Asi podobně jako každý kdo vlastní tento stroj, to byl pro mě návrat ke kořenům.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - První dojmy z jízdy" totální vystřízlivění z rozmazlenosti dnešními stroji". Syrový kus železa, ve kterém bije srdce dravce i nepochopeného chudáka zároveň. Musí dostat jen přesně to co chce, jinak nespolupracuje, a nebo letí pláněmi.
Recenze
V mém mládí špatně dostupný stroj, většinou jen SVAZARM a nebo Strakonice. Na stará kolena koupě vraku a totální renovace. Motorku jsem dovezl ve stavu pojízdném, ale "kam se podíváš-oprav".
Nastala totální demontáž a od piky skládačka znovu. Každý kdo kdy něco podobného dělal, ví o čem mluvím, ten kdo to nezkusil, stejně nepochopí. Po téměř roce jsem si ještě jako pro třešničku na dortu zajel za panem Faltou, pro podpis na nádrž. Dnes je moto ve stavu, že si před něj občas sednu a jen tak s kafíčkem v ruce koukám, jak hezky jsme uměli kdysi stavět takové stroje. I když tento typ nepatřil již mezi konkurenceschopné v mezinárodním měření, hrdost zůstává. A když se na ní občas svezu, vesničtí sousedé si ten kovový zvuk nezaměnitelně pamatují mezi těmi všemi anonymními Japonci.
Rozepisovat se o spolehlivosti, či jízdních vlastnostech, tady nemá pro mě cenu. Proto jsem si ji nepořizoval, měla být a je kukátkem zpět tam, kde mi bylo ..náct.
Njn., zas jeden skuhrací dědek, který si myslí, že když si v mládí nezlomil nohu nebo neprotočil naopak koleno, musí to OKAMŽITĚ dohnat!!!
Ani nevíš, jak moc ti rozumím. Ten pocit, když ji máš nakopnutou pod zadkem a vrkáš pravým zápěstím na plynu, ten je pořád stejný, že jo!
ahoj parádní stroj,
ma ide ešte stále rozhodiť že tie Strakonice takto dopadli.
Nádhera Prosím ťa aký máš rozmer zadnej pneu?