Yamaha XV 1900 Stratoliner (2006)

Vlastník Poldax
Vloženo 30.3.2020
Aktualizováno 30.3.2020
Zobrazeno 938x

Velký stroj, který ale velmi dobře padne do ruky a není jeho váha vůbec cítit. Za jízdy absolutně ne, jen trošku při manipulaci na místě.

Motorka koupena od FIRMA:KH MOTO (Kutná Hora)

První dojmy - Když jsem na ní sedl poprvé, naprosto mi padla do ruky. Nastavení řídítek, délka pedálů a ploten, vyšší sedlo - jako bych seděl doma v křesle. Trošku jsem se obával váhy, kdy suchá je na 344 kg, ale s doplňky a náplněmi někde kolem 380 kg. No musím říct, že jsem kolem toho četl spoustu článků, některé děsivé a jiné naopak přijatelné, ale vlastní zkušenost je vlastní zkušenost. Přecházel jsem z dragstaru, na kterém jsem přijel a midnightu odjížděl a byl jsem mile překvapen. Midnight byl mnohem lépe vyvážen, dobře se s ním pracovala a váha byla rozprostřena tak, že jsem její nárůst vůbec nepocítil, ba naopak jeho ovladatelnost v nižších rychlostech byla mnohem lepší.

Motorku mám nyní třetí sezónu. Můj roční nájezd se pohybuje mezi 13000 až 18000 km, záleží podle sezóny. První rok, tak jak to mám s každou nově pořízenou motorkou jsem jezdil jen po ČR. V roce 2019 jsme absolvovali menší okruh jihovýchodní Evropou, kdy jsme jeli Slovensko, Polsko, Ukrajinu, Moldávii, Rumunsko, Srbsko, Bosnu, Chorvatsko, Maďarsko, Rakousko a až na to, že na Ukrajině chvílemi plakala bez jediného problému. Je to stroj samozřejmě na asfalt ale i rovnou šotolinu a kratší polní cesty zvládá. S městem nemá problém, jen to není moc na proplétání mezi auty, obzvlášť když člověk narazí na motorkám nepřátelsky nakloněné řidiče.

Stroj jsem si vybral vyloženě kvůli pohodlí. Měřím 188 cm, výška to není nijak závratná, ale stroj je pohodlný a dá se najet za den 12h v sedle jako nic. Brzdí dobře, s ohledem na delší rozvor nerovnosti nejsou nijak znát, motor má velmi dostatečný výkon a i posezení pro spolujezdce - vzhledem k velkému sedlu a vysoké a široké opěrce je super.

Bredy2
Bredy2 napsal 08.04.20 v 09:31 10b.

Kalanis
Kalanis napsal 07.04.20 v 07:14 10b.

Pěkná, ať slouží další tisíce km

Čadil
Čadil napsal 30.03.20 v 14:38 10b.

super kus

Pabli
Pabli napsal 30.03.20 v 09:34 10b.