Moje první přeslitrovka, jmenuje se Třináctka ( první kontakt s ní 13.3.2015, koupena a domů dovezena 13.6.2015 a obsah 13 set – tak se to jméno nějak nabízelo ).
První dojmy - První dojmy : Je to nádherná a poctivá mašina, na pohled dost těžká.
Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil všem, co jí chtějí, bez rozdílu pohlaví a národnosti.
Doplňky na motorce - Plány do budoucna: chci namontovat rampu s přídavnými světlomety, padací rámy, plexi a pak , pak se uvidí, vždyť to znáte.
Recenze
Proč jsem si vybral právě tuto motorku: je to to samé, jako kdyby jste se mě zeptali, proč mám ženu, kterou mám – zamiloval jsem se do ní a prostě jsem jí chtěl.
První jízdní dojmy : přes počáteční obavy z robustnosti a váhy se tyto vytrácejí po pár stech metrech při první projížďce u prodávajícího ( absolováno i z mojí drahocennou polovičkou ). Motorka pasuje pod zadel, jako by byla dělaná na míru a nádherně se vodí. Krásný zvukový projev a neskutečný zátah. Ujeto asi 40 km. Už se těším, až na ní pojedu domů ( 388 km )!!
Jízdní dojmy podruhé : na cestě domů jsem měl možnost vyzkoušet cestu po dálnicích i silnicích s různě kvalitním povrchem a to jak suchým, tak i mokrým ( zákon schválnosti zafungoval ). Musím konstatovat, že motka žehlila perfektně a mé pozadí nejen že neprotestovalo, ale dalo by se říci, že si hovělo blahem. S přibývajícími kilometry jsem si začal dovolovat víc a víc ( pozor – pořád stále s respektem ), ale mašina nebyla proti a poslouchala na slovo. Myslím, že dokáže i trochu něco odpustit.
Ke kladům a záporům je těžké se vyjadřovat teď ( když si pořídíte něco vysněného, kladů najdete tisíc a zápory snad ani nehledáte ), tak snad později. Přesto si dovolím malý postřeh: hodně majitelů si postesklo nad slabou brzdou, ale osobně se mi účinnost jeví jako dostatečná – uvidíme. Dále je uváděná těžká manévrovatelnost na místě – ano jsou to tři metráky, ale přestože nepatřím mezi chlapy jako hora ( 178 cm, 84 kg ) není to nic náročného, horší bude asi zastavení v prudším kopci.
Aktualizace k 04,02,2017:
Pár postřehů:
Hmotnost: není to žádná tragédie, spíše je to o zvyku a mít na paměti, že máš co do činění s více než třemi metráky (naložená s posádkou pak přes půl tuny)
S hmotností se mění i jizdní vlastnosti a tady bych chtěl zmínit tři body.
1/ Brzdy: při sólo jízdě není problém, ale s nákladem a spolujezdkyní jsou opravdu slabší a o dost
2/ Výkon: i plně naložená má vzhledem k charakteru jízdy výkonu dost
3/ Ovladatelnost: v čitelnosti a poslušnosti i v plné polní oproti sólo jízdě není výrazného rozdílu.
Spolehlivost: Po ujetí asi prvních 800 km, se začal ozývat ,, prskací" zvuk doprovázený lehkým kovovým cinkáním. příčinou tohoto projevu byl PAIR systém ( vyřazen z provozu a je klid). Při laborování se zmíněným systémem byly vyměněny všechny náplně a filtry ( takový preventivní větší servis, spíše pro klid v duši než z nutnosti). Odjeto cca 8000 km a nevyskytla se žádná závada.
Doplňky: Světelná rampa, přední a zadní padáky, lem předního blatníku, jiné brašny, kufr, pás na nádrž s kapsičkou, držák na tel. s nabíječkou, hodiny, kaplička s vypínači (vše viz foto). Uvažuji ještě o otáčkoměru Baron a stále nejsem rozhodnut, zda dojde i na montáž plexi ( už jsem si na ty proteiny zvyknul).
Je to paráda bezva moto dávám 10 bodů
Fešanda
když jí miluješ (hondu) neni co řešit
Děkuji všem za komentáře a ať jste se svými stroji také spokojeni a šťastni.
Pěknej kousek. Ať Ti slouží a kolama dolu!