Krásná, dostatečně rychlá a pohodlná. Automatická převodovka s možností ručního režimu je dost návyková záležitost :)
Výška jezdce: 172 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW C 650 Sport: důvod neuveden
První dojmy - Honda Forza 750 je zatím syrová, ale první jízda byla o zvykání na jiný posez a ovládací prvky. Síly má dost
Motorku bych doporučil pro - myslím si, že je pro každého kdo nechce řadit a už mu nestačí výkon u nejlepšího skutru na trhu Yamaha Tmax nebo jen nemá rád projev variátoru
Doplňky na motorce - čekám na kufry, zadní smart a boční na klíček s barevnými překryty
Recenze
Honda Forza 750 je zatím syrová, mám najeto 300km, fylozofie motoru je úplně jinde, je to nízko otáčkový motor a při standartním režimu točí 3000 ot. musím s ní zacházet úplně jinak, např. pro pořádnou akceleraci si ručně podřadit nebo prudce otočit plynem (tam je ale prodleva než podřadí) řidítka jsou o 15cm výš než u Tmaxe a řidič sedí více vzpřímeně a to samo osobě přináší jiný pocit pro průjezdy zatáček.
Automat je skvělej a je skvěle sladěný s polohou plynu. (malo plynu řadí v nízkých otáčkách, víc plynu ..řadí při vyšších otáčkách. Display je skvěle čitelný i na slunci a jediné mínus (není čeština) a párování jen s telefony android.
Na ovládací prvky si teprve zvykám, ruční brzda není vlevo (Tmax), ale vpravo, ovladač blinkrů je níž a není tak přirozeně přístupný jak u Tmaxe, ale je to spíš zvyk. Co je skvělá vychytávka je automatické vypnutí blinkrů cca. po 15 vteřinách. Aktuálně mám objednané kufry a na další zkušenosti s provozem chce odjet podstatně více kilometrů a lepší počasí.
Ahoj, tak mám najeto 5000 km a zatím jen samé radosti. Spotřeba se motá mezi 3,8-4L to je super, automat je potřeba pochopit a protože nemá oči, aktivně pracovat s tlačítky a podřadit si nebo naopak řadit výš. absolvoval jsem prodloužený víkend s batůžkem (900km)a plně naloženými kufry a bylo již trochu znát chybějící výkon. S ohledem, že se člověk chce vrátit i s batůžkem ve zdraví domů, tak jsem prostě jel v klidu a na co Forza stačí.
Ahoj, potřebuji poradit. Zajímám se o koupi Forzy, ale potřeboval bych nějaké postřehy od majitele. Prosím Tě vidím, že již máš nainstalovaný top kufr a zajímalo by mě jestli jsi již jezdil se spolujezdcem a jestli jej (jí) ten kufr neomezuje, jestli jej nenutí být trvale předkloněný. Já nyní jezdím s ženou na Burgmanu 400, kde je místo pro spolujezdce luxusní a bojím se, aby po koupi Forzy nepřišlo velké rozčarování. Přece jenom ta cena je docela ranec na skútr (tolik jsem nedal ani za nového litrového Fazera ale myslel jsem si, že by to mohla být moje poslední strojovna.
Předem děkuji za případné postřehy. Ivo
Supr volba konečně ji vidím v plné kráse at ti dělá radost
Tak to dnes konečně dopadlo. 14 dní jsem řešil počasí, aby mohl vyrazit na první servis po 1000km a nechal si namontovat kufry !!! Profesionální tým Nokamoto z Hradce Kralové to zvládli skvěle a jsem s jejich prací a vstřícností maximálně spokojen
Tak přesto mizerné počasí a málo času mám najeto 800km a za pár dní jedu na servis a taky pro kufry . Chtěl bych se podělit o pocity a zkušenosti s Forzou. Tak zaprvé jsem prvních 500 km jezdil jen na mod STANDART a poté jsem zkusil SPORT. Ten rozdíl je obrovský...výkon motoru je již naplno (STANDART jede na2/3) otáčky jsou o 1500 až 2000 víš, vyšší je i brzdný efekt motoru. prostě jiná motorka. Následně jsem si nastavil USER, kde jsem si nechal vyšší kontrolu trakce, ale ještě plánuji ubrat na brzdné pomoci motoru, to je u SPORT až moc. Už se cítím jistější v zatáčkách a i brzdy si už docela sedly. spotřeba se pohybuje od 3,9 do 4,2L podle toho jaký mod jezdím, takže spokojenost. Bohužel jedna věc mě na Forze mrzí. Když to porovnám s 13 let starým Tmaxem (který mimochodem je na prodej u fa.Yamaha Filipenský) je v kvalitě plastů a jejich zpracování (ostré hrany) a nelakovaný přední blatník na Forze. To je podle mě šetření na nesprávném místě. V tom je Yamaha Tmax 08 prostě jasně lepší.