750S | Nevýrazný projev motoru |
Honda CRF1000L Africa Twin | nebyla, co by za to stála |
Yamaha MT-07 | ER-6 byla cenově výhodnější. |
Yamaha MT-03 | Jednoválec - motorka spíš jen na blbnutí, než nějaké projíždky. Stav.. |
Ducati Monster 620 | Nebyla mi vícekrát doporučena, konstrukčně mnohem starší než Kawa |
Kawasaki Versys 650 | Za stejné peníze je ER6 mladší a měla najeto 4t km. |
Yamaha FZ6 N | Stejný důvod jako u XJ6 |
Yamaha XJ6 | Dvouválec je dvouválec... |
Suzuki SV 650 | Když stály vedle sebe, tak se mi více zamlouvala ER-6n |
Yamaha FZ6 S2 | |
Yamaha MT-07 | Kawa byla hezčí a blíž |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Suzuki GSR 600 | Nižší výkon, přední světlo před faceliftem se mi nelíbilo |
Suzuki SV 650S | Dost malá neposkládal bych se na ni |
Kawasaki Z 750 | Měl jsem možnost mít tuto motorku, ale čekal jsem na lepší příležitost! A ta přišla.. ;-) |
Honda NC 700S | Výška postavy 193 cm je na ni opravdu dost. |
Suzuki GSR 600 | |
Honda CB 650R | ušetřil bych peníz a nebyla by určitě špatná ale radši jsem si připlatil za novější a hezčí stroj |
Suzuki SFV 650 Gladius | Zkoušený kus měl horší řazení a velmi tuhou spojku |
Yamaha MT-03 | Váha, musela bych řešit staženost motocyklu (limit 35kW) |
Yamaha MT-03 | Nechtělo se mi nakonec mít moto se sníženým výkonem. |
Yamaha XJ6 | Je celkově malá a radši jsem zvolil 4 válec od Yamahy. |
Suzuki GSR 600 | Dvouválec, v tu dobu žádný dobrý inzerát, vzhled. |
Moto Guzzi Breva 750 | Tahle motorka má duši |
Moto Guzzi Stelvio 1200 | Možná malý výkon pro dva cestující s kufry. |
Yamaha FZ6 N | ani nevím, možna nahoda, trochu mě vic tahalo jit do 4valce |
Yamaha FZ6 N | Vzhledově se mi moc nelíbí |
Kawasaki ER 5 | cena, výkon |
Kawasaki Z650 | horší posez, výška sedla, váha stroje |
Ducati Monster 696 | Vůbec se nelíbila přítelkyni. Navíc řadový 2V oproti V2. |
Honda CBF 500 | Více mě zaujal dvouválec, vyšší pořízovací cena. |
Suzuki SFV 650 Gladius |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2012 | xMulleRx | kawasaki-er-6n-2012.pdf | 87 MB | Celý manual je v češtině. |
2012 | mobydyck | er-6n-2012-cz.pdf | 87 MB | Český manuál pro Er-6n z roku 2012 |
2012 | Duranga | er6n.pdf | 14 MB | Servisní manuál v angličtině pro modely ER650EC, ER650FC |
2010 | Kyskao | servisny-manual-er6.pdf | 14 MB | |
2009 | Kohlstein | 2009-kawasaki-er-6n.pdf | 1.4 MB | Owner manual 2009 |
2008 | jelda-f | er650a8f_b8f.pdf | 14 MB | Kawasaki ER-6N servis manual 2006 - 2008 |
2007 | bikerER6N | kawasaki-er-6n-...vice-manual.pdf | 10 MB | Mänual pro ER6n |
2007 | Paladin | kawasaki-er-6n-...vice-manual.pdf | 10 MB | |
2006 | Xardas | kawasaki_er6n_service_manual.pdf | 12 MB | Service manual rv. 2006 a novejsi |
2006 | majasaki | kawasaki-er-6n-...vice-manual.pdf | 10 MB | Manuálů mám na tento typ moto cca 20 plus mám i na ER 6F 2006 - manuály jsou všechny anglicky |
2005 | regis24 | kawasaki-650r-n...ng-diagrams.pdf | 3.2 MB | Schéma elektro v super rozlišení a barvě. |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Dunlop Sportmax QUALIFIER II | 17" | Zadek | 2 | Po druhé ty samé pneumatiky. Na původních najeto cca 10k ost... | 13.03.2014 v 14:13 |
Bridgestone BT016 | 17" | Zadek | 1 | drží naprosto jistě až na stupačku. zkoušet ji dál sem neměl... | 18.04.2011 v 22:11 |
Dunlop D208 / D208RR | 16" | Zadek | 2 | perfektní pneumatika která drží i na mokru... škoda jen že n... | 02.02.2010 v 14:45 |