PROFIL MOTORKY

Honda VTX 1300 custom (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník DanB
Vloženo 20.5.2008
Aktualizováno 21.3.2014
Zobrazeno 8 859x
HODNOCENÍ PROFILU OD 28 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Jedná se o model VTX 1300C. Kamarád mi ji dovezl ze států. Přes zimu na ní vždy vletím a provedu "pár" úprav, aby byla k obrazu mému.

Více fotografii

První dojmy - Byla to krásná a spolehlivá motorka. Myslím, že se mi podařilo udělat z ní ještě krásnější a loučení bylo opravdu velmi těžké. A´T slouží novému majiteli.

Recenze

Zkušenosti s tímto strojem mám od sezony 2008. V roce 2007 jsem jezdil na VS800 a to se moc srovnávat nedá. Tahle motorka mě nadchla, dostatečný výkon, krouťák, v neposlední řadě úžasný vzhled. Změny, které jsem provedl hned na úvod: nové gripy, stupačky, kryty bovdenů, zrcátka, přední světlo, blinkry, výfuky Vance&Hines, nižší sedlo, odhalení tlumičů a snížení zadní části motorky.

2009 - Tak oproti plánům zatím zůstávám u této motorečky. Na tuhle sezonu jsem ji přepákoval. Jakmile budou nějaké fotky dám je sem. Abych nebyl příliš stručný, napíšu, že jsem přapákování koupil na ebay v USA. Je původně pro H-D a tak jsem se nevyhnul výrobě mezikusů a nějakých těch šroubů, které nebyly v metrice. Jediným problémem, který zbývá vyřešit je brzdové světlo. Amíci nějak tuhle problematiku neřeší a tudíž pružinu se spínačem není kam připojit. Krizovka zatím nebyla a vzhledem k tomu, že v 99% brzdím stejně jen přední jsem toto odsunul na vedlejší kolej Snad to orgáni pochopí

2010 - No a zima nám pomalu končí a budu otvírat další sezonu na VTX 1300 (ale pošilhávám po XV 1900 Raiderovi, zatím je to ale dost peněz). Nicméně, abych stroj posunul zase o kousek dál, rozhodl jsem se nechat si poslat ze států držák SPZ i se světlem. Díky tomu jsem vyřezal světlo ze zadního blatníku, zavařil a nechal zalakovat. Spolu s tím posunu i blinkry dopředu do chromových lišt. Jo a abych nezapoměl, přiznal jsem se tady, že loňskou sezonu jsem odjezdil s tím, že mi nesvítí brzdové světlo, pokud náhodou šlápnu na zadní brzdu (což jsem za celou sezonu udělal asi dvakrát). Letos to bude vyřešeno tlakovým spínačem z multikáry, který bude pod nádrží...

Vše už je složeno, brdový systém vyřešil tlakový spínač z multikáry, kostka ze Š 120, trubky ze Š Favorit, holendry z Fiatu, držáky trubek z Renaultu a koncovka k průtokovému šroubu z GSX-R. Trochu mám strach z toho Fiata a děsím se těch držáků z Renaulta, ale jinak to funguje super . Velký dík v tomto případě patří Jirkovi. Celá sestava vypadá jako originál Honda.

Jaro 2012 a já vyrazil na cesty s novou úpravou... 16" zadní kolo s pneumatikou 240mm!!! Z tohoto důvodu prošla úpravou "kyfka", ráfek, blatník a sedlo. Moc děkuji všem, co mi pomohli splnit si tento sen...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sb73
sb73 napsal 31.01.15 v 09:45 10b.

dost dobry

harly27
harly27 napsal 21.10.13 v 13:01 10b.

zipicek.1921
zipicek.1921 napsal 23.02.13 v 12:29 10b.

pěkný dál bych i dvacítku

Bobo1300VTX
Bobo1300VTX napsal 06.12.12 v 12:53 10b.

paráda s tou zadní gumou sis pěkně pohrál

stribrnyvojak1
stribrnyvojak1 napsal 05.12.12 v 12:07 10b.

Pěkná ...

Více komentářů



TOPlist