PROFIL MOTORKY

Honda NC 750D Integra (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hanysoft
Vloženo 7.2.2017
Aktualizováno 14.4.2017
Zobrazeno 5 710x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Rozumný stroj do města i mimo. Štíhlý, dobře reaguje a s dobrou spotřebou.

Motorka koupena od FIRMA:Honda Lety - Racing Team HJM (Dobř - Naprostá spokojenost. Jsou slušní, poradí, pomůžou. Prostě snaží se.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CTX 700: Moc mohutná do města.

První dojmy - Když jsem si na ní poprvé sedl, tak jsem měl celkem strach. Před tím jsem jezdil na Hondě Forze 300, která byla menší, ne tak zbrklá. Po varování, že řetěz bere jinak než variátor, jsem to nastartoval, opatrně rozjel a už jsem neslezl...

Motorku bych doporučil pro - Pro každého. DCT spojka je úžasná do města i mimo. Motorka je štíhlá, dobře se ovládá a v kolonách splní svůj účel. Jasně, není to malý skútr, ale člověk jí dostane rychle do ruky a po pár kilometrech už si ve městě něco dovolí.

Doplňky na motorce - Kufr, vyhřívané rukojeti Oxfordy, GPS navigace (Honda dodává org. stojánek a pěkně pasuje na řídítka).

Recenze

No jak začít. Začínal jsem na JMstar Eagle 50. Dobrý, malý, zoufale pomalý. Přešel jsem na Hondu PCX 150. Lepší, malý, do města super. Pak jsem šel do Forzy 300. Tady už to bylo něco jiného, ale ve dvou mimo město to nešlo. Hledal jsem tedy stroj, který by byl vhodný jak do města (pokud možno v automatu) a zároveň i šel mimo město. Do klasického maxi skútru jsem jít nechtěl. Jasně - Suzuki Burgman 650 je krásný stroj, ale není to do města. Je to kolos. Do menšího stroje 400 jsem jít nechtěl, to jsem mohl zůstat u Forzy. A tak nakonec jsem skončil u Integry. Mohl jsem sice koupit i stoj tipu NC750S, ale ta větší kapotáž mi prostě víc sedne.

Koukal jsem na ní dlouho, dá se sehnat model 2012, ale tam jsem měl problém, že jsem se nevešel s koleny. Pak jsem narazil na model 2014 a ten mi sednul. Moto jsem koupil v roce 2016 a byl rok starý. Zvažoval jsem, jestli nejít do posledního modelu, ale nakonec vzhledem k úspoře a pro mne nepodstatným změnám v modelech jsem se rozhodl koupit starší model. Koupil jsem stroj rok a půl starý, najeto měl necelých 12 tisíc. Celou dobu opečovávaný a servisovaný v Hondě v Letech. Tam jsem ho i koupil.

Moje první jízda byla vyklepaná. Neklepal se stroj, ale já. Ale po pár kilometrech si to sedlo. Stroj dobře reaguje, má nízko těžiště a tak se mi moc dobře ovládá. Na dálnici jsem zkusmo předjel náklaďák a když jsem zjistil, že na tachometru mám 168, tak jsem se docela lekl. Ani jsem nevěděl, jak jsem to tam dostal. Ve městě se s ním proplétá velmi dobře. Jediné, co bych změnil a pravděpodobně to i udělám, je sedlo. Mohlo by být pohodlnější. Musím pochválit i DCT spojku. Je to super pohodlí automatu, ale když si potřebuji přeřadit podle sebe, tak to udělá hned a perfektně.

Integru jsem koupil v půlce listopadu a jezdil jsem na ní necelý měsíc. Vzhledem k počasí jsem najel zatím jen cca 800 km, ale zatím spokojenost. Na dlouhé cesty bude určitě také, ale musím si počkat do jara. Budu chtít pořídit i pořádné boční kufry.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ottoson.k
ottoson.k napsal 17.10.20 v 18:09

ottoson.k
ottoson.k napsal 27.05.20 v 21:30 9b.

joeT
joeT napsal 18.02.17 v 07:19 10b.

Nalítal jsem na Integře za 2,5 roku 50 000 km bez nejmenší závady a jsem naprosto spokojen. Užívej si pěkného stroje.

jezdec74
jezdec74 napsal 12.02.17 v 14:11 10b.

Je to fajn strojovna, užívej si ji

KALUP
KALUP napsal 11.02.17 v 22:30

dobrej stroj

Více komentářů



TOPlist