PROFIL MOTORKY

Honda NC 750D Integra (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Lucky-Jarda
Vloženo 30.6.2017
Aktualizováno 13.5.2018
Zobrazeno 5 022x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Je to oslík a hotovo. To mi nikdo nevymluví. Malej, kupředu jdoucí osel.
Ale to sem chtěl a baví mě to. Je to změna

Více fotografii

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - První dojmy. Docela to jede. Automat je zábavný, lepší než uřvanej variátor. V zatáčkách to není labilní jak skůtr. Jo, to sem asi fakt hledal.

Motorku bych doporučil pro - Pro koho je oslík vhodnej? Jako každá motorka pro toho kdo ví co ta motorka dokáže, kde jsou její limity a nebude po ní chtít něco jinýho. Když si tuhle rovnici umíte spočítat můžete být šťastný třeba na stopětadváce.

Doplňky na motorce - Mám na tom topCase originál Honda a fakt nevím jestli sem ho zapomněl zavřít a nebo se ve vysoký rychlosti prostě sám otevřel. Tak mu moc nevěřím. Musím ho otestovat.

Recenze

Proč jsem si vybral tenhle stroj? Hodně toho ročně na motorkách najezdím. Třeba loni cca 18.000km Z toho tak 15.000 služebně na nejrůznějších motorkách 1000ccm a vejš. Když toho tolik nalítáte v práci už se vám ani moc nechce jezdit ještě ve volným čase. To je prostě fakt. Vyblbnu se dost v práci při testování a když budu potřebovat půjčím si motorku v práci a že mám z čeho vybírat. Letos jsem začal sezónu v únoru testováním nových modelů v Portugalsku, v březnu v Rakousku a už to jede.
.






Nehledal sem tedy motorku. Hledal sem dopravní prostředek protože tu jednu stopu prostě mám rád a chci se v jedné stopě pokud možno dopravovat do práce. V košili, lakýrkách..., nechci si ničit boty o řadičku, nechci do práce dojet zasviněnej jak jetel když trochu zaprší, chci dojet rychle na jednání klidně v kravatě. Chci si zajet na oběd. Chci si občas někam vyjet. Nechci uječenej variátor. Nechci aby se to na dálnici vlnilo jak užovka když budu muset jet něco zařídit do Prahy.
Na nejrůznějších diskuzích jsem často četl otázku "jak si za ty prachy proboha někdo může koupit takovej paskvil jako je Honda NC když je za stejnej peníz tolik super motorek?" (Integra patří do rodiny NC) No, co na to říct? Protože ty prachy mám no Berte to prosím tak že jsem dospělý, svéprávný a vybral jsem si za svoje peníze to co vyhovuje mě a zkrátka si nikdy nekoupím nic jen proto že to někomu jinému připadá super. Když si budu chtít zařádit, vezmu si v práci S1000RR, na cestování K1600GTL atd...







Pro motorku jsem si jel do Prahy. Líbila se mi, rv 2012. první registrace 2013, najeto 22.000km . Ok beru. Podepíšu, zaplatím, podívám se bouřkové mraky a na ženu jak si hoví v klimatizovaným autě s třílitrem pod kapotou. Jak já ji budu po tý dálnici stačit, to je mi záhadou. Jedeme. Projedeme Prahou od české televize na výpadovku směr Hradec Králové a hin sa ukáže. Hele ono to jako že i jede. Žena je poklad a jede stovkou abych na tom chcípakovi stačil, tak ji předjíždím a stanovuju rychlost 130. Na rozdíl od skůtrů které jsem kdy testoval se to ve stotřiceti nechová labilně a ani rychlejší změna směru není doprovázená vlněním. Kola to má sedmnáctky jako motorka. Třeba Burgman 650 se ve stotřiceti hezky roztancuje když hodíte myšku. Tohle ne. Jedeme dál a ejhle, kolona. Řadím se za ženu a ploužíme se krokem. 5km...10km...15km... najíždím vedle auta a hlásím ženě že se propletu kolonou a jedu napřed abych vyzvednul dcerku ve družině, mám cca 40 minut na 80 kilometrů včetně průjezdu Hradcem. Projedu kolonu a jedu jak prase. Ve 179 zasáhne omezovač Víc to prostě nejede, ale i v týhle rychlosti po dešti to jede rovně, nevlní se a dá se v pohodě ovládat. Podvozek má na víc. Fajn zjištění. Dojel sem před školu, slezu a koukám top case je otevřenej. Nééé, do prdele nééé! Šrajtofle s dvaceti litrama v háji, všechny doklady, rukavice za bůro v háji, velkej a malej techničák, kupní smlouva a náhradní klíče taky. Tak to se nám to krapet prodražilo Žena mě dojíždí a jako já nemá vůbec radost.
Nedá mi to. Sedám do auta a jedu směr Praha. U Sadské, cca 80 kilometrů od baráku se otáčím a jedu zpátky. Zhruba tady sem za to začal tahat.
Po deseti kilometrech vidím nějaký papíry rozvěšený po keříkách u středových svodidel. Odstavím auto a jdu to okouknout.
Našel sem úplně všechno! Fakt úplně všechno! Z prdele klika
Jezdím na tom do práce, z práce, odpoledne kolem komína. Baví mě a říkám jí oslík. Je to takové tupé tažné zvíře které je ale překvapivě zábavné hnát na jeho limity. Nikdy bych nevěřil jaký náklon se z toho prasopsa vyloudí a jak svižně to dá sérii zatáček. Vždycky se tomu musím smát. Myslím že mít to 75 koní už by to podvozek nedával a tak je dobře že to má jen 52 koní. Zkrátka to ladí
Nemá Variátor, ale dvojspojkovou automatickou převodovku.
Nastartuju a jako v autě dám D jako Drive, S jako Sport (řadí ve vyžších otáčkách)
a nebo manuál a řadím si čudlíkama na řídítkách. Má ruční brzdu, Pod sedlo se toho moc nevejde
Je to oslík a je fajn




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jarda-Bekr
Jarda-Bekr napsal 29.01.18 v 18:29

Když u těch mi vadí ten variátor a špatný jízdní vlastnosti

Drobek64
Drobek64 napsal 29.01.18 v 18:23 10b.

Máš pravdu. Také koukám na Silver Wing nebo Burgman

Jarda-Bekr
Jarda-Bekr napsal 09.07.17 v 19:42

Je to tak. Trápit STčko na courání do práce se mi nechtělo a na větší cesty většinou není čas. Oslík je na cesty do práce stavěný a nějaký ten výlet taky zvládne. A za poklonu k fotkám děkuji

800XCx
800XCx napsal 09.07.17 v 18:58 10b.

Tak nakonec svébytný oslík vyhnal STčko z garáže Zajímavý stroj a na fotkách je vidět um i u mé motorky

Jarda-Bekr
Jarda-Bekr napsal 05.07.17 v 13:41

Jen aby si nebrečel až ti ujedu Drobku

Více komentářů



TOPlist