Na začátku to byl chopper přivezený z Německa a teď něco, za čím se lidi otáčejí.
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Poznal jsem , že se opravdu motorky dají rozdělit i do kategorií nudná nebo zábavná ... u téhle se pořád bavím, hned jak otočím klíčkem.
Doplňky na motorce - Původní zůstal jen rám (i když je také upravený) a zadní kyvka
Recenze
Je to neuvěřitelně štíhlá motorka, které moc prospěla výměna původního motoru 750 za americkou verzi 920 (nejen výkonu, ale i zvuku).
Na motorce nezůstal kámen na kameni.
Jízda je neuvěřitelně zábavná, ale jezdce stále drží v ostražitosti. Pořád mi říká, že mi neodpustí žádnou chybičku.
Brzdy jsou na předku z Yamahy R6 r. 2002 a zadek je z Viraga 535, vše sečteno a podtrženo = brzdí jako čert.
Dlouho se laborovalo s nastavením karburátorů (podtlakovky nemají rády otevřené sání a ani otevřené výfuky).
Jízda na motorce mi připomíná krocení šelmy, která chroptí, prská, plive ... prostě žije. Hluboký hlas výfuků vždy probudí sousedy v domě, když startuju, práskání do výfuků. při podřazování, vždy oznamuje můj příjezd k semaforům.
Nemám rád hlučné motorky. Nesedí mi Ti prďochové nasoukaní do kůže s vousy až na nádrž, smrdící na dálku kam až výfuk dofoukne. Proto jsem si udělal Cafe Racer XV 920, nosím jeansy a myju se :)
Mám doma dvacet krabic s náhradníma dílama, nechceš se dál bavit stavěním? ? Jo a k tomu skoro kompletní virago? ne humor, máš to skvělý a líbí se mi moc?
Prostě pecka
Pěknej kus železa hezky udělaná a pěkný detaily
Nemám rád tyhle stavby a nejsem jejich příznivcem, ale po shlédnutí toho co jsi postavil ty z "hnusného" Viraga (majitelé originálu prominou) dávám 10b, protože to není žádné domácí bastlení , ale krásná čistá práce s hromadou citu a vkusu...pekné to máš chlape!