PROFIL MOTORKY

Yuki Cross 125 (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník
Vloženo 6.11.2016
Aktualizováno 27.7.2023
Zobrazeno 1 388x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Původně jsem sháněl něco úplně jiného,ale kapesní motorky se mi líbí tak proč si ji nezkusit.

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Sachs MadAss 50: cena
Kentoya Twinshot 50: cena
Čína Skyteam: cena

První dojmy - Pozitivní bylo že je to v podstatě pitbajk s papírama.Jinak nic moc.Debilní poloha za řidítkama,50ka v automatu nuda,hnusný liťáky s přehnanejma balonama místo pneumatik.Prostě ideální stroj na přestavbu.

Motorku bych doporučil pro - Pro kutila domácího

Doplňky na motorce - elektrický startér,blikače

Recenze

Betka na mne udělala velmi dobrý dojem.Jezdilo se mi na ní velice dobře.Výborně postavená geometrie,pohodlná,s 60kovým kytem velice rychlá.Po prodeji jsem začal přemýšlet,že seženu vrak Betky,strčím do ní 125ccm motor který mi leží ve skříni,tlumiče,brzdy,kola z pitbajaku a bude z toho super střela na ježdění do práce a kolem komína.Koukal jsem chvilku i po Mad assu,Manky replikách a nakonec todle.
Má to ale správnej motor,základ rámu a ostatní si stejně dělám po svém

Nejprv vyřídím papíry.Pak se to očeše od všeho zbytečného.Tím myslím hlavně motor.Do útrob nastěhuju 125ccm,poskládám drátěný kola,kotoučové brzdy,dlouze se zadívám a vymyslím co z toho bude.Výfuk se svodem bude ale určitě Sharon.

Přední vidlice má dostatečný zdvih i tuhost,tak zůstane.Zadní tlumič půjde na střídačku pač je na doraze jen si na to sednu.

Prosinec 2016
Motor 125ccm po výměně startovací hřídele a opravě startéru namontován v rámu.Se 14ti zubím kolečkem maximálka 80.Převod je celkem slušnej,motor se nepřetáčí a na jedničku se staví na záda.Zkusím ještě 15ku a 16ku kolečko,lepší karbec a otevřenou jednotku.Brzdy při brždění z maximálky příjemně překvapily.Staví se celkem slušně na předek,zadek nejde zbytečně brzo do smyku.Pneu Kenda docela držej.Ráfky už mi nepřijdou tak hnusný,ale chce to černou barvu-nejspíš i na rám.
Podsedlovka se trošku narovná aby nešla tak strmě vzhůru.Centrální pružinu nahraděj dva plynokapalinový tlumiče od Takegavy.

Výsledný vzhled je zatím velice nejistý

Leden 2017

První cvičné říznutí do rámu.Odstraněny držáky nádrže,snížená podsedlovka.
Nádrž z Yamahy DT.

Červenec 2017

Druhé cvičné říznutí do rámu.
Několik dílů v komaxitu,tlumič z CBR125 R-Takegavy nebudou jelikož by se musel výfuk vystrčit hodně do boku a to nechci.Podsedlovka domácí výroby.Krabice plná rychlých dílu od Ivana.
Kola zatím liťáky.Pneumatiky nic moc výběr v tomto rozměru...

Září 2018
Tak jsem po roce motorku přivezl od kluků z Sharonu.Jelikož mám spoustu jiné práce,tak jsem na to až tak nespěchal.No a když se kouknu na tu nádheru co mi tam namotaly tak si říkám že to za to čekání stálo.Fakt dobrá práce,nemůžu se dočkat až to zařve.Pravou stranou se to bude stavět ode zdi.
Výměna nádrže.Ta z Yamahy DT mi k tomu až tak nepasovala.Tahle sedí na jedničku.Centrála z CBRka se odporoučela do pit bika a na její místo jsem strčil plně stavitelnou jednotku od Paioli.Také jsem přikoupil radiální pumpu "jako Brembo" od číňanů a pustil jsem se do držáků světel,blikačů a RZ.

červen 2023 Trošku se to vleče,ale už to jezdí.Dorazila pozvánka na okruh do Mejta a to byl hodně dobrej důvod tudle potvoru zpojízdnit.Nakonec je to něco mezi motardem a flattrackem.Jelikož za ty roky stání začli téct vidle,tak bylo potřeba je zrepasovat a při té příležitoti se naskytla možnost trochu zaxperimentovat s olejem.Na bazosi jsem koupil jeté slaiky-cokoliv lepší než čínský saze a bylo to asi nejlépe investovaných 600kč za poslední dobu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist